طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

راههای ایجاد سایت ارزان



روشهای ایجاد سایت ارزان قیمت

هم اکنون با در نظر گرفتن گسترش اینترنت و نقش زیاد و گسترده آن بر فعالیت هایاجتماعی و اقتصادی و تجاری ، بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی به ساختن وب سایتهای اینترنتی روی آورده اند.

اما قیمت بالای طراحی وب سایت بسیاری از این افراد را از داشتن سایتی حرفه ای و با کیفیت محروم نموده است. بنابراین شرکت ایفانت مفتخراست که با ارائه خدماتی با کیفیت خوب و هزینه پایین و معقول پاسخگوی نیاز شما مشتریان باشد.

طراحی سایت ارزان به هیچ عنوان به معنای طراحی وب سایتهایی با کیفیت پایین نمی باشد.

طراحی سایت ارزان یعنی طراحی وب سایتی مطلوب با کمترین هزینه و با امکانات مناسب که بتواند تمام اهداف مورد نیاز شما را برآورده نماید.

بهترین کیفیت همیشه نیاز به پرداخت هزینه بالا دارد اما می توان با هزینه کمتر نیز وب سایت مقبول و مطلوبی را خریداری نمود. در این طرح مشتری می تواند طراحی سایت خود را با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی بالا درخواست کند.

بهینه سازی سایت از خدمات شرکت ایفانت میباشد.جهت مشاهده قیمت طراحی سایت ارزان به سایت ایفانت مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی : طراحی سایت ارزان,طراحی سایت,بهینه سازی سایت

اخذ ویزای استرالیا



اقامت در استرالیا

شما می توانید برای مهاجرت به استرالیا به سایت www.tnsvisa.com مراجعه کنید.

مهمترین معیاری که معمولا افراد برای مهاجرت مد نظر دارند برخورداری از یک زندگی مرفه تر نسبت به زندگی فعلی شان است. حالا در هر نقطه این کره خاکی که باشید. مهم این است که مقصد بعدی شما شرایط مطلوب تری را برای زندگی فراهم کند.

گام اول

اگر قرار باشد مهاجرت (به هر دلیل) باعث تنزل کیفیت زندگی شما شود عملا کار بیهوده ای خواهد بود.

از جمله مهمترین عواملی که کیفیت زندگی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد داشتن شغل مناسب است. اگر شما قادر نباشی از لحاظ مالی زندگی خود را تامین کنید جنبه های دیگر زندگی شما هر چند هم بسیار مثبت، تحت تاثیر قرار میگیرند.

زمانی‌ استرالیا حاضر بود برای گرفتن مهاجر هزینه سفر را نیز پرداخت کند و آمدن به استرالیا بسیار راحت بود اما الان (و علی الخصوص بعد از فوریه۲۰۱۰ ) و با آمدن قوانین جدید شرایط برای مهاجران در مقایسه با حتی ۱ سال پیش بسیار دشوار تر شده است.

سیدنی

به نوعی استرالیا دیگر نیاز به هر مهاجری ندارد. فقط افرادی را قبول میکند که در استرالیا بتوانند شغل داشته باشند، زبانشان قویخوب باشد و از تجربه کاری خیلی‌ خوبی‌ برخوردار باشند. این یعنی حداقل ۳ سال سابقه کار تمام وقت مفید.

لذا حتی اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (اططلاحا SOL) نیز باشد حتما از اینکه در زمینه کاری شما بازار نسبی کار خوب است اطمینان حاصل کنید.

بطور مثال مهندسین و متخصصین کشاورزی. بله این شغل در لیست مشاغل موجود می باشد اما در زمینه کاری اصلا وضعیت کاری خوب نیست. ضمنا در برخی مشاغل داشتن زبان بسیار قوی ضروری است. مثلا حسابداری یا متخصص روابط عمومی. لذا باید بسیار در این زمینه واقع نگر بود.

اگر شغل شما در لیست مشاغل موجود نیست عملا گرفتن ویزای دائم از طریق ویزای مهارت ممکن نیست و شما یا باید به فکر یک کشور دیگر و یا یک نوع دیگر ویزا باشید.

5 مورد با اهمیت موقع طراحی وب سایت



پنج مورد مهم در هنگام طراحی وب سایت
این مطلب توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان و بهینه سازی سایت ایفانت آماده گردیده است.

