طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

شکل آشپزخانه لوکس در طراحی داخلی منزل

شکل آشپزخانه لوکس در دکوراسیون خانه های کوچک
 

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.


ترکیب بندی زیبا و منحصربفرد کمد تاثیر زیادی در منظم و مرتب بودن منزل دارد و مرتب کردن کمد لباس ها نقش مهمی را در دکوراسیون زیبای منزل بر عهده دارد.


اگر هر روز صبح هنگام آماده شدن برای رفتن به محل کار، با دیدن کمد لباس نامرتب خود تصمیم می گیرید شب آن را تمیز و مرتب کنید اما هرگز این اتفاق نمی افتد، شاید این روزها و نزدیک شدن به سال نو بهانه ی خوبی برای نو کردن کمد تان نیز باشد. این نو کردن می تواند شامل افزودن نظم دهنده های جدید به کمد یا رنگ آمیزی آن به رنگی برجسته و چشم گیر باشد. با ایده های ما همراه باشید تا کمد لباس تان را به عنصری تبدیل کنیم که نه تنها دیگر لباس های تلنبار شده را در آن نخواهید دید، بلکه از دیدن چنین عنصر برجسته ای در دکوراسیون منزل تان بسی لذت نیز خواهید برد.

مخزن مخفی
پشت لباسهای آویزان، ته کمد( در جایی از کمد که بلا استفاده است) یک جا لباسی با قلاب‌های جفت دار می‌‌توانید نصب کنید تا محلی برای آویزان کردن کمربندها، شال‌ها باشد.
 
یک کمدشیک که به راحتی می‌‌توان جلوی آن قدم زد
اگر می‌‌خواهید تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را نمی خواهید با قدم زدن در جلوی این کمدها در محدوده‌های 5/2 متریاین سوال‌ها از خود بپرسید: آیا این اندازه است؟ آیا این را می‌‌پوشی؟ آیا با این خوش قواره به نظر می‌‌آیی؟
اگر جواب شما به هرکدام از این سوال‌ها نه بود حالا به این فکر کنید که چه طوری از دست آن خلاص شوید.




طراحی بسیار شیک و اساسی
با حذف در‌ یکی از طبقه‌های کمد شخصی تان آن را به حالت روباز تغییر دهید . ویک آیینه کوچک رابه دیوا ر تکیه دهید و یک سری از وسایل و یادگاری‌هایتان را مقابل آن بگذارید.
همچنین بهترین جا برای نگه داشتن عطرها و ادکلن‌هایتان می‌‌باشد. برای اینکه کمدها معمولاَ تاریک و سرد هستند و شما می‌‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید وقتی که لباس می‌‌پوشید.

چوب لباسی های هم شکل و هم رنگ در کمد لباس
انتخاب چوب لباسی های یک شکل و یک رنگ به چشمان شما کمک می کند که فقط بر روی لباس ها تمرکز کنند.

ارتفاع های متفاوت برای طبقه های کمد لباس
برای اینکه بتوانید کمد تان را برای همه ی کالاها آماده کنید، بهتر است ارتفاع طبقات آن را متنوع در نظر بگیرید. چپاندن همه چیز در فضاهای خیلی کوچک باعث می شود کمد تان تنگ به نظر می رسد و این شما را عصبی می کند.

نظم دهنده زیورآلات در کمد لباس
وقتی همه ی زیورآلات در یک تقسیم بندی واضح قرار گیرند، انتخاب متناسب ترین ست برای لباس تان بسیار آسان تر و جذاب تر خواهد بود.

برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون 

نکات طلایی حرفه ای تعمیر پکیج در مؤسسات رسمی عالی

راهکارهای ساده تعمیر  ECU در مؤسسه های  عالی

 ecu چیست ؟

راهکار درست کردن  ECU

این مقاله در مورد آموزش تعمیرات ای سی یو و روش های یادگیری آن است.و موسسه پارسه به خوبی این دوره ها را امورش میدهد.


