طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم؟

عنوان: چگونه از شکست برای موفقیت استفاده کنیم؟

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.


خواندن ذهن دیگران میتواند واقعا وسوسه انگیز باشد و اگر راهی برای اینکار وجود داشته باشد کیست که آنرا نخواهد؟

اگر با افراد زیادی مواجه شده باشیم می‌ توانیم بسیاری از افراد را حتی از نوع صحبت کردنشان بشناسیم. اما این شناخت در مواجه حضوری با دانستن بسیاری از حالات ثابت شده در علم روان ‌شناسی بهترین فرهنگ نامه آدم ‌شناسی را برایمان می ‌گشاید.
با شناخت بیشتر افراد ، ارتباطمان جهت دار می‌ شود و در مدت کوتاهی خواهیم توانست که به هدف مورد نظر از این آشنایی و ملاقات
نزدیک شویم‌.

ایجاد رابطه صحیح باعث رشد عزت نفس در انسان می‌ شود و ارتباط ما با خودمان و اطرافیان تقویت می ‌شود. هر چه بهتر و کامل‌ تر با خود و دیگران ارتباط برقرار کنیم‌ ، احساس موفقیت از ایجاد یک ارتباط صحیح و دوستانه ما را زودتر به هدف هایمان می‌ رساند و باعث تعالی افکار و رفتارمان در زندگی می‌ شود.


1. فرد خوددار

اگر شخصی دست هایش را پشت کمر قفل کند ، نشان می ‌دهد که خود را به شدت کنترل کرده است. در این حالت او سعی دارد خشم یا احساس ناامیدی را از خود دور کند.
2. حالت تدافعی‌

اگر انگشتان دست ها به بازو گره خورده باشد نشان دهنده حالت تدافعی در برابر حمله ‌ای غیر منتظره و ناگهانی یا بی ‌میلی برای تغییر چهره شخص است‌. اگر انگشت ها مشت شده باشند ، حالت بی میلی شدید تر است.
3. متفکر

گره کردن دست ها به دسته ‌های صندلی نشان می ‌دهد که شخص سعی دارد احساس خود را مهار کند. اما قفل کردن قوزک پا ها به یکدیگر حالت تدافعی است. این حالت بیشتر در مسافران مضطرب هواپیمای هنگام پرواز و فرود آن دیده می‌ شود.


4. دقت

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم؟

وقتی شخص انگشت سبابه را روی صورت و بقیه دستش را به صورت گره کرده در پایین صورتش قرار می ‌دهد یعنی که با دقت است. این حالت نشان می ‌دهد که شخص با دقت زیاد به صحبت ‌های شما گوش می ‌دهد و یک یک کلمات شما را می ‌سنجد و در چهره او حالتی انتقادی به چشم می‌ خورد.

5. بدگمان‌

انگشت های گره شده زیر چانه و نگاه خیره نشان دهنده حالت تردید و دودلی است. او به صحبت ‌های شما و صحت گفته ‌هایتان تردید می ‌کند. در این حالت ممکن است آرنج روی میز قرار گرفته باشد.
6. بی‌ گناه

دست هایی که روی سینه قرار گرفته باشد ، بهترین نمونه برای نشان دادن و حالت بی ‌گناهی و درستکاری است. این حالت اثر باقیمانده از شکل سوگند خوردن است که دست را روی قلب قرار می‌ دهند.
7. مطمئن‌

این حالت دست ها در مرد ها نشان می‌ دهد که به آنچه که می ‌گویند اعتقاد و اعتماد کامل دارند و در خانم ها کمتر دیده می‌ شود. خانم ها هنگامی که دست خود را به کمر می ‌زنند نشان می ‌دهند که به آنچه می‌ گویند اطمینان دارند.
8. مرموز

دست های به هم مشت شده زیر چانه نشان می‌ دهد که شخص نظریاتش را پنهان می‌ کند و به شما اجازه می ‌دهد به صحبت خود ادامه دهید ، تنها هنگامی که حرف هایتان پایان یافت به شما و نظریات شما حمله خواهد کرد.
9. ظاهر ساز

او آرام به نظر می ‌رسد اما این آرامش پیش از توفان است. این حالتی است که بیشتر رؤسا به خود می‌ گیرند تا خود را به گونه ‌ای به زیردستان نزدیک کنند و در عین حال جاذبه آنها نیز کم نشود.
10. آماده و موفق

قرار دادن پا ها روی هر چیز ( روی صندلی‌ ، میز ، سکو و… نشانه حالت مالکیت است… در یک میز گرد تنها رئیس اجازه دارد چنین حالتی داشته باشد و آرامش خود را نشان دهد. )
11. اعتماد به نفس‌

تکیه زدن به صندلی در حالتی که دست ها پشت سر قفل شده نشان دهنده اعتماد به نفس قوی است. اگر شخصی در این حالت صحبت می ‌کند به گفته ‌های خود اعتماد دارد و اگر به صحبت‌ های شما گوش می‌ دهد به خود زحمت ندهید ، او خود همه ماجرا را می ‌داند

در این مقاله اشاره ای به سایت های تفریح و سرگرمی شده است.

خرید طلا وجواهر نامزدی و عروسی

عنوان: انتخاب لباس نامزدی و جشن عقد

این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس می باشد.

خرید طلا از مهمترین فاکتورها در برگزاری مراسم عروسی است و در خرید طلا وجواهر نامزدی و عروسی باید نکاتی را در نظر داشت تا بتوان بهترین خرید را انجام داد.

وقتی نوبت به خرید طلا و جواهر می رسد، ارتکاب اشتباهات غیر قابل جبران بر سر قیمت محتمل است، مخصوصاً اگر اطلاعات تخصصی در این زمینه نداشته باشید و ندانید که دقیقاً می خواهید چه بکنید. برای اینکه بتوانید حلقه نامزدی با بهترین قیمت نسبت به بودجه خود بخرید، چند نکته کلیدی را از زبان متخصصین خبره در زمینه طلا و جواهر بیان خواهیم کرد.  «آنوب شاه»، برشگر الماس و «آندریا نوولا»، مدیر خلاق جواهرسازی «جِما جِید»، راز و رمزهایی را فاش می کنند تا بتوانید بیشترین درخشش و زیبایی را بر حسب پول داخل جیب تان بدست آورید. دامادها موقع خرید طلا و جواهر برای عروس باید این ترفندها را بدانند.

حتما فاکتوربگیرید: فاکتور فروشنده مساوی است با دادن اعتبار به طلایش. در این فاکتور به مشتری این اعتماد داده می‌شود که فروشنده ابت اصل بودن و عیار واقعی این طلا مسئول است. پس شما اولین کاری که می کنید این است که حلقه ها و سرویس طلای خود را از جای معتبر بخرید. دوم اینکه فاکتور بگیرید. این فاکتور، گواه صدق گفتار فروشنده است. البته باید گفت هر دو ماه یک بار هم بازرسان اتحادیه طلا و جواهر سری به طلا فروشی‌ها می‌زنند و مقدار طلا و جواهر را کنترل می کنند. به این منوال عیار طلاهایی که می‌خریم تعیین می شود. پس نتیجه اینکه مراقب فاکتور خرید طلای خود باشید چرا که ممکن است یک روز بخواهید آن را تعویض کنید یا بفروشید.

دوباره وزن کنید: اتحادیه طلا فروشان معمولا سالی دو بار دقت ترازوهای طلا فروشی‌ها را اندازه می‌گیرد. اینجاست که می‌توانید به بهانه فروش، طلایی را که خریداری کرده اید را به یکی دو مغازه ببرید و از وزنش مطمئن شوید.

اگر می خواهید جواهر بخرید، روی قیراط الماس حساس باشید. حداقل برای بانویی که نامزد شماست، وزن به قیراط و اندازه نگین الماس نشان یک حلقه، فاکتورهایی مهم در خرید هستند (هر قیراط معادل ۲ دهم گرم است). این را طلافروش ها می دانند و همین موضوع است که اصل قیمت طلا و جواهر را تعیین می کند. آنوب توصیه می کند: «بجای خرج کردن پول تان برای خرید الماس یک قیراطی، تلاش کنید که یک نمونه ۹۵ صدم قیراطی پیدا کنید. فروشندگان تمام تلاش شان را می کنند که وزن قیراط بالاتری به شما پیشنهاد دهند تا پول و سود بیشتری بدست آورند. اگر قیراط یک جواهر الماس نشان کم شود، قیمت آن بطور قابل ملاحظه ای افت خواهد کرد.»

نوولا نیز موافق است که این توصیه ای طلایی برای صرفه جویی است، او اضافه می کند: «برای هر چند صدم قیراط بیشتر، قیمت الماس به صورت نجومی رشد می کند؛ اگر حلقه ای با الماس یک قیراطی به شما پیشنهاد شد، فراموش نکنید که قیراط های پایین تر مثلا ۹۵ یا ۹۷ صدمی را نیز امتحان و مقایسه کنید. ظاهر این موارد فرق زیادی با هم ندارد، اما تفاوت قیمت زیادی را ایجاد می کند.»

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

سفر به 10 کشور دیدنی بدون ویزا

عنوان: مهمترین دلایل سفر به خاستگاه آفتاب

این مقاله درمورد تورمالزی می باشد

کشور ژاپن که اولین مکان در دنیا می باشد که آفتاب در آن طلوع می کند و به همین دلیل به این کشور سرزمین آفتاب یا خاستگاه آفتاب گفته می شود.این کشور که در چندین سال گذشته پیشرفت چشمگیر و قابل لمسی در صنعت،تکنولوژی و غیره داشته، به یکی از مقاصد دیدنی و جذاب برای مردم دنیا علی الخصوص برای مردم آسیا تبدیل شده است.این حرکت رو به جلو و مثبت آنقدر تاثیرگذار بود که باعث شود ژاپن و سیستم اداره این کشور در دوره ای الگوی برخی کشورها تبدیل شود.با همکاری‌های دولت در بخش صنعت و نیز سرمایه‌گذاری گسترده در فناوری‌های پیشرفته، ژاپن به عنوان یکی از پیشگامان عمده در صنعت و تکنولوژی دنیا شناخته شده‌است. صادرات بخش عمده‌ای از درآمدهای اقتصادی ژاپن را تشکیل می‌دهد.محصولات صادراتی عمدهٔ ژاپن شامل تجهیزات حمل و نقل، اتومبیل، صنایع الکترونیک، ماشین آلات الکتریکی و صنایع شیمیایی هستند. در بخش صنایع ژاپن به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورها در زمینه تولید اتومبیل، تجهیزات الکترونیکی، ماشین ابزار، فولاد و فلزات غیرآهنی، کشتی سازی، صنایع شیمیایی و نساجی و نیز صنایع غذایی فرآوری شده به‌شمار می‌آید. این کشور دارای چندین شرکت بین‌المللی با مارک‌های معتبری همچون تویوتا، هوندا، سونی، نیسان، سیتی‌زن و... است.ژاپن در حال حظر به عنوان یکی از 5 قدرت برتر اقتصادی جهان به حساب می آید.در ادامه سه دلیل اصلی برای سفر و یا مهاجرت به ژاپن آورده شده است.

1. بدون شک پیشرفت صنعتی، نخستین چیزی است که یک توریست را در این سفرها به خود جذب خواهد کرد. از ترن های سریع السیر گرفته تا ساعت های مچی؛ البته باید در نظر داشته باشید که دیگر از آن اقتدار سابق ژاپن در وسایل صوتی و تصویری خبری نیست (چون این قبیل کارخانه ها اکثرا به چین رفته است) و نیز ممکن است غلظت صنعتی شدن دلتان را بزند. مخصوصا اگر مجبور باشید که شبی را در یکی از هتل های کپسولی به سر ببرید؛ هتل هایی که در مساحت کوچک یک در دو متر، فقط جایی برای خوابیدن است.

هتل های کپسولی در ژاپن

با این حال به نظر می رسد که درس هایی هم از این پیشرفت ژاپنی ها برای ما وجود دارد. مسافرانی که به این کشور می روند از نظم و سختکوشی به عنوان دو صفت نیکوی ژاپنی ها یاد کرده اند. (البته مهمان نوازی و ادب این مردم هم مثال زدنی است) در این زمینه بد نیست از تجربیات این کشور و مردم آن در زمینه زلزله هم باخبر شوید و البته امیدوار باشید که یک زلزله قوی را در این کشور تحمل کنید تا شاید ترستان برای همیشه از این پدیده طبیعی بریزد. حالا که حرف از مظاهر مدرن است، بگذارید همین جا بگوییم که حتما در ژاپن یک روز را به دیزنی لند اختصاص بدهید که یکی از سه دیزنی لند معروف جهان است. این پارک که نوعی شهربازی است دارای همه شخصیت ها و المان هایی مثل میکی موس یا سیندرلا آن هم با خانه و قصرشان در ابعاد واقعی است که ما کودکی خود را با آنها گذرانده ایم. در خود توکیو باید به دیدن ایفل توکیو هم بروید که برجی است با کاربردهایی نظیر برج میلاد ایران. صد البته که خرید را هم فراموش نکنید و البته بدانید که شما در یکی از کشورهای گران جهان قدم می زنید و پول خرج می کنید.

برج توکیو ژاپن

2. اگر به تاریخ علاقه داشته باشید؛ حتما سرگذشت امپراتوری ژاپن (که هنوز هم در نام وجود دارد و این کشور امپراتور دارد) باید برایتان جالب باشد. پس دیدار از کاخ های توکیو می تواند برایتان جالب باشد. به همین میزان باید از دیدن دو شهر هیروشیما و ناکازاکی هم استقبال کنید. شهرهایی که فقط مظاهر بربریت بشر در استفاده از بمب اتم توسط ایالات متحده آمریکا می باشد. البته جالب است بدانید که آمریکایی ها اکنون در ژاپن حضور نظامی دارند و از این رو گفته شده مواظب باشید در شهرهایی مثل توکیو به مناطق حساس آنها نزدیک نشوید تا برایتان دردسری ایجاد نشود. در کنار تاریخ باید به دین هم بپردازیم که در این زمینه بازدید از معابدی چون آساکوسا پیشنهاد می شود. اگر به کیوتو هم رفتید؛ دو معبد مشهور در این شهر را هم بازدید کنید.

تاریخ ژاپن

3. ژاپن به کشور بدون خاک معروف است. منظور این نیست که این کشور سرزمین ندارد بلکه منظور این است که مجمع الجزایر ژاپن با بیش از 3000 جزیره و البته جمعیتی معادل 127 میلیون نفر یکی از متراکم ترین کشورهای جهان است. با این حال شاید بتوانید از سواحل توفانی این کشور لذت کافی را ببرید؛ منطقه طبیعی هاکونه را تماشا کنید و به تماشای کوه آتشفشانی فیجی بنشینید.

در این مقاله اشاره ای به مهاجرت به سوئد شده است

مهاجرت به نروژ , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به ایتالیا

مراقبت و زیبایی ناخن ها

عنوان: رعایت بهداشت و مراقبت از موها

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

رعایت بهداشت و مراقبت از موها از مهمترین اصول زیبایی به شمار می رود. یکی از مؤثرترین راههای از بین بردن شوره سر ، استفاده از سرکه است. به مقدار مساوی آب و سرکه را مخلوط کنید. سپس موها را به چند قسمت تقسیم نمایید و به کمک یک تکه پنبه ، محلول آب و سرکه را به پوست سر بمالید. پس از آن موها را با شامپوی گیاهی بشویید. یکی دیگر از راههای از بین بردن شوره سر ، استفاده از لیمو ترش و گلاب است. مقداری گلاب را با آب و لیمو ترش مخلوط کنید و با آن سر را ماساژ دهید، سپس موها را بشویید.
شوینده‌های مختلف ، به خصوص شامپوها به لایه خارجی موها و همین طور به پیاز موها یعنی پوست سر ، آسیب می‌رسانند. برحسب عادت، هفته‌ای چند بار و بهتر است حداقل هفته‌ای یکبار آنها را ویتامینه نماییم تا میزان خسارت وارده به موها کم شود. به ترتیب زیر مواد ویتامینه را تهیه نمایید.