نکته 1: از لینکهای حرکت دار اجتناب کنید !
در طراحی صفحات خود سعی کنید از استفاده از لینکهایی که در حال حرکت هستند یا لینکهایی که دائما تغییر رنگ می دهند یا چشمک می زنند پرهیز کنید . همچنین سعی نکنید که لینکهای بازدیددیده شده و بازدید نشده را با اختلاف رنگ از یکدیگر جدا کنید . تصور بر این است که اینکار بازدید کننده را در یافتن راهش در بین صفحات یاری خواهد کرد اما بررسی ها نشان داده اینکار تنها باعث سردرگم شدن بازدید کننده ها می شود !

نکته 2 : تنها چند کلیک آنورتر!
محتویات سایت خود را همواره در دسترس بازدید کننده نگاه دارید . هر صفحه از سایت شما باید از طریق هر صفحه دیگر قابل دسترسی باشد . سعی کنید پیوندهای میان صفحاتتان را بگونه ای طراحی کنید که بازدید کننده در هر کجای سایت که باشد بتواند با حداکثر 4 کلیک خود را به صفحه مورد نظر برساند. شما باید به طور مرتب شکل صفحات و ارتباط بین آنها را در سایتتان مساهده کرده و مشکلات احتمالی را بر طرف نمایید. بازدید کننده ها برای این به سایت شما می آیند که با شما و خدماتتان آشنا بشوند پس بهتراست کاری نکنید که آنها واردار شوند برای کسب اطلاعات در سایت شما حفاری کنند!

نکته 3 : جستجو چرا ؟ فقط لینک !
برخی از سایتها سیستمی برای جستجو در میان اطلاعات خود دارند . اما سعی کنید تا جایی که امکان دارد از قرار دادن این سیستم در سایتتان بپرهیزید. حتی برترین موتورهای جستجو هم در بعضی موارد نتایجی غیر از آنچه که شما می خواهید به شما ارائه می دهند و این موجب گیج و گم شدن شما در میان صفحات می گردد. در ضمن بیشتر کاربران هم طرز استفاده مفید از موتورجستجو را بلد نیستند. بنابراین پیشنهاد می شود که بجای استفاده از سیستم جستجو در سایتتان پیوندهای بین صفحاتتان را طوری دقیق و کارا طراحی کنید تا کاربران به آسانی بتوانند از طریق لینکها به اطلاعات مورد نیاز خود دستیابی پیدا کنند و نیازی به استفاده از سیستم جستجو نباشد.

نکته 4 : مسیرهای بیشتری در نظر بگیرید !
سعی کنید در طراحی پیوندهای بین صفحات سایت خود به گونه ای عمل کنید که برای رسیدن به هر صفحه بیش از یک مسیر وجود داشته باشد و کاربران خود را به یک مسیر محدود نکنید . به عنوان راه حل در بیشتر سایتها از منوهای کرکره ای استفاده می شود که راهی موثر برای قرار دادن مسیرهای مختلف در صفحه است بدون اینکه فضای بالایی در صفحه اشغال کند.

نکته 5 : اطلاعاتتان را یک جا کنید !
سعی نکنید در سایتتان محل های زیادی را طراحی کنید و اطلاعاتتان را در میان آنها پراکنده کنید چون در این صورت ممکن است کاربرانتان در میان انبوه صفحات سایت شما سردرگم شوند ! پراکندگی اطلاعات جزو مشخصه های یک وب سایت زیبا نیست.

این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت ایفانت آماده سازی گردیده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت,طراحی سایت ارزان, سئو


4 مساله با اهمیت هنگام ساخت سایت



4 مورد با اهمیت هنگام طراحی وب سایت

این محتوا توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده سازی گردیده است.
 نکته 1: از لینکهای متنی استفاده شود!
شاید استفاده از تصاویر یا اشکال گرافیکی در سایت بسیار وسوسه انگیز و فریب دهنده باشد اما گاهی اوقات یک کم هم بسیار زیاد است ! تا جایی که برایتان امکان دارد سعی کنید که پیوندهای موجود بین صفحاتتان را بشکل لینک های متنی طراحی کنید، زیرا این نوع لینکها خیلی مفیدتر از لینکهای تصویری یا گرافیکی عمل می کنند . مطالعات نشان داده که اکثر بازدید کنندگان سایتها ابتدا لینکهای متنی را خوانده و سپس به سراغ لینکهای تصویری یا گرافیکی می روند .