UNICHIP یا فن آوری تنظیم ECU
امروزه موتورهای انژکتوری نقشی بسیار اساسی در موفقیت صنایع خودروسازی ایفاء می‌نمایند و کیفیت و قابلیتهای آن، درصد کارایی خودرو را نشان می‌دهد. همانطور که می‌دانیم کنترل کننده موتورهای انژکتوری، بردی الکترونیکی به نام ECU می‌باشد و در واقع کارایی این بخش تعیین کننده کیفیت یک موتور و در ابعادی دیگر کیفیت خودرو خواهد بود؛ بدین معنی که هرچقدر ECU یک موتور بهتر طراحی شده باشد، آن موتور کیفیت بهتری خواهد داشت.

ECU بر اساس سنسورهایی که بدان متصل است شرایط کار موتور را درک کرده و فرامین مناسب را به انژکتورها و شمعها صادر می‌کند. از آنجا که دینامیک خودرو بسیار پیچیده و غیر خطی می‌باشد، طراحان ECU برای سهولت کار، جداولی را به نام map داخل حافظه ECU می‌ریزند که در آن مقدار پاشش سوخت و زاویه آوانس در هر دور و بار موتور مشخص شده است. هر چه دقت این جداول بیشتر باشد، دقت عملکرد ECU بیشتر خواهد بود.
نکته‌ای که باید توجه کرد اینست که مقادیر این جدولها وابستگی مستقیمی به پارامترهای جغرافیایی موتور، نظیر فشار و دمای هوا دارد. شرکتهای خودروسازی، ECU را برای یک آب و هوای خاص طراحی نمی‌کنند بلکه مقادیر map را بگونه‌ای تنظیم می‌کنند که برای انواع شرایط جغرافیایی جوابی بهینه و معقول بدهد. بنابراین map، در این حالت برای تمام خودروهای از یک مدل بهینه است نه هر خودروی خاص؛ زیرا هیچ دو خودرویی، حتی از یک مدل کاملاً مانند یکدیگر نیستند.
اگر سیستمی بتواند این نقیصه را از ECUها برطرف کند، آنگاه می‌توان به طور اختصاصی map هر خودرو را کالیبره کرده و توان آن را افزایش داد.
امروزه تیونینگ ECU خودروها، بحث جا افتاده ای است و شرکتهای بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند بطور کلی دو روش برای تیونینگ خودروهای انژکتوری وجود دارد. روش اول خواندن دیتاهای (map) ECU و دادن دیتاهای جدید که شرکتهای بسیاری در این زمینه فعالند از جمله: Eurochip، Chip Tuning، Tech TV، Autospeed و ...یکی از اشکالات این روش اینست که بشدت وابسته به ساختار ECU است و با پیچیده شدن سخت افزار ECU امکان خواندن و تغییر دیتاهای آن مشکل و گاهی غیرممکن می شود مگر آنکه شرکت سازنده ECU خود نحوه دسترسی به اطلاعات را در اختیار شرکتهای تیونینگ بگذارد. روش دوم اضافه کردن یک سخت افزار جانبی به ECU جهت تغییر پارامترهای ECU است. این روش گرچه گرانتر تمام می شود اما وابسته به نوع ECU نیست. یکی از شرکتهایی که در این زمینه فعال است، شرکت Dastek است. شرکتی که در آفریقای جنوبی قرار دارد و با پرسنلی در حدود 30 نفر توانسته موفقِِِِت چشمگیری داشته باشد.جالب است بدانید که این شرکت بظاهر کوچک توانسته است محصول خود را به کشورهای مختلف دنیا صادر کند و بیش از 300 نمایندگی فروش در سرتاسر دنیا دارد که فقط 100 تا از آنها در ایالات متحده آمریکا هستند. نام این محصول UNICHIP است.


اصول عملکرد UNICHIP بدین صورت که سنسورهای اصلی در یک موتور انژکتوری (MAP, RPM) را خوانده و سپس با توجه به نقطه کار موتور، مقادیری مجازی از این دو سنسور را به ECU اعمال می‌کند؛ بگونه‌ای که رفتار ECU نسبت به حالت قبل بهبود پیدا می‌کند.

