طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

مزایا و معایب تمامی مدل های خودرو های برلیانس

معرفی برلیانس h330

همان‌طور که می‌دانید این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک در بازار موجود است. برلیانس h330سال 2016 در بازار چین عرضه شد.

سال 1394 یعنی یکسال قبل از توقف تولید برلیانس h330 در بازار چین، گروه سایپا به سراغ این خودرو رفتخودرو برلیانس از سال 1397 به بعد، پیشرانه مذکور جای خود را به یک نسخه 1.65 لیتری تنفس طبیعی داد که عملکرد بسیار بهتری داشت.

، تیراژ تولید خودرو برلیانس h330 در پارس خودرو افت قابل توجهی کرد تا این‌که در نهایت، تولیدش از اوایل سال 1400 به صورت کامل متوقف شد.

برلیانس h330 چه مزایایی دارد؟

مزیت اول:

 چهره قابل قبول

طبیعی است که خودروی برلیانس چهره‌ای خاص و به‌روز داشته باشد. اما با همه این اوصاف، برلیانس h330 ظاهر هماهنگی دارد که کماکان می‌تواند در رده قیمتی خود قابل قبول باشد.

شاخص‌ترین قسمت طراحی برلیانس h330، حجم پردازی‌های منطقی ناحیه گلگیرها و سپرها است که جلوه‌ای عضلانی و تاحدودی جوان‌پسند به این خودرو بخشیده است.

مزیت دوم:

مصرف سوخت اقتصادی

شما هم جزء آن دسته از راننده‌هایی هستید که مصرف سوخت را به‌عنوان فاکتور مهم در خرید خودرو مد نظر قرار می‌دهید؟ اگر پاسخ شما به‌این سوال مثبت است، می‌توانید روی برلیانس به‌عنوان یکی از خودروهای با مصرف سوخت اقتصادی، حساب ویژه‌ای باز کنید.

مزیت سوم:

آپشن‌های پرتعداد مدل اتوماتیک

آپشن پر تعداد فصل مشترک بسیاری از خودروهای چینی است. مدل اتوماتیک برلیانس H320، آپشن‌های پرتعداد ایمنی و رفاهی را در خود جای داده است.از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم ورود و خروج بدون کلید
  • سیستم ترمز EBD
  • سیستم الکترومغناطیسی باز و بسته کردن درب صندوق ماشین
  • سیستم تاشو صندلی‌های عقب

مزیت چهارم:

آپشن‌های قابل قبول در نسخه اتوماتیک

نسخه دنده‌ای برلیانس h330 از نظر آپشن حرف چندانی برای گفتن ندارد.نمایش برخی ار آپشن های نسخه اتوماتیک فرمان با نیروی کمکی برقی، تهویه مطبوع الکتریکی، پاور ویندوز، تنظیم 8 جهته صندلی راننده به صورت دستی و… کماکان می‌تواند نسبت به رده قیمتی خود راضی‌کننده باشد.

مزیت پنجم:

پیشرانه مجهز به زنجیر تایم

برلیانس h330 در هر دو نسخه 1.5 و 1.65 لیتری به جای تسمه تایم از زنجیر تایم بهره می‌برد. زنجیر تایم طول عمر بسیار بالاتری نسبت به تسمه تایم دارد که می‌تواند در طولانی مدت هزینه‌های نگهداری خودرو را کاهش دهد. بنابراین، بهره‌گیری از زنجیر تایم را می‌توانیم یکی از مزایای برلیانس h330 بدانیم.

معایب برلیانس h330

مورد اول:

کیفیت پایین متریال کابین

یکی از معایب برلیانس h330 که در نگاه اول خود را نشان می‌دهد، کیفیت پایین متریال مورد استفاده در کابین است.

مورد دوم:

آپشن های محدود در نسخه دنده ای

مدل دنده‌ای حتی به‌جای ترمز عقب دیسکی از نوع کاسه‌ای استفاده شده است. علاوه بر آن خبری از سانروف، سیستم مالتی مدیا، روکش چرمی صندلی‌ها و سیستم ورود و خروج بدون کلید در مدل دنده‌ای برلیانس H320 نیست.

موردسوم:

مشکل در پیدا کردن قطعات یدکی برلیانس H320

خودروهای چینی معمولا مشکل چندانی از نظر قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در بازار ایران ندارند؛ اما متاسفانه در فهرست معایب برلیانس H320 اتوماتیک و دنده‌ای، باید ضعف در خدمات پس از فروش و تامین برخی از قطعات یدکی را نیز ذکر کنیم. با توجه به‌اینکه عرضه مدل صفر این خودرو در بازار متوقف شده است، بعضا پیدا کردن قطعات یدکی آن خیلی زمان می‌برد و هزینه زیادی نیز روی دست صاحبان  ماشین می‌گذارد.

مورد چهارم:

بازار خرید و فروش نه‌چندان پررونق

به عنوان آخرین نکته در لیست معایب برلیانس h330 به بحث بازار خرید و فروش این خودرو می‌پردازیم. برلیانس h330 در زمان تولید یکی از چینی‌های پرفروش بازار کشورمان بود اما الان شرایط فرق کرده است و بسیاری از خریداران حاضر نیستند به سراغ خودرویی بروند که چند سال از توقف تولیدش می‌گذرد. بنابراین اگر برلیانس h330 خریدید، در موقع فروش آن بایستی صبور باشید.

شما برای اطلاع کامل از قیمتابزارآلات و انواع قطعات برلیانس میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.