طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

9 نکته موثر در طراحی وب سایت

چگونه به مسافران وب در پیدا کردن راهشان کمک کنیم ؟
ممکن است سایت شما پر از اطلاعات مفید در رابطه با محصولات یا خدمات شما باشد. اما اگر بازدیدکنندگان سایت شما نتوانند راه خود را براحتی در میان صفحات شما پیدا کنند دیگر هرگز آن سایت باز نخواهند گشت! در کنار داشتن اطلاعات مفید، مهم ترین نکته در طراحی یک وب سایت طراحی صحیح پیوندهای بین صفحات آن سایت است که متاسفانه این نکته در طراحی بیشتر وب سایت ها نادیده گرفته می شود . 9 نکته ای که در ادامه خواهید خواند به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید پیوندهای بین صفحات وب سایتتان را کاراتر و اصولی تر طراحی نمایید.
. نکته 1: از لینکهای متنی استفاده کنید!
شاید استفاده از تصاویر یا اشکال گرافیکی در سایت بسیار وسوسه انگیز و اغوا کننده باشد اما بعضی مواقع یک کم هم بسیار زیاد است ! تا جایی که برایتان امکان دارد سعی کنید که پیوندهای موجود بین صفحاتتان را بصورت لینک های متنی طراحی کنید، زیرا این نوع لینکها بسیار موثر تر از لینکهای تصویری یا گرافیکی عمل می کنند . مطالعات نشان داده که اکثر بازدید کنندگان سایتها ابتدا لینکهای متنی را خوانده و سپس به سراغ لینکهای تصویری یا گرافیکی می روند .

نکته 2: یک راه حل خوب برای استفاده از لینکهای گرافیکی!
اگر شما ناچارید که از لینکهای تصویری یا گرافیکی در وب سایتتان استفاده نمایید حتما از پارامتر Alt برای تصویرتان استفاده کنید . استفاده از این پارامتر در طراحی لینکهای تصویری باعث می شود که کاربرانی که از کاوشگرهای متنی مانند lynx استفاده می کنند یا کاربرانی که گرافیک و تصویر را در کاوشگرهای خود غیر فعال کرده اند نیز بتوانند راه خود را در میان صفحات وب سایت شما پیدا کنند .به علاوه سعی کنید حتما در قسمت پایین هر صفحه با استفاده از لینکهای متنی راهنمایی واضح از سایتتان ارائه دهید تا صفحات اصلی سایت شما از این طریق نیز قابل دسترسی باشند .

نکته 3: یک صفحه با عنوان نقشه سایت طراحی کنید .
صفحه نقشه سایت می تواند یک راهنمای بسیار خوب برای کاربران سایت شما باشد. در طراحی صفحه نقشه سایتتان سعی کنید از یک ساختار درختی استفاده کنید بگونه ای که بخشهای مهم سایت بطور واضح در آن مشخص شده باشد و صفحات مربوط به هر کدام از بخشها به صورت زیر مجموعه آن بخش نمایش داده شوند . برای مثال می توانید سایت خود را به 4 بخش اصلی شامل محصولات، خدمات، سوال های رایج و تماس تقسیم کرده و عناوین صفحات مرتبط با هر یک از این بخش ها را در زیر آن قرار دهید بصورتی که به صفحه مربوط به خود لینک شوند . برای آشنایی بیشتر با ساختار نقشه سایت پیشنهاد می کنم که به چند وب سایت بزرگ مراجعه کنید و صفحه نقشه آنها را بررسی کنید.

نکته چهارم : از بکار بردن فریم پرهیز کنید.
تا جایی که امکان دارد سعی کنید از بکار بردن فریم در طراحی وب سایت تان پرهیز کنید. اکثر مرورگرهای رایج با نمایش فریم ها مشکل دارند و ممکن است کاربران هنگامی که در صفحه مقابل خود با چندین اسکرول بار مختلف روبرو می شوند به طور کامل گیج شوند ! اگر ناچارید که حتما از فریم ها در طراحی سایت خود استفاده نمایید پس خودتان را برای دوبرابر شدن کار آماده کنید زیرا لازم است که یک نسخه بدون فریم هم از سایتتان بسازید تا کاربرانی که کاوشگرهای آنها فریم ها را پشتیبانی نمی کند هم بتوانند از سایت شما استفاده نمایند.

نکته پنجم : از لینکهای حرکت دار بپرهیزید !
در طراحی صفحات خود سعی کنید از بکار بردن لینکهایی که در حال حرکت هستند یا لینکهایی که دائما تغییر رنگ می دهند یا چشمک می زنند پرهیز کنید . همچنین سعی نکنید که لینکهای بازدید شده و بازدید نشده را با تفاوت رنگ از یکدیگر متمایز کنید . تصور بر این است که اینکار بازدید کننده را در پیدا کردن راهش در میان صفحات کمک خواهد کرد اما بررسی ها نشان داده اینکار تنها باعث گیج شدن بازدید کننده ها می شود و پایین آمد سئو سایت خواهد شد.

نکته 6 : فقط چند کلیک آنورتر!
محتویات سایت خود را همیشه در دسترس بازدید کننده نگاه دارید . هر صفحه از سایت شما باید از طریق هر صفحه دیگر قابل دسترسی باشد . سعی کنید پیوندهای میان صفحاتتان را طوری طراحی کنید که بازدید کننده در هر کجای سایت که باشد بتواند با حداکثر 4 کلیک خود را به صفحه مورد نظر برساند. شما باید به طور مرتب ساختار صفحات و ارتباط بین آنها را در سایتتان بررسی کرده و مشکلات احتمالی را بر طرف نمایید. بازدید کننده ها برای این به سایت شما می آیند که با شما و خدماتتان آشنا بشوند پس بهتراست کاری نکنید که آنها واردار شوند برای کسب اطلاعات در سایت شما حفاری کنند!

نکته 7 : جستجو چرا ؟ فقط لینک !
بعضی از سایتها سیستمی برای جستجو در میان اطلاعات خود دارند . اما سعی کنید تا جایی که امکان دارد از قرار دادن این سیستم در سایتتان بپرهیزید. حتی بهترین موتورهای جستجو هم در بعضی موارد نتایجی غیر از آنچه که شما می خواهید به شما ارائه می دهند و این باعث گیج و گم شدن شما در میان صفحات می گردد. در ضمن بیشتر کاربران هم طرز استفاده مفید از موتورجستجو را بلد نیستند. بنابراین پیشنهاد می شود که بجای استفاده از سیستم جستجو در سایتتان پیوندهای بین صفحاتتان را طوری دقیق و کارا طراحی کنید تا کاربران براحتی بتوانند از طریق لینکها به اطلاعات مورد نیاز خود دستیابی پیدا کنند و نیازی به استفاده از سیستم جستجو نباشد.

نکته 8 : مسیرهای متعددی در نظر بگیرید !
سعی کنید در طراحی پیوندهای بین صفحات سایت خود طوری عمل کنید که برای دستیابی به هر صفحه بیش از یک مسیر وجود داشته باشد و کاربران خود را به یک مسیر محدود نکنید . به عنوان راه حل در بیشتر سایتها از منوهای کرکره ای استفاده می شود که راهی موثر برای قرار دادن مسیرهای متفاوت در صفحه است بدون اینکه فضای زیادی در صفحه اشغال کند.

نکته 9 : اطلاعاتتان را متمرکز کنید !

سعی نکنید در سایتتان محل های زیادی را طراحی کنید و اطلاعاتتان را در میان آنها پراکنده کنید چون در این صورت ممکن است کاربرانتان در میان انبوه صفحات سایت شما غرق شوند ! پراکندگی اطلاعات جزو مشخصه های یک وب سایت خوب نیست.