نکته 2: یک راه حل خوب برای استفاده از لینکهای گرافیکی!
اگر شما ناچارید که از لینکهای تصویری یا گرافیکی در وب سایتتان استفاده نمایید باید از پارامتر Alt برای تصویرتان استفاده کنید . استفاده از این پارامتر در طراحی لینکهای تصویری باعث می شود که کاربرانی که از کاوشگرهای متنی مانند lynx استفاده می کنند یا کاربرانی که گرافیک و تصویر را در جستجوگرهای خود غیر فعال کرده اند نیز بتوانند راه خود را در میان صفحات وب سایت شما پیدا کنند .به علاوه سعی کنید حتما در قسمت پایین هر صفحه با استفاده از لینکهای متنی راهنمایی واضح از سایتتان ارائه دهید تا صفحات اصلی سایت شما از این راه نیز قابل دسترسی باشند .

نکته 3: یک صفحه با عنوان نقشه سایت طراحی کنید .
صفحه نقشه سایت می تواند یک راهنمای بسیار خوب برای کاربران سایت شما باشد. در طراحی صفحه نقشه سایتتان سعی کنید از یک ساختار درختی استفاده کنید بشکلی که بخشهای مهم سایت بطور واضح در آن مشخص شده باشد و صفحات مربوط به هر کدام از بخشها به شکل زیر مجموعه آن بخش نمایش داده شوند . برای مثال می توانید سایت خود را به 4 بخش اصلی شامل محصولات، خدمات، سوال های رایج و تماس تقسیم کرده و عناوین صفحات مربوط با هر یک از این بخش ها را در زیر آن قرار دهید بشکلی که به صفحه مربوط به خود لینک شوند . برای آشنایی بیشتر با ساختار نقشه سایت پیشنهاد می کنم که به چند وب سایت بزرگ مراجعه کنید و صفحه نقشه آنها را مشاهده کنید.

نکته چهارم : از بکار بردن فریم پرهیز کنید.
تا جایی که امکان دارد سعی کنید از بکار بردن فریم در طراحی وب سایتتان دوری کنید. بیشتر مرورگرهای متداول با نمایش فریم ها مشکل دارند و ممکن است کاربران هنگامیزمانی که در صفحه مقابل خود با چندین اسکرول بار متفاوت روبرو می شوند به طور کامل گیج شوند ! اگر مجبورید که حتما از فریم ها در طراحی سایت خود استفاده کنید پس خودتان را برای دوبرابر شدن کار آماده کنید چراکه لازم است که یک نسخه بدون فریم هم از سایتتان بسازید تا کاربرانی که کاوشگرهای آنها فریم ها را پشتیبانی نمی کند هم بتوانند از سایت شما استفاده نمایند.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده سازی گردیده است.

تاثیر رنگها در طراحی سایت



تاثیر رنگها در ساخت سایت
مقاله از مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت
چندین مورد با اهمیت هنگام انتخاب رنگ در طراحی سایت
 نمونه ای از تاثیر رنگهای سفید و سیاه و قرمز و آبی در احساسات کاربران در زیر آورده ایم:
سفید: حامل انرژی است و خستگی را از ذهن کاربران سایت می زداید. اشاره دارد به صداقت، پاکیزگی ، صمیمیت، آرامش و معاصر بودن . و  مناسب ترین رنگ برای پس زمینه وب سایت هامی باشد.ما تاکید می کنیم حداقل زمینهبک گراند نوشته ها را همیشه رنگ سفید قرار دهید.



رنگ سیاه:  ایده آل برای رنگ متون در زمینه سفید است. اشاره به ظرافت، قدرت ، شجاعت و  مهارت و باستانی بودن چیزی دارد.

قرمز: رنگی است که بیشترین احساس را در کاربران ایجاد می کند و سبب افزایش هیجان و تنفس در کابران می شود. در اولین نگاه توجه کاربر را در وب سایت جلب می کند و نشانگر هیجان، سرعت، توانائی و احساسات شدید است.

آبی: نشانگر امنیت ، اعتماد، مسئولیت پذیری، عظمت و  جایگاه و سرماست. در تجارت ضمانت مالی را در کابران  برانگیخته خواهد کرد. و یکی از پسندترین رنگهاست.

کلمات کلیدی : طراحی سایت,طراحی سایت ارزان

مقاله از مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت