طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

شرایط اقتصادی کشور ترکیه و راه کسب مجوز کار در این کشور

عنوان: شرایط  اقتصادی کشور ترکیه و روش های دریافت اجازه کار در این کشور

برای مهاجرت به ترکیه میتوان از طریق تخصص و کار اقدام کرد،که باکسب اطلاع از قوانین وچگونگی آن میتوان کار مناسب را پیداکرد.


 مهاجرت ترکیه

ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه، نقطه تلاقی دو قاره مهم آسیا و اروپا محسوب می شود. ترکیه در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا واقع شده این کشور از سه طرف به وسیله دریا احاطه شده است. از نظر وسعت ، ترکیه با ۵۸۰/۷۸۰ کیلومتر مربع مساحت سی و پنجمین کشور جهان محسوب می گردد. ترکیه دو همسایه اروپایی و شش همسایه آسیای دارد.این کشور حدود ۷۲میلیون جمعیت دارد، بنابر آخرین آمار موجود در ترکیه حدود ۹۸%جمعیت این کشور را مسلمان و ۲%را مسیحیان و کلیمیان و دیگر ادیان تشکیل می دهند. آخرین قانون مربوط به اشتغال خارجیان که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند در سال ۲۰۰۳به تصویب رسید.به واسطه این قانون کوشیده شده است صدور اجازه کار برای افرادی که قصد اقامت در ترکیه را دارند تنها از یک مرکز انجام پذیرد در حالی که قبلا از سوی چندین مرکز ارائه می شد، .در حال حاضر بر اساس قانون شماره ۴۸۱۷سه نوع اجازه کار برای سه گروه مختلف پیش بینی شده است. این گروهها شامل اجازه کار مدت دار و نامحدود برای کارکنان وابسته و کارکنان مستقل و موارد استثنائی می باشد. بر اساس این قانون ، متقاضیان مهاجرت و اقامت در ترکیه می توانند از اجازه کار مدت دار و یا نامحدود به شرط به جا آوردن شرایط مورد نیاز، بهره مند گردند. مدت اعتبار اجازه کار مدت دار بر اساس قرارداد کار، یکسال بوده و برای کار در محل کار مشخص و حرفۀ خاصی صادر می گردد. پس از پایان یکسال اجازه کار برای همان شغل و محل کار تا سه سال دیگر تمدید می شود. پس از سه سال نیز این مجوز تا شش سال می تواند تمدید گردد.

دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ترکیه در هر سال تحصیلی موظف به پذیرش سهمیه‌ای شامل 4500 دانشجوی خارجی (غیر ترک) جهت تحصیل در ترکیه می باشند. در این راستا سازمان ÖSYM(مرکز انتخاب و جایگزینی دانشجو) ترکیه مسئول برگزاری آزمونی به نامYÖS(آزمون دانشجویان خارجی)است که همه ساله در ماه آوریل در کشور ترکیه و چندین کشور منطقه به‌ صورت همزمان جهت پذیرش متقاضیان تحصیل در ترکیه و دیگر کشورهای برگزار کننده عرضه می‌شود. بادقت به سطح معلومات دبیرستانی دانش آموزان ایرانی نسبت به داوطلبان دیگر کشورهای منطقه و نیز اعتبار علمی بسیار بالای دانشگاه‌های ترکیه، هزینه‌های تحصیلی و هزینه‌های زندگی بسیار پائین این کشور، برگزاری آزمون به زبان انگلیسی، رفت و آمد آسان به کشور ترکیه و عوامل فراوانی از این نوع,فرصت استثنایی برای داوطلبان ایرانی ایجاد شده است تا با شانس قبولی بسیار زیاد امکان ادامه تحصیل در ترکیه را یابند. تحصیل در ترکیه (در دانشگاه ها) کاملاً براساس استانداردهای سیستم آموزشی آمریکا بوده و دروس به‌صورت ترمی- واحدی ارائه می‌شود. زبان آموزشی وابسته به دانشگاه و رشته ، انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی و یا ترکی خواهد بود. دانشگاه‌های ترکیه در سال‌های اخیر اعتبار علمی بالایی در مجامع بین‌المللی دریافت نموده اند به صورتی که مدارک علمی این دانشگاه‌ها در تمامی کشورهای دنیا شناخته شده است. در تمامی رشته‌ها برای دانشجویان ممتاز  امکان بورسیه شدن توسط سازمانها و مؤسسات آموزش آمریکایی و اروپایی میسر است و حتی در بعضی دانشگاهها از ترم دوم به بعد می‌توان به‌صورت انتقالی به دانشگاه‌های آمریکا در همان رشته و ترم تحصیلی منتقل شد.