هنگامیکه یک خانم باردار است موهای او بیشتر رشد می کند. به هر حال پس از وضع حمل موها وارد دوره استراحت می شوند. بعضی از خانمها در طی 2 تا 3 ماه متوجه ریزش موهایشان میشوند. این ریزش ممکن است از یک تا شش ماه طول بکشد، اما بالاخره برطرف خواهد شد.

تب بالا، عفونت شدید، آنفولانزای شدید و بیماری های تیروئید نیز می توانند باعث شوند مو در مرحله استراحت قرارگیرد. شخص ممکن است 4 هفته تا 3 ماه پس از تب بالا، بیماری سخت یاعفونت با دیدن ریزش شدید مو شوکه شود. این ریزش مو معمولا خود به خو برطرف می شود.

کمبود پروتئین در رژیم غذایی به دنبال رژیم های شدید و سخت غذایی باعث اختلال در رشد مو شده و ریزش مو در 2 تا 3 ماه بعد خواهد شد که  این وضعیت می تواند با خوردن مقدار کافی از پروتئین برطرف شود

بعضی از روشهای درمان سرطان بر روند تقسیم سلولها در سلولهای مو تاثیر گذاشته و آن را متوقف می نماید. مو ها نازک می شوند و به محض خروج از پوست سر می شکنند. بیماران حتی ممکن است 90 درصد از موی سر خود را از دست بدهند. البته مو ها پس از اتمام دوره درمان دوباره رشد خواهند کرد.

تعداد دفعات شستشوی مو باید رعایت گردد چون شستشوی به دفعات خیلی زیاد، با هر کیفیتی که مو داشته باشد می تواند در طول زمان منجر به اختلالات مو گردد. در هر نوبت حمام بهتر است شامپو را به دو قسمت تقسیم کنید تا بتوانید دو بار متوالی موها را شسته و هر بار با آب صاف و زلال آبکشی نمائید.

برس زدن روزانه و ماساژ موها سبب تشدید سرعت جریان خون، بهتر رسیدن هوا به ریشه موها و تغذیه بهتر ریشه مو شده و ازجمع شدن گردوغبار و کثافات در سر نیز جلوگیری می کند. اما تعداد دفعات برس زدن نباید از دوبار در روز تجاوز کند زیرا برس زدن خیلی شدید و مکرر یا خیلی طولانی موجب شاخه شاخه شدن نوک مو، شکسته شدن مو و ریزش آن می گردد.

مقداری حنا را با آب جوش به صورت خمیر نرمی درآورده به آن یک عدد زرده تخم مرغ ، نصف لیوان ماست ،‌ یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ، یک قاشق غذاخوری آبلیموی تازه یا آب نارنج اضافه کنید. مواد را به هم بزنید بطوری که باهم کاملاً مخلوط شوند. این خمیر نرم و شل را با دست به تمام قسمتهای سر و سپس به موها بمالید. بعد به کمک یک کیسه پلاستیکی ، سر و موها را بپوشانید و روی آن یک روسری بگذارید تا گرمای کافی حاصل آید و مواد ویتامینه از طریق منافذ پوست سر به پیاز موها برسد و موهای سر نیز حالت نرم و قابل انعطاف به خود بگیرد و همین طور براق و خوش رنگ گردد.



در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

انواع بورسیه تحصیلی در امریکا و شرایط آن

عنوان: چگونگی تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در آمریکا

این مقاله درمورد گرفتن اقامت می باشد.

