طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

نکاتی درباره جراحی زیبایی بینی

لایه برداری و پیلینگ پوست

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

ناخن ها تاثیر زیادی در زیبایی دست ها دارند و کاشت ناخن به افزایش زیبایی دست ها کمک زیادی میکند. در این مطلب به نکات طلایی مربوط به کاشت ناخن اشاره میکنیم. تصور رایج این است که ناخن ها به طور طبیعی باید محکم باشند در غیر این صورت سالم نیستند. همین پیش فرض خانم ها را وا می دارد تا برای سفت و مقاوم کردن ناخن های شان دست به هر کاری بزنند. دکتر یلدا صداقت، متخصص پوست و مو معتقد است اگر شما هم در گروه این افراد قرار دارید، باید این واقعیت تلخ را بپذیریدکه «هیچ راهی برای تغییر دادن جنس ناخن وجود ندارد!» به گفته او ناخن بافتی موضعی است که بنا بر کد ژنتیک فرد شکل می گیرد؛ همان طور که رنگ چشم را نمی توان تغییر داد، جنس ناخن را هم نمی توان عوض کرد. در این مطلب واقعیاتی که باید در مورد ناخن های تان بدانید را می خوانید و با توصیه های این متخصص برای کمتر کردن آسیب هایی که زیبایی دست های تان را زیر سوال می برند آشنا می شوید.

پوسته های کنار ناخن، در اثر خشک شدن پوست ایجاد می شوند. برای برطرف کردن این حالت کافی است دست را روزانه چند نوبت با کرم های آب رسان و مرطوب کننده چرب کنید. حواس تان باشد اطراف ناخن را هم حتما چرب کنید. وازلین و گلیسیرین جزء موادی هستند که برای چرب کردن دست توصیه می شوند. همچنین برای شستن دست های تان می توانید از شوینده های غیر صابونی با PH پایین استفاده کنید چون کمتر پوست را خشک می کنند.

رنگ پریدگی شدید ناخن، از فقر آهن یا آنمیا ناشی می شود. بیماری های پوستی مانند لینکن پلان هم از جمله مواردی است که در ناخن علائمی را نشان می دهد. علاوه بر اینها بیماری های کلیوی و کبدی هم می توانند رنگ و شکل ناخن را تغییر دهند. اگر ناخن سیاه شد، نباید نسبت به آن بی تفاوت بود و باید فورا به پزشک متخصص مراجعه کرد چون احتمال دارد رنگ سیاه اطراف و زیر ناخن به نوعی سرطان پوستی به اسم ملانون مربوط شود و البته این تنها احتمال است!

ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بدمزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آنها می‌افتد. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آنها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند.