طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

راه های خرید آپارتمان در شهر دبی و دریافت شهروندی دبی با خرید خانه

خرید خانه در امارات آن هم در کشوری لاکچری و شناخته شده ، سرمایه گذاری مطمئن است و حتما امکانات خاص تکنولوژی و دیدنی امارات یکی از مهمترین علت های جلب افراد مشهور دنیا به این شهر شده است. البته مزایای خرید ویلا در دبی به جز امکانات تحصیلی ، این است که به مالکان اجازه می دهد علاوه بر استفاده از امکانات تفریحی خود ، با دریافت شهروندی و استفاده از امکانات گسترده اقتصادی کشور امارات ، کسب و کار خود را به شکل حرفه ای تر و با سود بیشتر در امارات ادامه دهند.
در اصل شما می توانید درکنار خرید ویلا در کشور امارات و استارت بیزینس جدید در این کشور خوش رنگ و لعاب ، ویزای کار و ویزای اقامت را به شکل جدا از هم نیز بگیرید و از یک زندگی راحت استفاده نمایید. لازم به ذکر است که خرید ویلا در دبی به تنهایی دلیل گرفتن شهروندی دبی نمی شود و شما ملزم هستید تا برای دریافت این ویزا ، مرحله های جداگانه ای را پس از خرید آپارتمان سپری نمایید که انجام این کار بسیار ساده و سریع است.
امارات، شهر مناسبی برای خرید ویلا به حساب می آید چرا که مراحل و شرایط مربوط به خرید در آن چندان پیچیده و سخت نیست. بنابراین هر یک از مهاجران با سرمایه لازم می توانند پس از طی نمودن مراحل قانونی به ویلای رویایی خود برسند.

از مکان های دیدنی این شهر میتوان به برج العرب اشاره کرد که از کم نظیر ترین مناطق دنیا محسوب میشود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اجاره یک شب اقامت در این هتل پنج ستاره، چیزی حدود 1600 یورو میباشد که معادل 50 میلیون تومان می‌باشد.برای اخذ شهروندی و پاسپورت امارات  میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

آیا خرید ویلا در امارات عاقلانه است؟

سرمایه گذاری در کشور های خارجی و به طور خاص کشور هایی که نزدیک ایران قرار دارند چند سالی است که بیشتر و جدی تر توسط ایرانیان پیگیری می شود. دبی، مانند برخی از شهر های تجاری و لوکس ، اغلب توسط افرادی مورد توجه قرار می گیرد که هدف راه اندازی کسب و کار ، توسعه و افزایش درآمد را در سر دارند. برترین و بهترین ها همگی در شهر دبی تجمع یافته اند. بنابراین وقتی شما برای خرید ویلا در شهر دبی اقدام می کنید، در واقع دست روی هر ویلایی که بگذارید، در حال انتخاب بهترین ویلا در کشور امارات و به طور نسبی، در کل منطقه خاورمیانه هستید.
طبق آخرین آمار، ارزش املاک در شهر دبی رشد بیشتری نسبت به شهرهای دیگری چون سنگاپور و لندن داشته است.

بنابراین، اینکه گمان کنید خرید ویلا در کشور امارات می تواند به ضرر شما تبدیل شود، یک احتمال محال و نادرست است. بسته به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید ویلاهای بسیار لوکس و اصطلاحا لاکچری را در کشور امارات خریداری کنید.
قیمت خانه ویلایی در امارات به تومان

به طور کلی، برای دریافت اقامت، شما باید دست کم یک میلیون درهم امارات بپردازید تا بتوانید یک ویلا را در شهر دبی خریداری کنید. این میزان چیزی نزدیک 7 میلیارد تومان میباشد. البته به علت نوسانات ارز ممکن است این مبلغ کمی کمتر یا بیشتر باشد. اما بر اساس ارزش درهم امارات در آبان ماه سال 1400، این مقدار برابر 7 میلیارد تومان میباشد.

هر درهم امارات در حال حاضر چیزی حدود 7 هزار و 500 تومان ارزش دارد.

تعیین این عدد به خریداران کمک می کند تا در هنگام خرید ملک مورد نظرشان قیمت را در نظر گرفته و سرمایه گذاری درستی داشته باشند.

بسیاری از ایرانیانی که بدنبال خرید ویلا در دبی هستند میخواهند بدانند که قیمت خانه ویلایی در امارات به تومان چقدر است. خوشبختانه از آنجائیکه که درهم امارات به دلار آمریکا چسبیده است، این نرخ از روز اول 3.65 بوده است ولی از آنجائیکه که تومان ایران دائماً در نوسان است شما باید قیمت هایی که به درهم می گیرید را با توجه به نرخ روز و لحظه ای درهم در بازار ایران محاسبه کنید.

قیمت ویلا در شهر دبی قیمت مختلفی از رنج 800 هزار درهم تا چند صد میلیون دلار را پوشش میدهد. خوب است اول کل مبلغی را که برای خانه در شهر دبی دارید را مشخص کنید و بعد با توجه به بودجه مد نظرتان درجستجوی ویلا باشید.

شما به سادگی میتوانید با کلیک برروی قسمت پروژه های کشور امارات و تعیین گزینه نوع ملک در قسمت جستجو از پروژه های جدید در شهر دبی اطلاعات لازم را مطالعه. درصورتی که منطقه خاص و یا آپارتمان خاصی هم مد نظر داشته باشید و یا سوالی در زمینه خرید ویلا در امارات داشته باشید، میتوانید به لینک خرید خانه در دبی مراجعه نمایید و براحتی با ما ارتباط برقرار کنید.