طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

3 سایه چشمی که هر خانمی می بایست استفاده کند تازیان ملوتری ببیند

سه سایه چشمی که هر عروسی باید داشته باشد تاضرر ملوتری ببیند

بهرمندی متناوب از یک ریملی عادی و یک ریملی عالی، روش خوبی است برای اینکه زیباسازی چشم شما را از یکنواختی بیرون آورد. مارتین پیشنهاد می‌کند که در رده آرایشی‌تان مینیموم دو ریمل برایتان خوب است.

همه‌ی ما چند وسیله‌ی آرایشی مهم و اصلی داریم. رژ لب، سایه‌های چشم، و ریمل که هر روز صبح بطور خودکار از آنها استفاده می‌کنیم. استفاده از لوازم آرایشی یکسان در هر روز خسته کننده است، درست مانند اینکه یک کفش را هر روز بپوشیم.

حتی اگر دوست دارید که هر روز از یکسری اصول آرایشی استفاده کنید، خوب است که بتوانید در موقعیت‌های خاص، بعضی چیزها را تغییر دهید. وقتی از ویانا مارتین، مدیر روابط هنرمندان حرفه‌ای در Kevyn Aucoin پرسیدیم که آیا یک قاعده‌ی کلی در مورد ریمل چشم وجود دارد یا نه؟ او پاسخ داد: بله، ریمل طبیعی و ساده برای روز مناسب است، اما برای شب من مژه‌های دراماتیک را دوست دارم.

استفاده‌ی متناوب از یک ریمل ساده و یک ریمل جسورانه‌تر، راه خوبی است برای اینکه آرایش چشم شما را از یکنواختی بیرون آورد. مارتین پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید. یکی برای استفاده‌ی روزانه و دیگری برای استفاده در موقعیت‌های خاص.
اما نباید به این دو ریمل اکتفا کنید. می‌توانید از ریمل‌های رنگی، درخشان، حجم‌دهنده و هر نوعی که باعث می‌شود احساس زیبایی کنید استفاده نمایید. ما فکر می‌کنیم که سه نوع ریمل برای هر کسی لازم است، اما اگر حرفه ای هستید، ممکن است به تعداد بیشتری نیاز داشته باشید.

1 - ریمل روزانه
به دنبال ریمل‌هایی با برچسب «حجم دهنده»، «بلند کننده» یا «فر کننده» باشید که حاوی فرمول‌های ضد آب نباشند. مارتین می‌گوید: ریمل‌های ضد آب معمولا سنگین هستند و این می‌توانند مژه را خشک کنند و در صورت استفاده‌ی روزانه منجر به چسبندگی مژه‌ها شود.

2 - مناسبت‌های خاص
برای ریمل‌های شب و مناسبت‌های ویژه، فرمول‌هایی را انتخاب کنید که دو یا چند مزیت داشته باشند (مانند حجم‌دهنده و بلند کننده) تا چشم‌ها را درشت‌تر کنند.

3 - برای تنوع
ریمل‌های رنگی یک راه عالی برای افزودن رنگ به ظاهر شما هستند. برای اینکار، تعداد زیادی گزینه‌ی فوق العاده وجود دارد. مارتین، ریمل‌های سبز پررنگ، بنفش، و آبی، که واقعا مژه‌ها را برجسته می‌کنند پیشنهاد می‌کند.

فواید ورزش تای چی برای بهبود تنفس

فایده های حرکات بدنی تای چی برای بهبود تنفس


یکی از تمرین هایی که می تواند کمک زیادی به درمان بیماری های تنفسی کند، تای چی می باشد

اشخاصی که  مشکلات ریوی رنج می برند با حیطه های بسیاری در کارهای روزانه شان مواجه اند. ازجمله تمرین هایی که می تواند کمک زیادی به بهبود بیماری های تنفسی کند، تای چی می باشد. در این مطلب مزیت ورزش تای چی را بخوانید تا بیشتر با آن آشنا شده و برای تسکین علائم مشکلات تنفسی و ریوی تان از آن کمک بگیرید.

وقتی یک بیمار دچار استرس و تنش می شود، بدنش با تنفس غیرطبیعی به آن واکنش نشان می دهد. این حالت منجر به التهاب راه های هوایی شده و مشکلات تنفسی را به بار می آورد. بدتر اینکه عضلات پیرامون ریه، قابلیت انعطاف پذیری شان را به مرور زمان از دست داده و موجب مشکلات مکرر تنفسی می گردند.

تای چی استرس را کم می کند، اضطراب را کاهش می دهد و خطر افسردگی را هم پایین می آورد. وقتی ذهن و روح در آرامش است، بدن هم تابعیت می کند. تای چی شامل تنفس منظم شده و اعصاب را آرام می کند و هماهنگی میان چشم ها و دست ها را بهتر می نماید. همه اینها آرامش بخش هستند.

 

چگونگی ورزش تای‌چی

تای چی بواسطه تمرین های تنفسی، سلامت سیستم تنفسی را ارتقاء می دهد

 

بهبود سلامت قلبی عروقی
یک قلب سالم برای جلوگیری از بیماری های تنفسی مهم است. مطالعات نشان می دهند بیماران قلبی که روزانه تای چی تمرین کرده اند، درد، استرس و اضطراب کمتری داشته اند. تای چی همچنین ورزشی برای قلب است و آن را سالم و عضلات را قوی نگه می دارد.

