طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

new test

بب

بب

عملکرد قوی در طراحی سایت بخش دوم





عملکرد قوی در طراحی سایت بخش دوم ,عملکرد شرکت های طراحی سایت


قدم بعدی شروع به  ایجاد یک فرهنگ مناسب است که در آن کارایی بالا در نظر گرفته شود و از این طریق بتوان به اهداف کلیدی مد نظر دست پیدا کرد . قطعا ایجاد یک فرهنگ مناسب در این زمینه کاری نیست که به تنهایی از کسی برآید و نیازمند این است که همه شرکت ها به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشند. ایجاد یک دید مثبت در میان کاربران ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد زیرا اعتماد سازی به سادگی میسر نخواهد بود. برنامه ریزی دقیق برای اعتماد سازی میان مشتریان از امور ضروری و مهم به حساب می آید زیرا اولین قدم برای ایجاد یک دید مثبت اعتماد سازی است . اعتماد سازی یعنی اینکه کاربر به شرکت طراحی سایت اعتماد کرده و بدون نگرانی به صورت آنلاین سفارش داده و هزینه پرداخت نماید. در این صورت قدم اول در ایجاد یک فرهنگ مناسب به خوبی برداشته شده است.
 


یکی از کارهایی که می توان انجام داد قرار دادن یک سری قوانین پایه برای طراحی سایت است. تعیین حداکثر اندازه و تعداد درخواست های کاربران به شما اجازه می دهد قبل از انعقاد قرارداد با افراد ، مشتری را به طور کلی نسبت به قوانین طراحی آگاه کرده و سپس اقدام به عقد قرارداد نمائید. به این ترتیب افراد با آگاهی کامل نسبت به حق و حقوق خود و حق و حقوق طرف مقابل نسبت به عقد قرارداد و پرداخت هزینه اقدام مینماید. به همین دلیل داشتن قوانین منظم و منطقی در زمینه طراحی و مشخص کردن حق و حقوق طرفین نسبت به یکدیگر باعث ایجاد آرامش خاطر در دو طرف میشود زیرا دو طرف آگاه هستند که میتوانند بر اساس حق و حقوق خود از طرف مقابل انتظار داشته باشند و اگر کمی و کاستی وجود داشت طبق قوانین از حق خود دفاع کرده و به خواسته خود برسند.



قدم بعدی مربوط به مسائل مادی میشود . بسیاری از شرکت ها هستند که نسبت به عملکرد خود مبالغ بسیار زیادتری از مشتری تقاضا میکنند که همین مسئله باعث از دست رفتن بسیاری از مشتریان است و علاوه بر آن بسیاری از افراد تصور میکنند شرکت های طراحی سایت فقط به دنبال کسب درآمد و سوء استفاده از افراد نا آگاه  هستند که این تصور کاملا اشتباه است اما پدیدآورنده این تصور برخی شرکت های غیرمعتبر که در زمینه طراحی سایت مشغول به کار هستند میباشند . ایجاد یک سری قوانین کامل و جامع برای دریافت هزینه از مشتریان باعث میشود کسی نتواند از مشتری سوء استفاده کرده و همین طور مشتری نیز اجازه نخواهد داشت از کسی سوء استفاده نماید و یا نسبت به قرارداد خود پایبند نبوده و آن را زیر پا قرار دهد.



قدم بعدی پرهیز از دادن وعده های دروغین به مشتریان است. برخی شرکت ها برای جذب مشتری اقدام به دادن وعده های دروغین کرده و به نوعی کلاهبرداری میکنند که این مسئله باعث ایجاد دید منفی نسبت به تمامی شرکت های طراحی سایت میشود. اگر در برخورد با مشتریان صادق نباشید قطعا نمیتوانید موفق باشید زیرا صداقت در کار امری ضروری و حیاتی به شمار میرود . اگر همه شرکت ها در حد توان و تخصص خود به مشتریان وعده دهند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد ، مشکلات از جایی آغاز میشوند که افراد وعده هایی خارج از تخصص خود و یا وعده هایی محال به مشتری داده و در قبال این وعده ها مبالغ هنگفتی نیز دریافت میکنند. سعی کنید در حد تخصص خود به مشتریان وعده دهید زیرا در غیر این صورت تصور میکنند تمامی شرکت های طراحی سایت وعده های دروغین داده و هیچ کدام توان عملی کردن این وعده ها را ندارند.





قدم بعدی ایجاد تعامل بین مشتری و شرکت است. هرچه تعامل بهتر و بیشتری میان مشتری و شرکت برقرار باشد کارها بهتر پیش میروند . وجود یک رابطه کاملا مودبانه و حرفه ای میان دو طرف باعث میشود کارها به صورت منطقی و به راحتی انجام شده و در پایان کار هیچ گونه مشکلی میان دو طرف به وجود نیاید. این مسئله باعث میشود شرکت مشتریان دائمی جذب کرده و در نهایت نسبت به افزایش فروش و سئو  خود قدمی مثبت برداشته باشند.

منبع: مقاله ی عملکرد قوی در طراحی سایت بخش دوم  از سایت ایفانت

شروع پروژه طراحی سایت




شروع پروژه طراحی سایت , پروژه طراحی




شروع یک پروژه طراحی جدید بسیار وحشتناک به نظر میرسد زیرا نیازمند ساعت ها تلاش برای پیدا کردن بهترین جای پای اولیه در طراحی است بنابراین این کار سخت در جهت بهبود فرایند به ویژه برای ابتدایی ترین مراحل یک پروژه بسیار وحشتناک و سخت خواهد بود. برای شروع یک پروژه جدید ، هرچقدر پروژه عظیم تر باشد نیاز به تجربه بیشتری است تا بتوانید به درستی پروژه را رهبری کرده و در نهایت با اتمام آن به اهداف مد نظر خود برسید. 


طراحی اغلب به عنوان یک مبارزه در شرایطی سخت به حساب می آید اما اگر کار خود را بدون عیب و نقص انجام دهید سعادتمند شده و پروژه ای ارزشمند را بنا میکنید. خلاقیت یک ابزار قدرتمند در کار است و آن چیزی است که شما همیشه برای به حداکثر رساندن قدرت پروژه خود به آن نیاز خواهید داشت. بدیهی است که هر طراح برای اجرای یک پروژه فرایند متفاوتی را پیش خواهد برد اما همه این روش ها به سرانجام مثبتی ختم نخواهند شد. همفکری میان طراحان برای انتخاب بهترین روش اجرایی یک کار بسیار سنجیده و حرفه ای است و باعث میشود شما بتوانید به خوبی بهترین شیوه عملی کردن پروژه را انتخاب نمائید.



شروع یک پروژه

جمع آوری اطلاعات کامل در هنگام شروع یک پروژه بسیار مهم و حیاتی به حساب می آید و این سخن به هیچ عنوان گزافه گویی نیست.بازدید از پروژه های مشابه ، تحلیل و بررسی آن ها ، تحلیل و بررسی روش و مدت اجرایی شدن آن ها ، کمی ها و کاستی ها ، ضرر و زیان و یا سود و منفعت آن ها و.... باید به طور دقیق بررسی شده سپس نسبت به جمع آوری اطلاعات کافی و لازم برای شروع کار اقدام شود . سپس اطلاعات بدست آمده را در چند دسته کلی (طرح اولیه، تصویر، تایپوگرافی، طراحی سایت، و غیره) مرتب کرده بر اساس یک برنامه ریزی دقیق مرحله به مرحله پروژه اجرایی شود.  این تجزیه و تحلیل ها نباید فقط قبل از شروع کار انجام شود بلکه هر روز باید نسبت به تغییرات پروژه های مشابه اطلاعات کسب کنید و لحظه به لحظه تجزیه و تحلیل کنید تا در نهایت بهترین پروژه را اجرایی نمائید.


بسیاری از طراحان در طراحی بیش از حد از دیگران کپی برداری می کنند که این مسئله اصلا مناسب نیست اما ما احساس می کنیم هجوم مداوم طراح ها و ایده های جدید در طراحی این احتمال را کاهش می دهد اما به هر ترتیب مطمئن شوید که طرح شما کپی شده از ایده کسی دیگر نباشد زیرا بهتر است پروژه شما شخصی بوده و طرح و ایده آن از خودتان باشد. سعی کنید با استفاده از مغز خود خلاقیت به خرج داده و طرح ها و ایده های منحصر به فردی ایجاد کنید به ویژه اینکه میتوانید از نظرات افراد گروه خود و قدرت خلاقیت آن ها نیز . نگاهی به طراحی خوب شما یک طراح خوب را ندارد اما آن را به شما یک طراح بهتر است.


طراحی

سعی کنید برای تحقیقات از تحقیقات بصری نیز استفاده نمائید. بازدید از وب سایت ها، کتاب ها، پوستر ها و ایجاد چالش های منحصر به فرد می تواند برای شما مفید باشد. اگر احساس میکنید ممکن است با برخی چالش ها مواجه شوید باید از قبل آماده این چالش ها باشید و راه های مناسبی برای گذر از این چالش ها بیابید.



استفاده از بسیاری از بسته های قوانین طراحی مدرن در این نوع از کارها یک راه عالی برای جرقه زدن خلاقیت شما است. روند رو به رشد طراحی شما میتواند با الهام گرفتن از ایده های جدید شما به سرعت پیشرفت کرده و به شما در رسیدن به سئو قوی کمک نماید . این ایده های خلاقانه باعث میشود احساس خستگی نکنید زیرا آغاز پروژه خسته کننده ترین نقطه در یک پروژه به حساب می آید. برای کشف کردن ترکیب فونت ها، رنگ ها و برنامه های کلی طراحی تلاش کنید و تا پیدا کردن راه حل های مناسب دست از تلاش برندارید. نا امید شدن بزرگترین دشمن شما برای نرسیدن به موفقیت است پس سعی کنید به هیچ وجه نا امید نشوید.

منبع مقاله ی شروع پروژه طراحی سایت از سایت ایفانت