طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

عملکرد قوی در طراحی سایت بخش دوم





عملکرد قوی در طراحی سایت بخش دوم ,عملکرد شرکت های طراحی سایت


قدم بعدی شروع به  ایجاد یک فرهنگ مناسب است که در آن کارایی بالا در نظر گرفته شود و از این طریق بتوان به اهداف کلیدی مد نظر دست پیدا کرد . قطعا ایجاد یک فرهنگ مناسب در این زمینه کاری نیست که به تنهایی از کسی برآید و نیازمند این است که همه شرکت ها به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشند. ایجاد یک دید مثبت در میان کاربران ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد زیرا اعتماد سازی به سادگی میسر نخواهد بود. برنامه ریزی دقیق برای اعتماد سازی میان مشتریان از امور ضروری و مهم به حساب می آید زیرا اولین قدم برای ایجاد یک دید مثبت اعتماد سازی است . اعتماد سازی یعنی اینکه کاربر به شرکت طراحی سایت اعتماد کرده و بدون نگرانی به صورت آنلاین سفارش داده و هزینه پرداخت نماید. در این صورت قدم اول در ایجاد یک فرهنگ مناسب به خوبی برداشته شده است.
 


یکی از کارهایی که می توان انجام داد قرار دادن یک سری قوانین پایه برای طراحی سایت است. تعیین حداکثر اندازه و تعداد درخواست های کاربران به شما اجازه می دهد قبل از انعقاد قرارداد با افراد ، مشتری را به طور کلی نسبت به قوانین طراحی آگاه کرده و سپس اقدام به عقد قرارداد نمائید. به این ترتیب افراد با آگاهی کامل نسبت به حق و حقوق خود و حق و حقوق طرف مقابل نسبت به عقد قرارداد و پرداخت هزینه اقدام مینماید. به همین دلیل داشتن قوانین منظم و منطقی در زمینه طراحی و مشخص کردن حق و حقوق طرفین نسبت به یکدیگر باعث ایجاد آرامش خاطر در دو طرف میشود زیرا دو طرف آگاه هستند که میتوانند بر اساس حق و حقوق خود از طرف مقابل انتظار داشته باشند و اگر کمی و کاستی وجود داشت طبق قوانین از حق خود دفاع کرده و به خواسته خود برسند.



قدم بعدی مربوط به مسائل مادی میشود . بسیاری از شرکت ها هستند که نسبت به عملکرد خود مبالغ بسیار زیادتری از مشتری تقاضا میکنند که همین مسئله باعث از دست رفتن بسیاری از مشتریان است و علاوه بر آن بسیاری از افراد تصور میکنند شرکت های طراحی سایت فقط به دنبال کسب درآمد و سوء استفاده از افراد نا آگاه  هستند که این تصور کاملا اشتباه است اما پدیدآورنده این تصور برخی شرکت های غیرمعتبر که در زمینه طراحی سایت مشغول به کار هستند میباشند . ایجاد یک سری قوانین کامل و جامع برای دریافت هزینه از مشتریان باعث میشود کسی نتواند از مشتری سوء استفاده کرده و همین طور مشتری نیز اجازه نخواهد داشت از کسی سوء استفاده نماید و یا نسبت به قرارداد خود پایبند نبوده و آن را زیر پا قرار دهد.



قدم بعدی پرهیز از دادن وعده های دروغین به مشتریان است. برخی شرکت ها برای جذب مشتری اقدام به دادن وعده های دروغین کرده و به نوعی کلاهبرداری میکنند که این مسئله باعث ایجاد دید منفی نسبت به تمامی شرکت های طراحی سایت میشود. اگر در برخورد با مشتریان صادق نباشید قطعا نمیتوانید موفق باشید زیرا صداقت در کار امری ضروری و حیاتی به شمار میرود . اگر همه شرکت ها در حد توان و تخصص خود به مشتریان وعده دهند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد ، مشکلات از جایی آغاز میشوند که افراد وعده هایی خارج از تخصص خود و یا وعده هایی محال به مشتری داده و در قبال این وعده ها مبالغ هنگفتی نیز دریافت میکنند. سعی کنید در حد تخصص خود به مشتریان وعده دهید زیرا در غیر این صورت تصور میکنند تمامی شرکت های طراحی سایت وعده های دروغین داده و هیچ کدام توان عملی کردن این وعده ها را ندارند.





قدم بعدی ایجاد تعامل بین مشتری و شرکت است. هرچه تعامل بهتر و بیشتری میان مشتری و شرکت برقرار باشد کارها بهتر پیش میروند . وجود یک رابطه کاملا مودبانه و حرفه ای میان دو طرف باعث میشود کارها به صورت منطقی و به راحتی انجام شده و در پایان کار هیچ گونه مشکلی میان دو طرف به وجود نیاید. این مسئله باعث میشود شرکت مشتریان دائمی جذب کرده و در نهایت نسبت به افزایش فروش و سئو  خود قدمی مثبت برداشته باشند.

منبع: مقاله ی عملکرد قوی در طراحی سایت بخش دوم  از سایت ایفانت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.