در سال 2015 با قوانین جدیدی که کشورترکیه در امور حقوقی مربوط به اتباع خارجی خواستار کار درکشور ترکیه اتخاذ کرد مورد توجه و استقبال اتباع خارجی برای اقامت ترکیه گردید.

 مهاجرت به استرالیا- مهاجرت - مهاجرت 

راه های مهاجرت به هلند و اخذ اقامت هلند

عنوان: اخذ اقامت فرانسه و هزینه های زندگی در آن

کشور فرانسه از جمله کشورهایی است متقاضیان مهاجرت به اسپانیا برای ادامه تحصیل در آن می توانند آینده شغلی خوبی داشته باشند.     

پزشکی در دانمارک امروزه کشور دانمارک به یکی از انتخابهای پزشکان و پرستاران برای مهاجرت تبدیل شده است.این کشور اسکاندیناوی که در جوار آلمان و سوئد قرار دارد از نظر امید به زندگی در میان مردم و سطح رفاه و شادی در جامعه در بالای جدول قرار داشته است.البته باید به این آمار مبزان بلایای طبیعی را هم اضافه کرد.کشور دانمارک با این که یکی از اعضای اتحادیه اروپا و محدوده شنگن می باشد اما همچنان با واحد پولی خود ( کرون ) اقتصاد خود را می گرداند و به حوزه پولی یورو وارد نشده است.به همه این موارد باید این نکته را نیز اضافه کرد که مردم این کشور برای چند سال پیاپی به عنوان شادترین مردم دنیا معرفی شده اند.دانمارک قوانینی برای پذیرش مهاجران از سراسر دنیا وضع کرده است.یکی از راه های مهاجرت به این کشور روش اخذ گرین کارت می باشد.

 در این روش که به عنوان بهترین روش برای مهاجرت پزشکان تلقی می شود براساس یک پروسه فرد متقاضی باید در مجموع مدارک,مصاحبه ها و آزمون ها امتیاز 100 را کسب کند.در برنامه گرین کارت امتیاز بندی به صورتی که در زیر آمده می باشد.

سطح تحصیلات :

باید حتما در سطح لیسانس باشید اما به گونه ای است که اگر مدرک شما از کارشناسی ارشد کمتر باشد تاثیر زیادی در رسیدن نمره شما به 100 دارد.مدرک لیسانس شما اگر فارق التحصیل از این مقطع باشد به طور متوسط 30 امتیاز برای شما به حساب می آید.مدرک کارشناسی ارشد به نحوی که یک سال از آن گذشته باشد 50 و برای فارق التحصیلان ارشد 60 امتیاز در نظر گرفته می شود.برای مدرک دکترا نیز 80 امتیاز در نظر گرفته می شود.

در صورتی که دانشگاهی که در آن فارق التحصیل شده اید در رده بندی جهانی رتبه زیر 400 داشته باشد به امتیاز به شکل زیر به شما اضافه می شود.

    400 دانشگاه اول 5 امتیاز
    200 دانشگاه اول 10 امتیاز
    100 دانشگاه اول 15 امتیاز

اگر رشته شما در positive list یا اصطلاحا لیست مثبت باشه ۱۰ امتیاز اضافه به شما اضافه می شود.با توجه به توضیحات بالا شما از آیتم تحصیلات 105 امتیاز می توانید کسب کنید.