آمارها نشان می‌دهد که موفقیت UNICHIP در این زمینه بسیار بالا بوده است:از هر 400 خودرو، فقط یک خودرو ممکن است با UNICHIP بهینه نگردد، 80% خودروهایی که در آفریقای جنوبی استفاده می‌شوند، UNICHIP را در خودروهای خود نصب کرده‌اند، UNICHIP بر روی بیش از 320 مدل موتور از خودروسازان بزرگ دنیا پیاده شده است.

سازندگان معروف ECU چه شرکتهایی هستند؟
1) شرکت Bosch آلمان: این شرکت بهترین و معروفترین سازنده ECU و کیت انژکتوری در دنیا می باشد و در اغلب خودروهای پیشرفته جهان نشانی از آن را می توان یافت. چند مدل از زانتیا موجود در ایران دارای کیت انژکتوری Bosch می باشد.

۲) شرکت Delco آمریکا: این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکتهای سازنده ECU می باشد و ECU آن در اغلب خودروهای آمریکایی بخصوص خودروهای شرکت GM یا جنرال موتورز بکار رفته است مانند کادیلاک، پونتیاک و... همچنین در خودروهای دوو کره مانند دوو ESPERO.

۳) شرکت Ford آمریکا: این شرکت سازنده خودرو، سازنده ECU البته برای خودروهای فورد می باشد و اولین بار ایده کنترل تطبیقی یا خود-یادگیر در خودروهای این شرکت عملا پیاده سازی شد.

۴) شرکت Siemens آلمان: فعالیت این شرکت گرچه به اندازه رقیب آلمانی آن یعنی Bosch نیست اما ECU های خوبی می سازد. ECU پراید انژکتوری موجود در ایران طراحی این شرکت است.

۵) شرکت Magneti Marelli ایتالیا: این شرکت در اروپا محبوبیت زیادی داشته و بر روی اغلب خودروهای اروپایی کیت آن نصب است. به عنوان مثال خودروهای فیات مدل PUNTO و فولکس واگن مدل GOLF IV، مزدا ۳۲۳.

۶) شرکت Sagem فرانسه: بر روی اغلب ماشینهای فرانسوی ECU این شرکت نصب است. بنابراین پژو ۲۰۶، مدلهایی از زانتیا؛ همچنین خودروهای ایرانی مانند سمند و پیکان انژکتوری.

۷) شرکت Nippon Denso ژاپن: این شرکت توسط شرکت تویوتا تاسیس شده و بخش عمده سهام آن را دارا می باشد البته ۶ درصد سهام آن متعلق به شرکت Bosch است. ECU اغلب خودروهای تویوتا (مانند تویوتا لندکروز ) و برخی خودروهای ژاپنی مانند نیسان، هوندا، سوزوکی و ... متعلق به این شرکت می باشد.

شرکتهای دیگری هم هستند مانند HITACHI، MATSUHITA، LOTUS و ...

  متراکم کننده اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش نصب پکیج به بهترین شکل برگزارمیکند


به ایزوله کردن لوله درین توجه کنید . اگر لوله درین عایق نشود ( در حالت سرمایش ) باعث چکه کردن آب از اطراف لوله و در نهایت ریختن آب از سقف کاذب می شود .

به عملیات لوله کشی درین توجه کنید. در صورت امکان، مسیر لوله درین باید بدون زانو باشد. در صورت صحیح نبودن شیب لوله درین آبهای تقطیر شده جریان پیدا نخواهد کرد . در صورتی که لوله درین بصورت افقی نصب شود، شیب آن نباید کمتر از یک درصد ( یک متر در صد متر ) باشد، تا آب درین مناسب جریان یابد.
به شیب لوله درین توجه شود، زیرا عدم شیب مناسب لوله افقی درین باعث برگشت آب به سمت یونیت می شود و در نتیجه داخل سینی درین آب جمع شده که امکان سرریز شدن را دارد.
به طرز عمل لوله درین توجه کنید. در صورتیکه لوله درین بدون سیفون به داخل فاضلاب آب راه یابد، بوی بد فاضلاب آب به داخل نشت می کند.
لذا حتما انتهای لوله درین را به سیفون مجهز کنید. 
به قطر و طول سیم توجه کنید. اگر از سیم با طول زیاد و یا قطر کم استفاده کنید، ممکن است سیم داغ شده و باعث آتش سوزی شود. حتما از جداول استاندارد که برای جریان سیم و کابل برای هر سطح مقطعی وجود دارد استفاده کرده، طول و سطح مقطع مناسب را انتخاب نمایید .