منبع : طراحی سایت ایفانت

آموزش طراحی سایت و سئو و بازاریابی اینترنتی و برندینگ و بهینه سازی سایت

آموزش طراحی وب سایت به صورت ساده و مختصر : برای طراحی و راه اندازی وب سایت در درجه ی اول شما نیاز به یک دامنه دارید دامنه نام و آدرس وب سایت شما است مانند www.efanet.ir سپس به هاست نیاز دارید . یعنی فضایی که بتوانید اطلاعات وب سایت را در آن ذخیره نمایید پس از آن نوبت طراحی سایت می رسد شما می توانید سایت خود را به دو نوع استاتیک یا داینامیک طراحی نمایید سایت استاتیک سایتی است که برای تغییر صفحات باید کدها را بازنویسی کنید و سایت داینامیک سایتی است که معمولا دارای یک مدیریت است که به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی می توانید وب سایت خود را از طریق مدیریت آن ویرایش نمایید برای ساخت سایت استاتیک شما نیاز به دانستن زبان اچ تی ام ال دارید ولی برای طراحی سایتهای داینامیک علاوه بر اچ تی ام ال نیاز به دانستن یک زبان برنامه نویسی مثل پی اچ پی و همچنین یک پایگاه داده مثل اس کیو ال دارید البته برای سهولت طراحی نرم افزارهای تحت وبی با نام سی ام اس یا سیستم مدیریت محتوا تولید شده اند که می توانید با نصب آنها بدون دردسر صاحب یک وب سایت داینامیک شوید.

معمولا شرکتهایی که خدمات طراحی سایت ارزان می دهند از سی ام اس استفاده می کنند که این نشانه ضعف این شرکتها نیست و دلیل کاهش هزینه عدم استفاده از کدنویسی و صرفه جویی در زمان می باشد.

پس از اینکه وب سایت شما آماده شد نوبت به این می رسد برای بازدهی و کارایی آن فعالیت کنید. اینجاست که شما نیاز پیدا می کنید اصطلاحا به یک سئو کار و یک متخصص برندینگ و یک مشاور بازاریابی اینترنتی مراجعه کنید.

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد.این تخصص کمک می کند رتبه سایت خود را در کلمات مورد نظرتان افزایش دهید.

شما می توانید برای طراحی سایت خود و همچنین سئو و بازاریابی آن با شرکت ما تماس بگیرید

Efanet.ir

Amabek.com

شماره دفتر : 08632211022

شماره مسئول فروش : 09187622782


منبع : طراحی سایت ایفانت

روش هایی برای کسب و حفظ اعتبار برای نام تجاری



روش هایی برای کسب و حفظ اعتبار برای نام تجاری , روش های بدست آوردن اعتبار

تمرکز بر روی نتایج جستجو در موتورهای جستجوی مختلف به ویژه گوگل یکی از بهترین روش های حفظ اعتبار نام تجاری شما میباشد زیرا از این طریق هنگامی که افراد مختلف برای مدتی طولانی شما را در بهترین رده های نتایج موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل میبینند متوجه میشوند که با شرکت معتبری رو به رو هستند زیرا همه میدانند که قرار گرفتن در رده های بالای نتایج گوگل و داشتن سئو قوی  آن هم برای مدت طولانی به سادگی امکان پذیر نبوده و قطعا شرکت های معتبر هستند که میتوانند به رده های بالا دست یافته و آن را حفظ نمایند . قطعا حفظ رده های بالای نتایج رابطه مستقیمی با حفظ اعتبار نام تجاری شما دارد به همین دلیل برای حفظ رده های سایت خود قوانین و تکنیک های سئو را  به خوبی انجام دهید تا هم در رده های بالای نتایج قرار داشته باشید هم در حفظ اعتبار نام تجاری خود موفقیت بدست آورید.
 