سطح زبان :

    آزمون دانمارکی، سطح ۱ : ۵ امتیاز
    آزمون دانمارکی، سطح ۲ : ۱۰ امتیاز
    آزمون دانمارکی، سطح ۳ : ۱۵ امتیاز
    تحصیل یا کار به زبان دانمارکی حداقل به مدت یک سال : ۲۰ امتیاز


از آیتم زبان نیز حداکثر ۳۰ امتیاز می توانید کسب کنید.البته باید به این نکته نیز توجه کرد که با سایر زبانها نیز می توانید به دانمارک مهاجرت کنید اما پیدا کردن کار یسیار سخت می شود.

سابقه کار :

    ۱-۲ سال در پنج سال گذشته به عنوان محقق یا در زمینه ای که در فهرست مثبت ذکر شده است : ۱۰ امتیاز
    ۳-۵ سال در پنج سال گذشته به عنوان محقق یا در زمینه ای که در فهرست مثبت ذکر شده است : ۱۵ امتیاز
    از سابقه کار حداکثر ۱۵ امتیاز می تونید بیارید.

اخذ گرین کارت دانمارک

سازگاری :

    حداقل یک سال تحصیل در دانمارک در یک برنامه آموزش عالی در کشورهای اتحادیه اروپا یا سوئیس : ۵ امتیاز
    حداقل سه سال تحصیل در یک برنامه آموزش عالی در کشورهای اتحادیه اروپا یا سوئیس : ۱۰ امتیاز
    حداقل یک سال کامل (۱۲ ماه متوالی) اقامت قانونی و کار در یک کشور اتحادیه اروپا یا سوئیس : ۵ امتیاز
    حداقل دو سال متوالی اقامت قانونی و کار در کشورهای اتحادیه اروپا یا سوئیس : ۱۰ امتیاز


در صورتی که امتحان زبان دانمارکی سطح ۲ یا ۳ رو پاس کرده باشید در این قسمت ۵ امتیاز اضافه هم می گیرید.از سازگاری حداکثر ۱۵ امتیاز می تونید بیارید.

سن متقاضی :

    ۳۵-۴۰ سال : ۱۰ امتیاز
    ۳۴ سال یا کمتر : ۱۵ امتیاز
    از سن حداکثر ۱۵ امتیاز می تونید بیارید.

میزان درآمد و هزینه ها :

طبق برآورد اداره مهاجرت دانمارک، هزینه ماهانه هرفرد در دانمارک قبل از کسر مالیات به این صورت خواهد بود :

    برای افراد زیر ۲۵ سال که تنها زندگی می کنند: DKK 5,367
    برای افراد بالای ۲۵ سال که تنها زندگی می کنند: DKK 6472
    برای یک زوج: DKK 5,367 به ازای هر نفر

و برای بچه ها, به ازای هر کودک برای والدینی که با هم زندگی می کنند, DKK 1342 و به ازای هر کودک برای والدین تنها DKK 1619 می باشد.برای مهاجرت به دانمارک لازم است که ثابت کنید که توانایی تامین خود و خانواده خود را در یک سال اول زندگی در دانمارک دارید.

از جایبه که طبق معمول پزشکی در لیست مثبت است، در ادامه یک روند کلی از مراحلی که یه پزشک خارجی باید در دانمارک بگذراند میآوریم. برای مهاجرت به دانمارک تسلط به زبان انگلیسی حتی در حد آیلتس ۵ کفایت می کند! اما برای پیدا کردن کار در هر رشته ای و خصوصا پزشکی تسلط به زبان دانمارکی الزامی می باشد. امتحانات زبان دانمارکی ۳ سطح دارد, سطح اول فقط مکالمه است و برای افرادی با سح تحصیلات پایین ارائه می شود، سطح ۲ برای افراد با سطح تحصیلات معمولی و در حد خواندن و نوشتن و مکالمات روزمره می باشد.سطح ۳ برای افراد تحصیلکرده ارائه می شود و شامل مباحث سنگینتر از جمله فرهنگ و تاریخ دانمارک هم می شود. یک پزشک در دانمارک اول باید حتما امتحان زبان دانمارکی سطح ۳ رو پاس کند تا بتواند مجوز امتحانات پزشکی را  بدست آورد.

مهاجرت پزشکان به دانمارک

بعد از پاس کردن امتحان زبان دانمارکی، امتحان پزشکی در دو مرحله کتبی و شفاهی (ایستگاهی، مثل USMLE Step 2 CS) به زبان دانمارکی برگزار میشود که در صورت پاس کردن آنها باید یک دوره ۳ روزه همراه با ارزیابی های مختصری بگذرانید. بعد از این مرحله شما می توانید در دانمارک شروع به کار کنید.اما تا یک سال تحت نظارت خواهید بود و بیشتر شبیه به یه دوره observership می باشد.اگرچه به صورت ماهیانه حقوق دریافت می کنید. اگر ارزیابی که از شما در این دوره انجام شده است مثبت باشد می توانید به صورت مستقل کار کنید و اگر نتیجه منفی باشد به سازمان بهداشت و سلامت دانمارک ارجاع داده می شوید تا در مورد شما تصمیم گیری شود.
طبق اطلاعاتی که البته به رسمی نمی باشد، نیاز دانمارک به مهاجرین با تحصیلات پزشکی و رشته های وابسته بیش از سایر رشته های موجود در لیست مثبت است. هماچنین تفاوت حقوق GP و متخصص مثل ایران خیلی متفاوت نمی باشد.حقوق یک GP حدود ۱۰,۰۰۰$ در ماه می باشد.گرچه مالیات ها هم در دانمارک بسیار بالا و تقریبا در حدود ۵۰% حقوق فرد می باشد.

 

قاره اروپا و کشور اتریش این روزها به یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرین جهت مهاجرت به هلند

مهاجرت استرالیا , گرفتن اقامت استرالیا , مهاجرت

در محل کار؛ درباره این موضوعات صحبت نکنید


سال جدید را به سالی رنگارنگ تبدیل کنید


کدام رنگ به شما انرژی مثبت میده؟
مجموعه: برای زندگی بهتر


رنگ ها، روی سیستم عصبی، قدرت بینایی، سیستم گوارشی و تمام جسم، حتی حالات روحی و روانی و اخلاق فرد تاثیر مستقیمی دارند. نشاط اجتماعی و در نقطه مقابل آن، افسردگی هم به عنصر رنگ بستگی دارد.

رنگ، عاملی است نیرومند که می تواند احساسات و حالات درونی فرد را تحریک کرده یا تسکین داده، به هیجان آورده و آرامش بخشد و احساسی از گرمی و سردی و شادی و غم یا سرعت و سکون را ایجاد کند و حتی گرایش مادی یا معنوی پدید آورد. رنگ هم درست مثل موسیقی می تواند کاهش خوشایند و گاهی ناخوشایند باشد، آرامش یا هیجان ایجاد کند، مفید یا مضر واقع شود.

همه ما معتقدیم خداوند هرچیزی را بنا بر حکمتی آفریده است، اما متاسفانه درباره رنگ ها و فسلفه وجودی آن ها کمتر تحقیق و بررسی انجام شده است. از صاحب نظران مقوله «روان شناسی رنگ» می توان به افرادی مانند ماکس لوشر، ماکس فایفر، ای. آر. یانش و در کشورمان، مهندس ناظر فرزان، اشاره کرد.
 روانشناسی رنگها,حالات روحی و روانی,انرژی مثبت

از ترکیب هفت رنگ تجزیه شده نور سفید (که نخستین بار نیوتن آن را کشف کرد) با رنگ های سیاه و سفید (خنثی) می تواند بیش از هفده میلیون رنگ شناخته شده پدید آورد که هر یک از آن ها می توانند انرژی و قدرتی نهفته در خود داشته باشند و رازی را در خود جای دهند که دانش امروز در پی شناخت آن هاست.

کودکان از بدو تولد مورد تاثیر مستقیم منفی یا مثبت رنگ ها قرار می گیرند.
رنگ، عنصری موثر است که از سه دیدگاه قابل بررسی است:
1-    امپرسیون یا خاصیت بصری رنگ ها؛
2-    کنستراکسیون یا خاصیت مادی رنگ ها؛
3-    اکسپرسیون



مورد سوم که در مسائل عادی اجتماع و مردم نقش بیشتری دارد، متاسفانه اغلب مورد بی توجهی قرار گرفته و فراموش شده است. بسیاری از افراد آگاهی چندانی درباره آن ندارند.

با توجه به اهمیت «رنگ ها» و نقش آن در زندگی ما، بد نیست در این باره آگاهی بیشتری کسب کنیم. برای شروع مباحث رنگ ها بهتر است آن ها را به گروه های خاص و تفکیک شده تقسیم کنیم و در هر شماره به یک موضوع بپردازیم. موضوع این شماره «رابطه رنگ و لباس» به خصوص برای جوانان است.

رنگ ها، مانند یک آینه یا تابلو ظاهر و پوشش بیرونی ما را انعکاس می دهند، چهره و اندام ما را جذاب یا زشت، چاق تر یا لاغرتر و جوان تر یا مسن تر نشان می دهند. به متانت و وقار فرد می افزایند یا در وی نوعی ناپختگی ایجاد می کنند. رنگ ها به دو گروه «سرد» و «گرم» تقسیم می شوند. بیشتر رنگ های سرد، متمایل به مردان و بنگ های گرم، متمایل به زنان و دختران هستند.
 روانشناسی رنگها,حالات روحی و روانی,انرژی مثبت

ولی این موضوع قطعی نیست و می تواند به صورت عکس هم استفاده شود. رنگ های زرد، نارنجی روشن، ارغوانی، صورتی، سبز روشن، آبی آسمانی، گل بهی و مانند آن ها در کودکان تاثیرات مثبتی را ایجاد می کنند و تاثیر آن ها در بزرگسالی افراد به خوبی نمایان است. رنگ ها روی بزرگسالان هم تاثیری مستقیم دارند. دختران دارای سنین 14 تا 25 سال، اغلب به رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، آبی، سبز روشن، سفید و سیاه گرایش خاصی دارند. این رنگ ها تاثیر مثبتی بر شادی و نشاط آن ها خواهندداشت. این رنگ ها در مردان کمتر به چشم می خورد ولی اگر استفاده شوند، تاثیرات هیانی و پرنشاطی را برای آقایان به ارمغان خواهدآورد.

گاهی محدودیت هایی که خود انسان وضع می کند، کاربرد برخی عناصر مثبت و اثرگذار را در بین اجتماع به حداقل می رساند که استفاده صحیح از رنگ در لباس نوعی از آن است. برای روشن تر شدن مطلب به چند مثال توجه کنید.

1.    کاربرد رنگ سبز و آبی در تقویت بینایی و تقویت سیستم تنفسی فرد است.
2.    کاربرد رنگ بنفش در آرامش اعاصب و کنترل روحیات فرد است.
3.    کاربرد رنگ قرمز و نارنجی در ایجاد نشاط و بالابردن فشار خون و ایجاد هیجانات جنسی و افزایش تحرک و قدرت است.
4.    کاربرد رنگ آبی آسمانی و سورمه ای در انسان، افزایش وقار، قدرت و اعتماد به نفس است.
5.    کاربرد رنگ زرد در انسان ایجاد حس اصلاح طلبی، گرمی و لذت، نشاط و میل به مطالعه، روشنفکری و تخیل است.
6.    کاربرد رنگ نارنجی ایجاد ارتباط اجتماعی و جلب توجه است. نارنجی، رنگ شاد و هیجان آور بوده و شیرینی و لخند را تداعی می کند.




از رنگ ها نباید انتظار معجزه داشت چون در کوتاه مدت تاثیر آن ها مشخص نمی شود، به کار بردن رنگ ها در محیط می تواند در درازمدت تاثیر خود را نشان دهد.
 روانشناسی رنگها,حالات روحی و روانی,انرژی مثبت

رنگ ها می توانند غیر از تاثیر روان شناختی، تاثیر دیداری قدرتمندی ایجاد کنند و ظاهر و پوسته اشیا و محیط را تغییر دهند. برنگ ها در تبلیغات فروشگاه های لباس کاربرد دارند. لباس هایی با رنگ های تیره و سنگین می توانند در کوچک تر ظاهر شدن اندام افراد تاثیر داشته باشند و برعکس رنگ های روشن مانند زرد، سفید و نیلی، در درشت تر و چاق تر نشان دادن اندام تاثیر دارند. ایجاد تنوع در رنگ ها، دست کم هفته ای یک بار، می تواند در خلق و خوی افراد تاثیر بگذارد.

 تغییر نگ پوشش بیرونی و لباس ها، می تواند از یکنواخت شدن رفتارها و گفتارها تا حد قابل توجهی جلوگیری کنید، نشاط ایجادکرده و در جلب توجه دیگران بسیار موثر است. خستگی فرد نسبت به محیط و محیط نسبت به فرد و حتی خستگی های بی دلیل را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

همرازم، بیایید با توجه بیشتر به رنگ لباس و پوشش روزانه خود، علاوه بر ایجاد شادی و نشاط در خود، در شادکردن اطرافیانمان هم موثر باشیم.

مهندسی معکوس نمایشگر ال سی دی برد

یادگیری تعمیرات ای سی یو در موسسه های عالی با نوین ترین روش ها

مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی
آموزش مهندسی معکوس برد (به انگلیسی: Reverse Engineering) به علمی گفته می‌شود که از پاسخ به سوال می‌رسند و در واقع فرایند کشف اصول تکنولوژیکی یک دستگاه، شیئ یا یک سیستم می‌باشد که از طریق تجزیه و تحلیل ساختار و عملکرد آن حاصل می‌شود. در اکثر مواقع موضوع مورد بررسی یک دستگاه مکانیکی، الکتریکی، برنامه نرم‌افزاری یا یک ماده بیولوژیکی یا شیمیایی می‌باشد که بدون داشتن دانش قبلی و تنها با جداسازی اجزا و تجزیه و تحلیل شیوه عملکرد آن، سعی در ایجاد یک نمونه جدید از آن می‌گردد. مهندسی معکوس به طور عمده در استفاده‌های تجاری و نظامی به کار می‌رود و هدف آن استنباط پارامترهای طراحی یک محصول موجود بدون داشتن دانش کافی در زمینه تولید آن محصول و فقط با پیمودن فرایند معکوس و به کارگیری تکنیک‌های مشابه می‌باشد.

مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی

 مشابه سازی ( مهندسی معکوس ) بردها ، تجهیزات و سیستمهای الکترونیکی
 طراحی ,ارتقا و مهندسی معکوس تجهیزات الکترونیکی در قالب بردهای الکترونیکی
استخراج شماتیک با مفهوم از روی PCB
تبدیل فایلهای GERBER حتی به صورت PDF به سند های PCB
 ارائه مستندات کامل شامل لیست تمام قطعات مورد استفاده و مشخصات فنی آنها
 تحلیل شماتیک مدار جهت جایگزینی برد های از رده خارجه یا برد هایی که فایلهای آنها از بین رفته با برد های جدید و ارتقا یافته




