طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

ویژگی های خرید ابزار تاسیساتی

انتخاب ابزار تاسیساتی به شکل غیر حضوری

 

دراین روزگار افراد مختلف به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود دارند پیگیر هستند تا وظایف روزانه را اینترنتی انجام دهند. خرید های که در حالی که از جای معتبر باشد می تواند در وقت و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است هنوز سفارش آن برای مردم عجیب باشد خرید ابزار تاسیساتی به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه ابزار تاسیساتی یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین سایتهایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

وله اتصالات آب چه کاربردهایی دارد؟


از مشکلات اساسی ساختمان سازی در زمان گذشته، نحوه انتقال آب به دیگر قسمت های ساختمان است. اما به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع لوله اتصالات آب، این مشکل برطرف شد. مهم ترین نکته در مورد اتصالات مدرن، نحوه طراحی این اتصالات ساختمانی است. به گونه ای که برای هر مدل از لوله کشی در ساختمان باید از اتصالات مخصوص به آن استفاده کرد. اما جنس اولین اتصالات از نوع برنجی و یا از فلز است که کاربرد بسیاری در صنعت ساختمانی دارد. تا مدت ها استفاده از اتصالات از نوع فلزی بسیار رایج بود. اما به دلیل مشکلات بسیار در مورد نحوه آب بندی آن ها، اتصالات به روزتری وارد بازار شد.

•    لوله اتصالات مغزی


در مواقعی که نیاز به وصل کردن دو قطعه لوله در سیستم لوله کشی باشد، می توان از این مدل اتصالات استفاده کرد. اتصالات مغزی در واقع متصل کننده لوله های کوچک هستند. در این اتصالات از دنده های کوچک استفاده می کنند. این دنده ها موجب می شوند که به راحتی اتصال لوله ها انجام شود. از دیگر کاربردهای اتصالات مغزی، کم و زیاد کردن قطر لوله ها است. بدین صورت که می توان دو لوله را با قطرهای مختلف به یکدیگر وصل کرد.

•    اتصال مهره ماسوره


مدل این اتصالات به صورت سه تکه ای از جمله نری، مادگی و ارتباط دهنده است که بر حسب نوع کاربری، استفاده متفاوتی خواهند داشت. اما به صورت کلی سه کاربرد مهمِ لوله کشی بسته ساختمان، اتصال دستگاه های مختلفی همچون آب گرمکن و پکیج دیواری، استفاده با شیرهای قطع و وصل کننده برای مهره ماسوره می توان بیان کرد.

•    اتصال درپوش لوله


ساده ترین نوع اتصالات ساختمانی بوده اتصال با درپوش است. از این اتصال برای انسداد لوله ها استفاده می کنند. درپوش چهار گوشه برای انسداد قطر کم لوله ها و درپوش شش گوشه برای انسداد لوله با قطر زیاد کاربرد دارد.

•    اتصالات بوشن


این مدل از اتصالات مناسب لوله هایی هستند که سطح بیرونی آنها رُزوَه شده است. بوشن ها به سه دسته معمولی، تبدیل، روپیچ و توپیچ تقسیم می شوند. نوع معمولی برای وصل کردن دو لوله با قطر یکسان به کار می رود. نوع تبدیل آن نیز برای اتصال لوله هایی با سایزهای متفاوت کاربرد دارد. در نوع روپیج توپیچ، یک طرف آن رزوه داخلی و طرف دیگر رزوه خارجی دارد که اغلب برای افزایش قطر لوله ها از آن استفاده می کنند.


•    اتصالات فلنج و واشر


جنس این فلنج ها از نوع چدن بوده که می توان برای لوله کشی های خاصی از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است از واشر برای آب بندی کردن فلنج ها استفاده می شود.

•    اتصالات سه راهی


یکی از پرکاربردترین لوله اتصالات آب اتصالات سه راهی است. این اتصال بیشتر در انشعابات استفاده می شود. اتصالات سه راهی موجب تشکیل انشعابات فرعی در مسیر لوله کشی های اصلی می گردد. از طریق اتصالات سه راهی می توان، آب را به قسمت های مختلف ساختمان منتقل کرد. اما به صورت کلی سه مدل اتصالِ سه راهی تبدیل، قائم و 45 درجه اتصالات سه راهی داریم. برای متصل کردن لوله هایی با قطر یکسان از نوع تبدیل، برای لوله های اصلی که زاویه 90 درجه دارند از نوع قائم و برای انشعابات با زاویه 45 درجه از نوع اتصالات 45 درجه استفاده می کنیم.

•    اتصالات چهارراهی


 این مدل از اتصالات هم چون سه راهی ها برای انشعابات و افزایش طول لوله کشی به قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. تنها تفاوت اتصالات چهارراهی، افزایش تعداد انشعابات است.

•    اتصالات زانویی


 از اتصالات زانویی، برای تغییر مسیر لوله کشی ساختمان استفاده می شود. اتصالات زانویی 3 نوعِ تبدیل، 90 درجه و 45 درجه دارد. از تبدیل برای تغییر مسیر لوله ها استفاده می کنند. نوع 90 درجه نیز برای تغییر جهت لوله ها به اندازه 90 درجه کاربرد داشته و نوع 45 درجه برای تغییر مسیر به اندازه 45 درجه کاربرد دارد.

برای آشنایی می توانید به قیمت ابزار تاسیساتی بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.