سعی کنید از طریق روش های تخصصی میزان ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و آماری حقیقی از تعداد بازدیدهای سایتتان در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید . هنگامی که بازدید کننده با آمار خوب بازدید از یک سایت رو به رو میشود قطعا به این مسئله فکر میکند که حتما در این سایت چیزهایی وجود دارد که باعث چنین آمار بازدیدی است ، همین مسئله اولا برای شما اعتبار بسیاری به همراه خواهد داشت ، دوما در حفظ اعتبار شما نیز بسیار کارآمد خواهد بود زیرا مراکز معتبر هستند که میتوانند روزانه بازدیدکنندگان بسیاری را به وب سایت خود کشانده و همجنین بازدیدکنندگان جدیدی را جذب نمایند. در کنار این مسئله سعی کنید حتما از مقالات و مطالب تخصصی نیز بهره مند شوید زیرا مطالب تخصصی که خودتان نویسنده آن باشید باعث میشود کاربران و بازدیدکنندگان با میزان تخصص شما آشناه شده و سایت شما را سایتی تخصصی قلمداد نمایند . این مسئله نیز در بدست آوردن و حفظ اعتبار نام تجاری شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سعی کنید انواع راه های ارتباطی را میان خود و کاربران سایت برقرار نمائید . از آدرس ایمیل گرفته تا فرم ارتباط با ما و شماره تماس و آیدی یاهوو و... ، در این صورت بازدیدکننده بسیار راضی خواهد شد زیرا میداند میتواند از طرق مختلف با صاحبان وب سایت در ارتباط بوده و همین مسئله نیز باعث افزایش اعتبار و حفظ آن میشود زیرا تنها شرکت های معتبر هستند که به این صورت از طرق مختلف با کاربران در ارتباط بوده و همواره راه های ارتباطی مناسب را برای کاربرانشان فراهم می نمایند. قطعا این مسئله باعث میشود کاربران اعتماد بسیار زیادی به صاحبان وب سایت پیدا کنند زیرا کاربر وقتی میبیند که انواع و اقسام روش ها برای دسترسی به مسئولین سایت موجود است متوجه میشود که با سایتی مربوط به شرکتی معتبر مواجه است که همین مسئله اعتماد کاربر را افزایش داده و باعث میشود میزان فروش وب سایت شما نیز افزایش یابد.

سعی کنید تمام خطاهای موجود درطراحی  سایت تان را رفع نمائید . اگر در سایت شما تصویری به خوبی بارگذاری نشود ، لینک دانلودی به خوبی کار نکند ، صفحه ای با خطا مواجه شود و .... به نام تجاری شما آسیب خواهد زد زیرا هرچه کاربران بیشتر با این خطاها مواجه شوند نسبت به سایت شما بدبین تر میشوند. سعی کنید هرگونه خطایی در وب سایتتان موجود است برطرف نموده و همجنین برای جلوگیری از این خطاها برنامه ریزی مناسب داشته باشید. سایتی که به طور صد در صد صحیح و بدون هیچ نقصی فعالیت میکند در جلب اعتماد کاربر و ایجاد ذهنیت مثبت درکاربر بسیار موفق عمل مینماید. فعالیت در جوامع مجازی یکی دیگر از راه های مناسب برای کسب شهرت برای نام تجاری و همچنین حفظ آن است. در جوامع مجازی قدرتمندی مانند گوگل پلاس ، فیس بوک ، توییتر و... میتوانید با میلیون ها کاربر در ارتباط بوده و آن ها را با برند خود آشنا سازید. برنامه ریزی قدرتمند برای فعالیت در رسانه های اجتماعی بسیار مفید و مهم است زیرا هرچه بتوانید افراد بیشتری را با برند خود آشنا نمائید اولا میزان بازدید سایتتان بالا میرود ، دوما میزان اعتبار شما بالا خواهد رفت و در نهایت سومین نفع آن برای شما افزایش میزان فروش شما خواهد بود.

منبع:مقاله روش هایی برای کسب و حفظ اعتبار برای نام تجاری کلمات کلیدی از سایت ایفانت

بهترین روش طراحی سایت


جای تعجب است که چگونه در طول فرآیند طراحی سایت به برچسب عنوان صفحه و توضیحات متا تگ ها  توجه کمی شده است . در واقع، زمانی که در مورد این موضوع صحبت میشود طراحان وب سایت به فکر فرو میروند چه برسد به صاحبان سایت. در این مقاله به تعریف این شرایط میپردازیم تا شما متوجه شوید که آنها از اجزای کلیدی طراحی وب سایت موثرتر هستند . این مقاله همچنین شامل جزئیاتی در مورد چگونه نوشتن برچسب ها نیز میشود.
 

در هنگام اجرای جستجو در هر یک از موتورهای جستجوی بزرگ، نتایج به دست آمده با وب سایت های مرتبط تری ارتباط بر قرار میکنند و نتایج مرتبط تر ابتدا نشان  داده میشود. در گوگل محتویات هر صفحه با عنوانی با قلم بزرگ آبی نمایش داده میشود ، همچنین به عنوان یک توصیف کوتاه با فونت کوچکتر سیاه مطالبی نیز ارائه میشود. در اصطلاحات طراحی وب سایت، متن آبی تگ عنوان و متن سیاه و سفید توضیحات متا نام دارد که هر دو در کدهای HTML غیر فعال سایت قرار دارند.
در موتور های جستجو برای تگ عنوان و توضیحات متا تفاوت هایی وجود دارد که اولین تفاوت عمده آنها طول کاراکتر است. که سئو سایتتان را تحت تاثیر قرار می دهد.  در حال حاضر گوگل با نمایش 70 کاراکتر برای تگ عنوان و 150 کاراکتر برای توصیف متا فعالیت میکند اما یاهو و بینگ به نوبه خود با نمایش 72 و 65 کاراکتر برای برچسب های عنوان و 161 و 150 کاراکتر برای توضیحات متا فعالیت میکنند.

تفاوت دوم قابل توجه این است که کلمات در تگ عنوان صفحه پررنگ است. در جستجوی کلمات ، در بولدینگ کردن کلمات گوگل کلمات پرس و جو شده در جستجو را بولد میکند و این مسئله در هر دو تگ  عنوان و توصیف متا انجام میشود . یاهو از سوی دیگر علاوه بر بولدینگ کلمات کلیدی واقعی با استفاده از یک الگوریتم جغرافیایی و کدگذاری شهری که از آن جستجو میشود را نمایش میدهد.

در حالی که عنوان و توضیحات تگ ها وزن بسیار کمی دارند اما شرایط استفاده از بهینه سازی موتور جستجو برای آنها بسیار مهم است. مسائل مربوط به جذب بازدید کننده های بالقوه نیز بسیار مهم است به خصوص بازدید کنندگانی  که برای اولین بار روی صفحه وب سایت شما کلیک میکنند و یا بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را بر اساس متن این برچسب ها باز میکنند. آنها مجموعه ای از انتظارات دارند آنهم در مورد توضیحاتی که شما به عنوان توضیحات متا و یا تگ عنوان خود قرار داده اید


مهم ترین قانون این است که به خاطر داشته باشید که برچسب های عنوان و توصیف متا توسط انسان ها مورد ارزیابی قرار داده میشود و سپس تصمیم گرفته میشود که آیا می خواهد بر روی این نتیجه از موتور جستجو کلیک کند یا خیر. بنابراین، آنها  باید با وضوح بسیار خوبی آنچه که به عنوان تگ عنوان یا توصیف متای سایت است را ببینند و در مورد وضعیت سایت اطلاعات خوبی کسب کنند.


یک راه خوب برای استفاده از کلمات مناسب این است که تگ های عنوان و توضیحات متای سایر رقبا را با دقت بررسی کنید  ، ببینید از چه کلماتی استفاده کرده اند ، چه چیزهایی را حذف کرده اند ، چگونه جمله بندی کرده اند و ....

منبع:مقاله بهترین روش طراحی وب سایت، کلمات کلیدی از سایت ایفانت

CSS پیشرفته

  css  پیشرفته چیست ؟

در css های پیشرفته می توان با XML اجازه داد تا اسناد XML در مرورگر وب نمایش داده شود. اما چگونه می توانسم یک جدول به سبک دلخواه طراحیطراحی سایت ایجاد  کنیم تا سئو سایت را بهبود بخشد.
 
 

برای این کار سه بخش از شیوه نامه وجود دارد:


عنصر یا کلاس و شناسه عنوان که در سبک اعمال خواهد شد

اطلاعات در مورد فرمت انتخابی

سبک واقعی است که باید در انتخاب اموال مد نظر قرار دهیم


به عنوان مثال، اگر شما می خواهید تمام پاراگراف خود را به فونت دلخواه در بیاورید  می توانید از CSS زیر استفاده کنید:


p {
font-family : arial;
}

p



انتخاب تمام متن درون

برچسب هایی است که در این سبک نهفته است.


همانطور که شما در بالا مشاهده می کنید، فرمت اعلامیه سبک این گونه است :



selector {
property : value ;
property2 : value ;
}


گروه سبک خود را برای هر انتخاب با آکولاد بنویسید .

{}

سپس اموال را برا این علامت از هم جدا کنید .

:

در نهایت، پایان دادن به هر یک از کدهای سبک را با این علامت ببندید

منبع:مقاله  css  پیشرفته کلمات کلیدی از سایت ایفانت