دلایل استفاده از مهندسی معکوس
نوسازی نرم‌افزار: مهندسی معکوس به صورت کلی برای درک وضعیت موجود برنامه مورد نیاز است. این عمل به منظور برآورد درست کوشش‌های مورد نیاز برای مهاجرت اطلاعات سیستم به یک وضعیت دلخواه است.
نگهداری نرم‌افزار: مهندسی معکوس نرم‌افزار می‌تواند مستندات لازم را برای درک وضعیت فعلی نرم‌افزار سیستم فراهم کند.
آنالیز محصول: برای بررسی اینکه یک محصول چه گونه کار می‌کند، از چه اجزایی تشکیل شده، برآورد هزینه‌ها و مشخص کردن حقوق مالکیت بالقوه.
بازبینی امنیتی
بدست آوردن اطلاعات حساس به کمک دیس اسمبل و تجزیه و تحلیل طراحی اجزای سیستم
حذف محافظ کپی، دور زدن محدودیت‌های دسترسی.
ایجاد کپی‌های بدون مجوز / تایید نشده.
اهداف علمی / آموزشی.
مهندسی معکوس در حوزه نرم‌افزار
در عمل دو نوع عمده از مهندسی معکوس وجود دارد. در حالت اول، سورس کد برای برنامه وجود دارد، اما سطوح بالاتری از جنبه‌های این برنامه، شاید مستندات ضعیف یا مستنداتی که دیگر اعتبار ندارد، مشاهده می‌شوند. در حالت دوم، سورس کدی برای برنامه موجود نیست و هرگونه تلاشی در جهت استخراج یک سورس کد ممکن برای نرم‌افزار به عنوان مهندسی معکوس در نظر گرفته شده است. بسیاری از مردم با استفاده دوم از این اصطلاح آشنا هستند. مهندسی معکوس نرم‌افزار برای جلوگیری از نقض کپی رایت می‌تواند از تکنیک طراحی اتاق پاک استفاده کند.









مهندسی معکوس کد (سورس کد)
این فرایند برخی مواقع مهندسی معکوس کد یا(Reverse Code Engineering) نامیده می‌شود. به عنوان یک مثال، دیکامپایل کردن باینری برای پلتفرم جاوا از طریق برنامه JAD می‌تواند انجام شود. یک مثال از گروهی که مهندسی معکوس نرم‌افزار را برای لذت بردن (و انتشار کدهای ثبت) انجام می‌دهند CORE هست که مخفف «چالش مهندسی معکوس» است. مهندسی معکوس نرم‌افزار در قانون کپی رایت ایالات متحده در صورت استفاده منصفانه محافظت می‌شود. برنامه Samba که به سیستم‌های غیر مایکروسافت ویندوز اجازه می‌دهد به اشتراک فایل با سیستم‌های ویندوزی بپردازند یک مثال کلاسیک از مهندسی معکوس نرم‌افزار هست. به این خاطر پروژه Samba باید به مهندسی معکوس اطلاعات منتشر نشده در مورد چگونگی به اشتراک گذاری فایل ویندوز می‌پرداخت، تا که کامپیوترهای غیر ویندوزی بتوانند آنرا شبیه‌سازی کنند. پروژه Wine همین کار را برای API ویندوز و OpenOffice.org این کار را برای فرمت فایل‌های مایکروسافت آفیس انجام می‌دهد.

تکنیک‌های مهندسی معکوس نرم‌افزار
مهندسی معکوس نرم‌افزار از روش‌های گوناگونی می‌تواند بدست آید. سه گروه اصلی مهندسی معکوس نرم‌افزار عبارتند از:

۱-تجزیه و تحلیل از طریق مشاهده تبادل اطلاعات - شایع ترین در مهندسی معکوس پروتکل- که شامل استفاده از آنالیزورهای درگاه باس و اطلاعات انتقالی شبکه است. الگوی رفتاری درگاه باس یا شبکه بعدا می‌تواند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. به منظور تولید یک اجرای مستقل که آن رفتار را تقلید می‌کند. این امر به ویژه برای مهندسی معکوس درایورهای دستگاه مفید است. برخی مواقع مهندسی معکوس بر روی سیستم‌های بسته به وسیله ابزارهایی که عمدا توسط تولید کننده معرفی شده بسیار کمک کننده است. در مایکروسافت ویندوز دیباگر سطح پایین مانند SoftICE طرفداران بسیاری دارند.