سیم های برق را روی ترمینال با دقت بسته و محکم کنید، در غیر اینصورت گرمای حاصله از اتصال ضعیف امکان سوختن سیم یا صدمه زدن به قسمت های الکتریکی و الکترونیکی و کمپرسور را به همراه خواهد داشت، زیرا یک اتصال ضعیف افت ولتاژ بوجود می آورد.

به اتصال کابل های ارتباطی یونیت خارجی و داخلی توجه داشته باشید. امکان دارد در جایی که چند دستگاه با هم نصب می گردند، کابل های ارتباطی اشتباها وصل شوند. در صورت اتصال اشتباه، عملکرد های دستگاه صحیح نخواهد بود، مخصوصا هنگامی که عملکرد سرمایش کار می کند، دما کنترل نخواهد شد . حتی امکان دارد بر اثر فرمان اشتباه دستگاه، مایع مبرد در اواپراتور تبخیر نشده و وارد کمپرسور شود که در این صورت باعث خرابی کمپرسور خواهد شد.

به توالی فازها و جهت گردش کمپرسور در دستگاه های های سه فاز، مخصوصا در کمپرسور های روتاری، اسکرال و اسکرو توجه داشته باشید. تغییر و جابجایی دو سیم در سیستم سه فاز، جهت گردش کمپرسور را عوض کرده و کمپرسور درست عمل نمی کند، لذا سعی کنید به رنگ سیم ها و صحیح بودن توالی فازها دقت شود ودر هنگام سرویس، بعد از باز کردن، سیم ها حتما درست در جای قبلی خودشان نصب گردند. همچنین کنتاکتور مورد استفاده از تابلو اصلی بایستی متناسب با ظرفیت دستگاه باشد، در غیر اینصورت باعث بالا رفتن حرارت و خرابی زودهنگام آن می شود که نهایته ممکن است به دستگاه صدمه بزند.

}

تحصیل در استرلیا در سطح کارشناسی و مهاجرت به استرلیا

اخذاقامت در اتریش در مقطع کارشناسی و مهاجرت به آمریکا

اتریش کشوری سر سبز و زیبا در اروپای غربی می باشد که مهد تمدن موسیقی دنیا محسوب می گردد. این کشور با کشورهای آلمان، سوئیس، جمهوری چک،ایتالیا، مجارستان و جمهوری اسلوانی همسایه می باشد.اتریش که یک جمهوری فدرال است،۹  ایالت را در بر می گیرد. مساحت اتریش در حدود ۸۳.۸۷۰  کیلومتر مربع می باشد، جمعیت آن ۸.۴۴۳.۰۱۸ نفر است و پایتخت آن وین میباشد. زبان رسمی این کشور آلمانی است و اکثر مردم به زبان انگلیسی آشنایی دارند. واحد پول آن یورو می باشد. شهرهای مهم آن عبارتند از : وین ، زالسبورگ، اینسبروک ،تیرول و گراتز.کشوراتریش بدلیل آثار باستانی و هنری خود از شهرت جهانی برخوردار است.

به دلیل وجود سازمان ها و نهاد های بین المللی همچون آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان کشورهای صادرکننده نفت OPEC و دفتر سازمان ملل متحد در وین، اتریش از اهمیت خاصی در میان کشورهای اروپایی برخوردار است. دیگر ویژگی بارز این مرز و بوم که شهرت جهانی دارد وجود تئاتر ها و سالن های اپرا می باشد که خود دلیلی است برای احراز عنوان پایتخت هنری اروپا که اتریش با خود یدک می کشد. همچنین این کشور در آمارهای جهانی همواره یکی از پنج کشور امن دنیا و دارای اقتصادی با ثبات و رو به رشد است. شایان ذکر است که هم اکنون دانشگاه های کشور اتریش در حوزه هنر و موسیقی و معماری شاخص و صاحب عناوین جهانی هستند و بسیاری از مردم اروپا و جهان اتریش را به این شاخصه ها می شناسند.

ویژگی های بیان شده تنها گوشه ای از ویژگی های بیشمار کشور اتریش می باشد که این کشور را به مقصد عده قابل توجهی از دانشجویان ایرانی تبدیل کرده است. در مقابل مزیت تحصیل رایگان در دانشگاه های این کشور تنها نکته ای که سبب زحمت علاقمندان به تحصیل در اتریش می شود سختی یادگیری زبان آلمانی است. اینجاست که وزارت علوم اتریش در زمینه جذب دانشجویان از تمام نقاط دنیا برگ برنده خود را رو می کند و به آن ها اجازه می دهد زبان آلمانی را در خاک این کشور و در محیط زندگی گویش وران مادری آن بیاموزند. شایان ذکر است که گذراندن دوره زبان آلمانی در مدارس ویژه ای که از سوی دانشگاه ها به دانشجویان ورودی معرفی می شود هزینه دارد و ایشان باید برای هر ترم آن که حدودا سه ماه به طول می انجامد مبلغی معادل ۴۱۰  یورو بپردازند. مهلت ارائه شده از سوی دانشگاه های اتریش به دانشجویان جهت یادگیری زبان آلمانی حداکثر 2 سال است که با توجه به اینکه دانشجویان در حال طی این دوره حق کار ندارند، به آن دسته از هموطنانی که قصد ادامه تحصیل در اتریش دارند اکیدا توصیه می شود پیش از ورود به خاک این سرزمین زبان آلمانی را بیاموزند و یا حداقل با آن آشنایی نسبی پیدا کنند تا اسباب تسهیل روند ورود هر چه زودتر خود به دانشگاه مقصد را فراهم آورند. تحصیل در قلب اروپا و در دانشگاه های معتبر و ارزان همیشه از اولویت های دانشجویان ایرانی می باشد. اتریش با داشتن دانشگاه های بسیار معتبر در جهان میتواند مقصد افرادی باشد که مایل هستند در کنار تحصیل در یک دانشگاه عالی، زندگی ارزان و با کیفیتی هم داشته باشند.

شرایط ورود به دانشگاه های اتریش:

برای کسانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاه های آزاد و سراسری هستند و فارغ التحصیل نشده اند یکی از بهترین فرصت های تحصیلی ، اخذ انتقالی از دانشگاه خود به یکی از دانشگاه های کشور اتریش می باشد.

تحصیل در اتریش برای دانشجویان خارجی نظیر مهاجران ایرانی ترمی حدود ۳۵۰-۷۵۰  یورو می باشد و بعضی دانشگاه‌های اتریش در حد رایگان هستند.

دریافت پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه های اتریش، شرط دریافت ویزا از سوی دولت اتریش است. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش داوطلب باید دانشجوی رشته مد نظر در کشور خود باشد و یا مدرک تحصیلی او در کشوری که آن را دریافت کرده است و نیز در اتریش برای پذیرش دانشگاه کافی باشد.

به عبارت دیگر دیپلم دبیرستان به تنهایی قابل قبول دانشگاه های اتریش نیست و قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا دانشگاه آزاد) در رشته و مقطع مورد نظر، پیش شرط درخواست پذیرش می باشد.

دانشجویانی که در دانشگاه های ایران به تحصیل مشغول می باشند و یا بوده اند، بایستی گواهی صادره از دانشگاه و ریزنمرات مهر وموم شده ی خود ارائه دهند. در این گواهی باید منعکس باشد که شخص متقاضی از ادامه تحصیل منع نشده است.

دانشکده های هنرهای عالی، و دانشگاه ها در برخی از رشته ها (مانند پزشکی، داروسازی، اقتصاد و روانشناسی) امتحان ورودی – شامل امتحان کتبی و مصاحبه حضوری – نیز برگزار می کنند. برای اخذ پذیرش باید در این امتحان ورودی شخصا شرکت نماید.