تای چی بواسطه تمرین های تنفسی، سلامت سیستم تنفسی را ارتقاء می دهد، ظرفیت ریه ها را افزایش می دهد و گردش خون را بهتر می نماید که برای سلامت تنفس، ضروری است.


تنفس عمیق را بهتر می کند
یک راه برای افزایش ظرفیت ریه ها، داشتن تناسب اندام است، اما تمرین های سخت و شدید می توانند اثرات مخربی روی ریه ها داشته باشند. فعالیت های شدید سبب مشکلات تنفسی می شوند.

تای چی، بواسطه تنفس های عمیق تر، ظرفیت ریه ها را بالا می برد. وقتی هوای بیشتری وارد ریه ها می شود، اکسیژن بیشتری هم به اندام ها می رسد. همه این ها منجر به سلامتی و تناسب اندام می شوند.

تای چی برای بیماران مبتلا به آسم، برونشیت و آمفیزم ایده آل است. حرکات پویای تای چی، تعادل، چابکی، هماهنگی و انعطاف بدن را تقویت می کنند.

کاربردهای اینفوگرافیک ها

 کاربردهای تصویربیانی ها

کاربردهای تصویربیانی ها:

در جهان کنونی که جهانی کمیابی تمرکز است، اینفوگرافیکوسیله ای می باشدباسرعت بالا و هوشمندانه برای انتقال مفهوم ها و اطلاعات. اینفوگرافیک یعنی صحبت‌کردن به زبانی قابل دیدن یا زیباسازی داده‌ها.اینفوگراف نهان‌ها را آشکار می‌سازد. پیچیدگی‌ها را توضیح می‌دهد. ابهامات را روشن می‌سازد.

اینفوگرافیک ها از ابزارهای خوب ایجاد ارتباط و ارایه اطلاعات به کاربران هستند, اینفوگرافیک ها باعث می شوند تا متن های پر از ستون و ردیف با ارقام های نجومی و عجیب و غریب و در نهایت با سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت یک اینفوگرافیک مطلبی خسته کننده تبدیل به اطلاعات کاربردی و جالب با ظاهری زیبا وخوانا در اینفوگرافیک بشوند.

تمرین بدنی در درمان افسردگی بطورحتم تاثیر دارد


تمرین بدنی در معالجه افسردگی به شدت موثر است

تمرین بدنی کردن برای رویارویی با بیماریهای بدنی یک راه بشدت موثر و مفید است

 
مهم نیست که اشخاص افسرده به چه میزان ورزش  میکنند بلکه مهم اینست که به شکل مرتب هرروز وقتی را برای این کار اختصاص دهند.

 

بررسی‌ها نشان داده است افرادی که ژن خاصی دارند بیشتر از همه به ورزش واکنش نشان می‌دهند و ورزش می‌تواند جزئی از برنامه درمان آنها باشد. ورزش حتی در حد پیاده روی می‌تواند به درمان افسردگی در این افراد کمک کند.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: ما می‌خواستیم دریابیم که چه کسی بیشتر از همه می‌تواند از فعالیت فیزیکی بهره ببرد. ما می‌خواهیم که ورزش نیز همانند مصرف دارو به یک روش درمانی تبدیل شود. نشان دادن تاثیر درمانی ورزش می‌تواند به بیماران انگیزه بیشتری برای ورزش کردن بدهد.

در مطالعات انجام شده 396 فرد مورد بررسی قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان داد افرادی که ژن خاصی دارند بیشتر از ورزش سود می‌برند.

در این مطالعات فاکتورهایی همچون ناراحتی، ترس، کم شدن اشتها، مشکل در تمرکز، ناتوانی در لذت بردن و مشکلات اجتماعی بررسی شدند.

محققان دریافتند که با انجام ورزش افرادی که ژن خاصی دارند در مقابله با فاکتورهایی همچون نداشتن اشتها و مشکل در تمرکز پیشرفت‌های بهتری خواهند داشت.

 

مهم نیست که افراد افسرده به چه میزان ورزش میکنند بلکه مهم اینست که به طور مرتب روزانه وقتی را برای این امر اختصاص دهند. این حقیقت برای عموم مردم روشن است که ورزش کردن برای مقابله با بیماریهای جسمی یک روش بسیار مناسب و سودمند است. اما تحقیقات جدید نشان می دهد که تمرینات بدنی باعث افزایش توانائی های مغز نیز شده و به انسان در معالجه بیماریهای روانی مانند افسردگی و اضطراب نیز یاری میرساند .البته به بیمارانی که از افسردگی شدید رنج میبرند توصیه نمیشود که استفاده از داروهای خود را متوقف کرده و تنها ورزش کنند اما تاثیر ورزش بر آنها بسیار زیاد خواهد بود و اگر این بیماران هر روز تمرینات بدنی انجام دهند شانس بهبودی برای آنان قابل ملاحظه است. در مقاله ای که در وب سایت انجمن روانشناسی آمریکا درج آمده اشاره شده است که تمرینات بدنی مداوم و روزمره تاثیر بسیاری در معالجه افسردگی افراد دارد.