۲-تولید فایل اسمبل برنامه به وسیله دیس اسمبلر: به معنی خواندن کدهای خام زبان ماشین و درک این اطلاعات با اصطلاحات خواص دیس اسمبلر. این عمل بر روی تمام برنامه‌های کامپیوتری می‌تواند اعمال شود اما درک آن ممکن است مدتی زمان بر باشد، مخصوصا برای کسانی که با زبان ماشین آشنا نیستند.

۳-دستیابی به سورس کد با استفاده از یک دیکامپایل کننده، فرایندی که تلاش می‌کند سورس کد را در بعضی زبان‌های سطح بالا برای برنامه‌ای که فقط در حالت بایت کد یا کدهای ماشین است فراهم کند.

مناظرخارق العاده شهر نیویورک

مناظرخارق العاده کشور مدرن سوئیس

1 جمعیت جهان حکمرانی داشت.  دو جنگ جهانی، چشم انداز جهانی را تغییر و منجر به پایان یافتن این سلطنت شد.  انگلستان هنوز هم از نفوذ نظامی، فرهنگی و اقتصادی قابل توجهی در سطح جهان برخوردار است.

فشارهای سیاسی:

دولت کارگری در کاهش دادن تاًثیرات بحران جهانی، تحت فشار است.  پانسیونها، تحصیل و خدمات بهداشتی در انگلیس موارد قابل توجهی هستند.

جمعیت:

92.1% سفید پوست، 1.2% دو رگه، 1.8% هندی، 1.3% پاکستانی، 0.5% بنگلادشی، 0.4% سایر آسیایی ها، 1% سیاهپوستان کاریبی، 0.8% سیاهپوستان آفریقایی، 0.4% چینی ها و 0.6% سایر ملیت ها؛

مذهب:

43% پروتستان، 10% کاتولیک، 3% مسلمان؛

زبانهای اصلی:

انگلیسی، ولز، زبان بومی اسکاتلند، ایرلندی،

افراد مشهور (در قید حیات):

Judi Dench, Sean Connery (هنرپیشه( ، Alan Bennet (نمایشنامه نویس)، Martin Amis (نویسنده)، Paul McCartney (موسیقیدان)، David Hockney (هنرمند)، Bobby Charlton, David Beckham (فوتبالیست)، Andy Murray (تنیسور)، Paula Radcliffe (ورزشکار)، Monty Panesar (کریکت باز)

شرایط جغرافیایی و آب و هوا:

در جنوب اسکاتلند و انگلیس زمینهای پست و در شمال مناطق کوهستانی وجود دارد.  جزیره هایی نیز در این منطقه وجود دارد.  ولز با 750 مایل نوار ساحلی عمدتاٌ کوهستانی است و ایرلند شمالی پر تپه است، دما بسیار معتدل و در طول سال متناوباٌ باران می بارد.

مرتفع ترین نقطه: Ben Nevis با 1.343 متر ارتفاع؛   





























رانندگی

حداقل سن مجاز برای رانندگی در بریتانیا 17 سال برای خودروهای با اندازه متوسط و 21 سال برای کامیونهای بزرگ و اتوبوس است.

اعتبار گواهینامه شما در بریتانیا به کشوری که گواهینامه در آن صادر شده و نیز صلاحیت شما به عنوان یک مقیم جدید و یا یک بازدید کننده بستگی دارد.
و در اغلب موارد دارندگان گواهینامه رانندگی می توانند برای مدت زمان مشخص و یا تا زمان اعتبار گواهینامه خود در بریتانیا رانندگی کنند. سپس عموماً می توانند گواهینامه خود را به گواهینامه GB تبدیل کنند.

در صورت خرید اتومبیل سالانه باید مبالغی جهت بیمه شخص ثالث، معاینه فنی اتومبیل و همچنین مالیات استفاده از خیابانها و جاده ها هزینه کنید.






  برای تماشای این ویدئو در یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

ویدئوی کشورانگلستان در یوتیوب

کلمات کلیدی ما مهاجرت - مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به استرالیا می باشد.

مهاجرت به آلمان مهاجرت به کانادا مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئیس
ایفانت
0 نظر