نخست باید توجه داشته باشید که فرصت تقاضانامه تحصیلی برای ترم زمستانی اول سپتامبر و برای ترم تابستانی اول فوریه  است و تمامی مدارک لازم باید تا این تاریخ به دانشگاه رسیده باشد. این تاریخ ها غیرقابل تمدید هستند. با توجه به  این که مراحل بررسی پرونده های داوطلبان به زمان زیادی احتیاج دارد، توصیه می شود که داوطلبان مدارک خود را هر چه زودتر به  دانشگاه ارائه کنند.

دانشجویان خارجی باید پس از ثبت نام در دانشگاه های اتریش جهت فراگیری زبان آلمانی و در اغلب موارد در صورت کم  بودن نمرات چهار سال دبیرستان در دروس اصلی و مرتبط با رشته تحصیلی انتخاب شده، برای این دروس، یک دوره یک ساله تا دوساله ی پیش دانشگاهی (Vorstudienlehrgang) را بگذرانند.

 

هزینه دانشجویی برای تحصیل در اتریش:

سکونت (اگر در خوابگاه دانشجویی باشد, همراه با هزینه های برق و سیستم حرارتی):۲۰۰-۳۵۰یورو در ماه.

سکونت در آپارتمان (اجاره) به دلیل هزینه های برق، سیستم حرارتی، اینترنت ودیگر رسانه های ارتباطی در متراژ شبیه با خوابگاه به مراتب بالاتر است، اگرچه هزینه اجاره خالص خانه در دید نخست با هزینه خوابگاه برابر به نظر میرسد.

در هر دو مورد، خوابگاه و آپارتمان، میزان سه برابر اجاره ماهانه به عنوان پیش پرداخت باید پرداخت گردد. این مبلغ موقع فسخ قرارداد به شرط عدم آسیب جدی به آپارتمان/اتاق برگردانده می شود.

خورد و خوراک (بدون موارد لوکس و دخانیات): ۲۰۰تا ۳۰۰یورو در ماه

موارد شخصی، کتاب، و تفریحات: ۱۰۰تا ۲۵۰یورو در ماه

هزینه زندگی و تحصیل دراتریش برای مهاجرت به اتریش سالیانه ۷۰۰۰ یورو ( ماهانه ۵۰۰  تا۶۰۰ یورو) می باشد.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش:

رشته های تحصیلی ای که احتیاج به آزمون ورودی دارند (دانشگاه های پزشکی، دانشگاه  و دانشکده های  هنر) مهلت تقاضای شرکت در آزمون ورودی برخی رشته ها تا ۶ماه پیش از آغاز ترم تحصیلی می  باشد. پس بسیار مهم است  که داوطلب در فرصت کافی به آماده کردن مدارک لازم  اقدام کند.

اصلی ترین شرط در دریافت پذیرش ازدانشگاه های اتریش قبولی در همان رشته در یکی از دانشگاه های ایران و داشتن  گواهی  اشتغال به تحصیل است. این مسئله اصلی ترین شرط برای گرفتن پذیرش است. در واقع دانشگاه های اتریش قبولی در کنکور ایران را به منزله امتیاز اصلی دادن پذیرش تحصیلی می دانند و پس از آن معدل و نمرات شخص مورد بررسی  قرار می گیرد.  نداشتن گواهی اشتغال به تحصیل در ترم جاری در رشته مورد درخواست در ایران در بیشتر موارد به منزله نگرفتن پذیرش می باشد. معمولا بین ۴ هفته تا ۶  هفته طول می کشد تا دانشگاه پس از دریافت مدارک نتیجه را با پست ارسال کنند. در مورد رشته های هنر، قبولی در آزمون عملی ورودی نیاز است. و تا قبل از شرکت در آزمون هیچ پذیرشی ( اعم از رسمی و غیررسمی) به دانشجو داده نمی شود. حضور فرد در آزمون لازم است ( فرستادن نمونه کار کافی  نیست).

تاریخ برگزاری  آزمون های عملی هر ترم در وب سایت دانشگاه اعلام می شود. برای ورود به اتریش جهت شرکت در آزمون ورودی نیاز به دعوت نامه  نیست. تنها کافی است برگ داوطلبان شرکت در آزمون ورودی را پر کرده برای  دانشگاه ارسال نمایید. برگ تایید دانشگاه  دلیل بر شرکت شما در آزمون ورودی که همراه با تاریخ برگذاری آزمون است برای شما حکم دعوتنامه را دارد و سفارت اتریش در ایران به انضمام این برگه به شما ویزای ورود جهت شرکت در آزمون ورودی را ابلاغ می نماید.ترجمه رسمی مدارک (با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه و تایید سفارت اتریش) باید به زبان آلمانی باشد.