 

در حقیقت به پزشکان روانشناس توصیه شده که ورزش را در برنامه معالجات بیماران خود گنجانده و برای آن ارزش ویژه ای قائل شوند.در یکی از جالب ترین تحقیقات کلینیکی مشخص شده است که ورزش نه تنها در معالجه افسردگی بسیار موثر است بلکه نقش بسزائی در جلوگیری از بازگشت این بیماری دارد و با توقف انجام حرکات ورزشی خطر بروز علائم اضطراب و افسردگی افزایش چشمگیری خواهد داشت.به گفته یکی از روانشناسان مرکز روانشناسی آمریکا مهم نیست که افراد افسرده به چه میزان ورزش میکنند بلکه مهم اینست که به طور مرتب روزانه وقتی را برای این امر اختصاص دهند.

 

درمان با ورزش کردن

ورزش حتی در حد پیاده روی می‌تواند به درمان افسردگی افراد کمک کند

 

ورزش چگونه در معالجه افسردگی و اضطراب موثر است؟
به عقیده محققین ورزش باعث شادی و نشاط و بالا بردن اعتماد به نفس میگردد زیرا افراد افسرده یا اعتماد به نفس ندارند و یا میزان آن در آنان بسیار پایین است. ورزش احساس رضایت باطنی شخص را بالا برده و فرد حس میکند که به موفقیت هایی دست یافته است.

نکته با اهمیتی که باید در نظر گرفت اینست که به دلیل اینکه افراد افسرده باید انرژی کافی برای مقابله با علائم افسردگی داشته باشند بنابراین در انجام فعالیت های ورزشی نباید زیاده روی کرده و حد اعتدال را رعایت کنند. برای موفقیت در این زمینه بیماران باید قدمهای آهسته بردارند و برای گرفتن نتیجه بهتر باید با یک متخصص ورزشی مشورت کنند. زیرا ورزش در صورتی برای سلامت روان موثر است که به طریق صحیح بکار برده شود .

فوائد ورزش در بهبود افسردگی به طور فهرست وار ارائه میشود :
احساس کاهش قابل ملاحظه غم و اندوه
افزایش اعتماد به نفس
ایجاد احساس موفقیت
افزایش خلاقیت های فردی



اگر در نظر بگیریم که 20 درصد از مردم دنیا دارای درجات مختلفی از افسردگی باشند و از این بیماری رنج میبرند و 50 در صد از مردم اساسا ورزش نمی کنند بنابراین اغلب افراد افسرده یکی از موثرترین روشهای مقابله با افسردگی را از دست میدهند.

تیره کردن چشم با مواد به شکل اردی یاهمان پودری خوب تر است یا سایه آن به شکل مایع؟

تیره کردن چشم با مواد به شکل اردی یاهمان پودری خوب تر است یا سایه آن به صورت مایع؟

برای یک آرایش چشم حرفه ای و زیبا از سایه پودری بهره بجوییم یا مایع ؟
در زمان خریداری تیره کننده چشم همیشه برایمان این مسءله پیش می آید که کدام نوع سایه انتخاب کنیم :


دراین نوشته به شما نوع متدوال آن را که در بین آرایشگران حرفه ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است معرفی می کنیم:
سایه چشم های مایع به دلیل اینکه رنگ های روشن تری دارند و به زیبایی با دیگر رنگ ها ترکیب می شوند در بین آرایشگران حرفه ای از محبوبیت بیشتری برخوردارند. شما می توانید از آنها به تنهایی و یا به عنوان زمینه برای سایه های دیگر استفاده کنید. اگر مایلید که تفاوت این دو نوع سایه چشم را بدانید در اینجا چند نکته را ذکر می کنیم تا تصمیم نهایی تان را برای انتخاب بگیرید:

سایه چشم مایع
سایه چشم های  مایع به مقدارکمی دارای  پایه درخشان تری هستند و می توان از آنها به تنهایی, بدون ماده پایه دیگری استفاده کرد. این سایه ها مدت زمان طولانی تری ماندگاری دارند وگاهی تمام طول روز دوام می آورند. برای استفاده از آنها از برس مخصوص و یا انگشت می توان استفاده کرد. اگرپلک چشم شما خشک است, سایه های مایع که کرم مانند هستند,بهترین گزینه اند.

سایه چشم پودری
سایه های پودری نسبت به سایه های مایع دارای تنوع رنگ  بیشتری هستند. معمولا قبل از استفاده از آنها نیاز به زیر سازی(استفاده از ماده پایه) برای دوام بیشترهستند .درمقایسه با سایه های مایع به هنگام ترکیب آنها, رنگ های بیشتری از آنها میتوان  به دست آورد. کار با سایه های پودری برای طراحی روی پلک به مراتب آسان تر از نوع مایع آن است و دقت و ظرافت کار نیز بیشتر است.
آرایشگران حرفه ای استفاده از هر دو را درحین کار به صورت متناوب ترجیح می دهند.