طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

چاکرا کف دست را به سادگی فعال نمایید و نشانه های غیرفعال بودن چاکرا اول را به همراه راه اندازی چاکرای ریشه

به عنوان یک نوزاد، اگر مراقبان شما به طور مداوم آنچه را که برای زنده ماندن نیاز دارید مانند (غذا، آب، عشق، محبت و آرامش عاطفی) برای شما فراهم کنند، پس در دنیا احساس امنیت خواهید کرد.

در نتیجه این حس به شما القاء می‌شود که می توان به دنیا اعتماد کرد تا نیازهای اساسی شما تامین شود. اگر اطراف شما را بی‌نظمی فراگرفته و افرادی کنارتان نیستند تا از نظر عاطفی مراقب‌تان باشند، از کمبود اعتماد به نفس و عدم امنیت رنج خواهید برد در نتیجه با چاکرا ریشه مشکل پیدا می‌کنید.

عدم تعادل و احساس امنیت شما به میزان قابل توجهی تحت تأثیر احساس امنیت شما در کودکی است. با شناخت علائم بسته بودن چاکرا اول، به راحتی می‌توانید در زمان درست اقدام به بهبود این چاکرا مهم کنید.
نقش چاکرا ریشه

چاکرا ریشه، چاکرا ثبات، امنیت و نیازهای اساسی ما است. چاکرا ریشه از هر آنچه شما را برای ایجاد ثبات در زندگی خود تشکیل می دهد تشکیل شده است.

این چاکرا شامل نیازهای اساسی شما مانند غذا، آب، سرپناه، ایمنی و همچنین نیازهای عاطفی شما به اتصال متقابل و بی باک بودن است. وقتی این نیازها برآورده می شود، احساس می کنید در زمین و ایمن هستید.

چاکرا اول مهمترین چاکرا است زیرا چاکرا بنیادی (یا مول) است. به همین دلیل شناخت علائم بسته بودن چاکرا اول، بسیار مهم است.

چاکرا ریشه با بدن فیزیکی همراه است که شامل غدد فوق کلیه، روده بزرگ، کلیه ها، اسکلت و استخوان ها، ماهیچه ها و خون شریانی است که از محفظه سمت چپ قلب جریان دارد و اکسیژن و مواد مغذی را به بافت بدن ما منتقل می کند.

چاکرا ریشه پیوندهای بین سیستم انرژی زا و دنیای فیزیکی ما را فراهم می کند و پایگاه ما برای انرژی نیروی زندگی ما است. به ما انگیزه غذا خوردن، خوابیدن و تولید مثل می دهد.

وقتی صحبت از ماهیت روانشناختی و معنوی ما می شود، به ما کمک می کند تا یکپارچگی شخصی، عزت نفس و احساس تعلق خود را پرورش دهیم. در صورت دیدن علائم بسته بودن چاکرا اول، اقدام به اصلاح آن را آغاز کنید.
انرژی چاکرا ریشه

انرژی های ریشه چاکرا به ما کمک می کند تا احساس زمین بودن و ارتباط با این زمین را داشته باشیم، به ما مکانی برای “ریشه” دادن زندگی خود و جریان انرژی برای هدایت ما در مسیر زندگی خود می دهد.

وقتی این انرژی ها گیر، راکد، عدم تعادل یا مسدود شده باشند، نشاط و ذوق زندگی ما نیز به خطر می افتد.

این حالت می تواند زمانی اتفاق بیفتد که احساس تعلق ما در جهان به طریقی تهدید شود، یا به عنوان ضربه تجربه شود و احساس عمیق ناامنی در ما ایجاد شود. دیدن علائم بسته بودن چاکرا اول، به معنی اختلال انرژی در این چاکرا است.

علائم بسته بودن چاکرا اول: عدم تعادل چاکرا ریشه

مهم‌ترین علائم بسته بودن چاکرا اول، عدم تعادل چاکرا ریشه است که منجر به احساس بی‌قراری و کمبود انرژی می‌شود که خود را به صورت اضطراب، نگرانی، وحشت، افسردگی، کینه یا علاقه نشان می‌دهد که از وجود خودمان نشات می‌گیرد.

به عنوان مثال ممکن است با علائمی مانند تهدید شدن، عدم تعلق، عدم اعتماد به نفس و ناامنی را بارها مواجه شده باشید که همگی ناشی از عدم تعادل ریشه است.

از علائم ذهنی برای عدم تعادل در این چاکرا می‌توان به تمرکز ضعیف، بی‌نظمی، بدبینی، تفکر منفی در مورد زندگی اشاره کرد. علائم بسته بودن چاکرا اول می‌توان همه این موارد یا بعضی از آن‌ها را در بگیرد.
علائم بسته بودن چاکرا اول: چاکرا ریشه متعادل

در بند بالا در رابطه با عدم تعادل چاکرا و علائم آن صحبت کردیم با این حال، وقتی چاکرا ریشه متعادل باشد، انرژی آزادانه می‌تواند در جریان باشد تا به افزایش احساس تعلق، امنیت، توانایی انجام کارها و  ایجاد ارزش برای انجام کارها کمک می‌کند.

جهت معارفه بیشتر می توانید به آموزش دنبال کنید

علائم بسته بودن چاکرا اول: متعادل سازی چاکرا ریشه

انرژی متعادل جاری، این گونه تعریف می‌شود وقتی که این چاکرا باز است، انرژی در آن جریان داشته و ما در همه جا احساس امنیت داشته و از چیزی نمی‌ترسیم. چاکرا ریشه، انرژی بدنی ما را کنترل کرده و احساس امنیت با دیگران، خودمان و اعتماد به زندگی می‌دهد.

بدون تعادل بخشیدن به آن، هر چقدر هم تلاش کنیم، چاکراهای بالاتر قابل جابّه‌جایی و رفع انسداد نیستند تا زمانی که چاکرا ریشه جریان داشته باشد. در ادامه شما را با مفاهیم جالب در این زمینه آشنا می‌کنیم:

عنصر: زمین (زمین مادر ما است، بدن ما از عناصر او تشکیل شده است. او ما را حمایت و تغذیه می کند).

هجا دانه مانترا: LAM

رنگ: قرمز که فرکانس متراکم است به حالات، عواطف مختلف روحی و روانی ما با فرکانس‌های خاص رنگ چاکرا مربوط می‌شود.

بودیساتوا: تارا سرخ مجسم شفقت است

آمیتابا: مغناطیسی کردن عنصر آتش قرمز، مجموع تشخیص، درک ناب، آگاهی عمیق از همه پدیده‌ها

حسی: بوی اولیه (بویایی)

متعادل کردن ریشه چاکرا-مایلادیرا

سنگ / سنگ‌های قیمتی: گارنت، یاس قرمز، تورمالین سیاه و سنگ خون. می‌توانید سنگ قیمتی را در حالت خوابیده در ناحیه چاکرا قرار دهید تا به باز و تراز شدن آن کمک کند یا حتی آن را بپوشید.

ورزش بدنی (یانگ و یین)

تغذیه: خوردن میوه‌های قرمز (چغندر، گوجه فرنگی، توت فرنگی، گیلاس)

دقت داشته بشید که تمام موارد ذکر شده برای کمک به شناخت علائم بسته بودن چاکرا اول و برطرف کردن آن‌ها کمک می‌کند.

به سبب معارفه بیشتر می توانید به دکتر آرام دنبال کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.