 

 مهاجرت استرالیا - اقامت استرالیا - مهاجرت 

 

 

توصیف انواع کاندم های میوه ای و بررسی فروشگاه های فروختن محصولات مرتبط

توصیف طرح های کاندوم های میوه ای و شناختن مراکز فروختن محصولات خانواده

در همین راستا آموزش زیر که به توصیف انواع کاندوم و روش های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

۵- حاوی لغزنده کننده: برخی کاندومها از پیش به مواد لغزنده کننده آغشته شده اند.

۶- اسپرم کش ها: برخی کاندومها حاوی اسپرم کش نیز می باشند که می تواند اثر بخشی کاندوم را افزایش دهد.

۷- بی حس کننده ها: برخی کاندومها به مواد بی حس کننده موضعی همچون بنزوکائین آغشته گردیده اند که با کاهش حساسیت آلت مردان، انزال را به تاخیر می اندازند.

۸-برخی کاندوم ها طعم دار و یا رنگی می باشند.

نکته:کاندوم های ساخته شده از پوست بره حرارت بدن را بهتر هدایت کرده و لذت آمیزش جنسی را افزایش میدهند. اما تنها از بارداری جلوگیری کرده و در مقابل سرایت بیماریهای آمیزشی ناکارآمد می باشند.

نکته: لاتکس از مقاومت کششی بالایی برخوردار است بطوری که میتوان آنرا قبل از اینکه پاره شود تا ۸۰۰ درصد تحت کشش قرار داد. یعنی یک کاندوم را میتوان تا ۱۲۰ سانتی متر تحت کشش قرار داد بدون اینکه پاره شود. لاتکس دارای قابلیت کش آمدن بسیار زیادی است و همچنین معمولا می تواند تا ۳۰ مگا پاسکال را تحمل نماید (پاسکال واحد فشار است یعنی اگر یک وزنه ۳۰۰۰ کیلویی را در یک متر مربع قرار بدهید) همچنین به طور طبیعی میتواند تا بیشتر از ۸۰۰٪ برابر خودش کش بیاید و بزرگ گردد. کمترین ضخامت کاندوم به ۰.۰۴۶ میلیمتر می رسد.

نکته:کمترین ضخامت کاندوم های لاتکس ۰٫۰۴۶ میلی متر و کاندوم های پلی اورتان ۰٫۰۲ میلی متر می باشد.

مزایای پلی اورتان(ماده ای که از زنجیره کربن و هیدروژن و اکسیژن)نسبت به لاتکس:

۱- گرما را بهتر از لاتکس هدایت می کند.

۲- مدت زمان بیشتری میتوان آن را نگهداری کرد.

۳- سازگار با لغزنده کننده های پایه روغن (نامحلول در آب) می باشد. اما لاتکس تنها با لغزنده کننده های پایه آب (محلول در آب) سازگاری دارد.

۴- برای افرادی که به لاتکس حساسیت (آلرژی) دارند مناسب می باشد.

۵- برخلاف لاتکس بی بو است.

۶- نرمتر و نازک تر از لاتکس است.

۷- شرایط نگهداری آن آسانتر از لاتکس است. پلی اورتان را میتوان در حرارت بالاتر نیز نگهداری کرد. (البته نه زیاد بالا)

در همین راستا مقاله فوق که به معرفی انواع کاندم و راه های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

داشتن آشپزخانه ای ساده و زیبا

عنوان: طراحی دکوراسیون لوکس آشپزخانه




دکوراسیون آشپزخانه لوکس و امروزی به شما در طراحی زیبا و منحصربفرد فضای داخلی آشپزخانه تان کمک میکند.

