طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

فعالیت آنلاین و مزایای آن قسمت یک

فعالیت آنلاین و فواید آن بخش یک


تعداد زیادی از کشورهای توسعه یافته جهان تجارت الکترونیک را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سوی آن در حرکت میباشند. با وجود سایت هایی مثل آمازون که درآمد بسیار زیادی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک در حرکت میباشند . احتمال دارد برخی از افراد بخواهند که درباره فواید تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و خوبی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانان قرار میدهد اطلاعات کامل و گسترده ای میباشد که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت . مسئله ای که در دنیای فیزیکی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید . از طرفی تجارت آنلاین امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین تایم از طریق email و روش های دیگر فراهم میکند.

از طرفی در دنیای تجارت الکترونیک میتوان از طریق  ساخت سایت ارزان  ، و با سئو سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت ارزان - بهینه سازی سایت




آموزش افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت 3

روش های افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla بخش 3

گام ششم : حذف برنامه نویسی های اضافی : در بیشتر موارد سی ام اس ها و برنامه های آماده کدهایی دارند که شما به آنها نیازی ندارید و حتی احتمال دارد این خطوط به بهینه سازی سایت  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید خطوط اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف کنید.

قدم 7 : فشرده سازی خطوط کدنویسی .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی خطوط کدنویسی و کاهش حجم وب سایت بپردازید .

گام آخر :  چک کردن : بعد از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت وب سایت میباشد . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت وب سایت برای چک کردن سرعت سایتتان بهره بگیرید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

ساخت سایت - بازاریابی اینترنتی - بهینه سازی سایت - طراحی سایت ارزان - بهینه سازی سایت




یادگیری بالا بردن سرعت لود وب سایت های جوملایی پارت 2

آموزش بالا بردن سرعت لود وب سایت های joomla قسمت 2

قدم سوم : حذف ماژول ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی سایت میشن مثل آمار سایت وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت بارگذاری را کاهش می دهند . و چون بعضا سرورهای خیلی خوبی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کم می کند .

گام 4 : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . استفاده از host سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، قیمت طراحی سایت را نیز بالا میبرد . همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

گام 5 :
از بین بردن ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت ارزان - ساخت سایت - بهینه سازی سایت




یادگیری بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی پارت اول

آموزش بالا بردن بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های joomla بخش اول

برای بالا بردن بارگذاری صفحات سایتهایی که با جوملا سخت شده اند من گام هایی را ایجاد کردم که در پایین توضیح میدم .

قدم یک :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای مثال عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد ما حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به وب سایت شما اجازه می دید در هر بخشی که خواستید موتولز را غیر فعال کنید.

گام دوم : کاهش حجم تصاویر  و از بین بردن عکس هایی که به آنها نیاز نیست و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن این عکس ها باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده است بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت




در زمان طراحی وب سایت به کارگیری از کدهای پی اچی پی بهینه تر است یا ای اس پی قسمت 3

در زمان کدنویسی سایت به کارگیری از زبان php بهینه تر میباشد یا ای اس پی قسمت 3

در حالت کلی میشود گفت که پایگاه اینترنتی هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای معضلات امنیتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از لحاظ حفاظتی در یک سطح قرار دارند اما عده ای معتقدند که به دلیل استفاده سایت هایی مانند گوگل از پی اچ پی ، ممکن است حفاظت پی اچ پی بیشتر باشد.

سئو   در گوگل

بعضی از افرادی که کار آموزش بهینه سازی سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل php میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچ موقع مدیران گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از محبوبیت بهتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ضعیف بودن asp نیست . از طرفی هزینه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

آموزش شبکه - طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی وب سایت