امروزه نه تنها سبک زندگی بلکه دکوراسیون ها , رنگها, تزیینات و همه چیز به صورت مدرن در امده است و همانطور که انسان خواهان تنوع و زیبایی است علاقه مند به هر چیزی که جدید باشد خواهد بود. دکوراسیون های مدرن در هر بخش از خانه که باشد قانون هایی مختص خود دارند و آنهم یک نوع بی نظمی منظم است. اگر دقت کنید از ترکیبات و تناقضات زیاد استفاده می شود به عنوان مثال رنگهای مختلف و متنوع در یک بخش ترکیب شده و چیزی متفاوت نتیجه می دهد. پس برای داشتن خانه و البته دکوراسیون آشپزخانه ای مدرن بسنده به یک سبک و طیف رنگ خواص نباشید. در تنوع تزئینات جسارت داشته و ترکیبات را با تفکر انتخاب کنید.

با این روش ها می توانید آشپزخانه خود را برای اوقاتی که غذا درست می کنید یا کارهای دیگری در این مکان انجام می دهید آماده کنید. روش هایی که هم ساده و هم کم خرج هستند و اوقاتی که در آشپزخانه می گذرانید را مفید و لذتبخش می کنند.

نورپردازی موضعی و کاربردی در آشپزخانه‌های امروزی امریست ضروری. در نور پردازی خاص به طور مثال نورپردازی کانتر ها جلوه و نمای خاصی به آشپزخانه ی شما می بخشد. حضور لوستر های سقفی طراحی شد و خاص نیز می تواند جلوه ی خیره کننده ای به آشپزخانه ی شما ببخشد.

سبزی ها و ادویه جات تازه را دم دست خود قرار دهید. سبزیجات تازه به غذا طعم بهتری می دهند، پس بهتر است گلدانی در نظر بگیرید و سبزیجات موردنیاز را خودتان پرورش دهید و در صورت نیاز به آنها، به آنها دسترسی فوری داشته باشید. باغچه سبزیجات عمودی مانند باغچه این تصویر در آشپزخانه شبیه به اثری هنری هستند. البته درست است که نگهداری چنین چیزی در آشپزخانه کمی دردسر دارد، و پرورش گیاه به نور، آب و هوای تازه نیاز دارد، ولی می توانید گلدان یا شیشه های کوچکی تهیه کنید و داخل آنها خاک بریزید و بذر گیاهی را بکارید که کمتر به نگهداری نیاز داشته باشد.

محصولاتی که خودتان پرورش می دهید را به نمایش بگذارید. در بشقاب یا کاسه یا میوه خوری، میوه ها و سبزیجاتی که خودتان پرورش داده اید را بچینید یا اگر کیک درست کرده اید آن را در ظرف زیبایی روی میز قرار دهید. این کار به شما الهام می دهد تا همیشه آشپزخانه خود را با میوه ها و سبزیجات رنگارنگ شاد و مفرح نگه دارید و اولین چیزی باشند که هنگام ورود به آشپزخانه چشمتان به آنها می افتد.

استفاده از ظروف صیقلی و مدرن همه چیزی است که به عنوان تزیینات در یک آشپزخانه مدرن دیده می‌شود، در آشپزخانه هایی که ظروف پخت و پز به حالت آویز در فضا قرار می گیرند، ظاهری مدرن تر و صنعتی تر به فضای آشپزخانه های شما می بخشد و آشپزخانه ها را از حالت همیشگی خود خارج می کند.

در عصر تکنولوژی هستیم و هر کجای خانه که قدم می گذاریم نیاز به حضور ابزار آن احساس می  شود، ابزارهایی اعم از موبایل، تبلت ها و ... آشپزخانه های امروزی هم از هجوم تکنولوژی در امان نمانده اند و فضایی را در خود به آن ها اختصاص داده اند.


هنگام آشپزی موزیک دلخواهتان را گوش دهید. یک رادیو یا دستگاه پخش کوچک و جمع و جور در آشپزخانه بگذارید تا بتوانید از موزیک یا برنامه های رادیو لذت ببرید و یا وقتی در آشپزخانه مدتی مشغول هستید، چیزی که دوست دارید گوش دهید. بعضی ها دوست دارند بجای موزیک برنامه های صوتی آموزش زبان گوش کنند. این کار نیز گزینه خوبی برای استفاده از زمان است

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون -دکوراسیون