مدارس خصوصی نسبت به مدارس دولتی کوچکتر بوده این به علت این است که در مدارس خصوصی تعداد دانش آموزان کمتر خواهد بود و یک حالت کاملا خصوصی دارد و خانواده هایی که تمایل دارند فرزندانشان از امکانات بیشتری استفاده کنند مدارس خصوصی را انتخاب می نمایند به این دلیل که در مدارس خصوصی توجه بیشتری به دانش آموزان می شود. همانطور که مشخص است مدارس خصوصی فعالیتهای فوق برنامه بیشتری مانند و  برنامه های ورزشی و هنری بیشتری نسبت به مدارس دولتی دارند.

دانش آموزان پس از اتمام پایه 9 و 10 دبیرستان، دیپلم بین المللی IB  را شروع می کنند. دیپلم IB  همان دیپلم رسمی کشور آمریکا و کانادا می باشد که برای دانش آموزان سنین 16 تا 19 سال در نظر گرفته شده است. مدت دیپلم IB  نیز 2 سال می باشد و تاریخ شروع آن ماه شهریور است. در طی دوران دبیرستان در آمریکا دانش آموزان دروسی از قبیل علوم، ریاضی، زبان، تاریخ، هنر، علوم آزمایشگاهی و تربیت بدنی را انتخاب می کنند. مقطع دبیرستان در آمریکا بسیار حساس بوده و کسب نمرات عالی در آینده تحصیلی  و رتبه دانشگاه دانش آموزان بسیار مهم است. 

شرایط  ورود به دبیرستان های آمریکا:

 -   اتمام دوره راهنمایی با حداقل معدل 12

 -   آشنایی مقدماتی به زبان انگلیسی

 -   توانایی هوشی لازم جهت ورود به کلاس های آموزشی

 -   داشتن حداقل 14 سال سن

 -   در بعضی از مدارس خصوصی داشتن نمره مناسب در تستهای استاندارد از شرایط ورودی به مدرسه است.

انگیزه برای تحصیل و سوابق تحصیلی دانش آموز در مقاصع تحصیلی قبلی و نوع شخصیت و دیگر استعدادهای دانش آموز در نتیجه اخذ پذیرش بسیار حائز اهمیت است. لازم به یاداوری است که دانشجویان مشغول به تحصیل در آمریکا پس از اتمام دوره تحصیلی خود به راحتی می توانند جهت دریافت گرین کارت آمریکا و ادامه تحصیل در دانشگاه ها اقدام نمایند و پس از گذراندن ۵ سال به شهروند آمریکا تبدیل شوند.

دانشجویانی که تمایل دارند در کشور آمریکا مشغول به تحصیل شوند می توانند با داشتن مدرک دیپلم و گذراندن دوره کالج وارد دانشگاه های کشور آمریکا شوند. البته یک موضوع بسیار مهم در این زمینه این است که افرادی هم که در ایران هستند می توانند با داشتن مدرک دیپلم وارد این دوره و بعد از آن وارد دانشگاه بشوند.

فرزندان شما میتوانند در بهترین دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوند. حتی برای دانشجویانی که نگران مکان و محل زندگی خود هستند می توانند از امکانات home stay  که به معنی امکانات نگهداری یک خانواده است ،استفاده کنند. یکی از نکاتی که در اینجا لازم است بدانید این است که نیازی به مدرک زبان نخواهید داشت. در واقع با اخذ یک امتحان از طرف کالج می توانید وارد این دوره شوید. 

مدت زمان دوره کالج

مدت زمان این دوره  2 ترم و یا 3 ترم می باشد. افرادی که مدت زمان 2 ترم را انتخاب میکنند درس هایی که از دانشگاه گذرانده می شود کمتر خواهد بود و  اگر 3 ترم باشد واحد های بیشتری را می گذرانند. افرادی که در سنین 17 تا 21 هستند می توانند برای این دوره ها اقدام نمایند و از تمام امکانات مانند خوابگاه، غذا، امکانات تفریحی، هزینه رفت و آمد و بسیاری از موارد دیگر استفاده نمایند. از همه مهم تر پروسه کاری شما در کمترین زمان انجام خواهد شد. دانشجویان باید در حد آیلتس 5.5 دانش علمی داشته باشند.

افرادی که وارد این دوره می شوند بسته به دانشگاه وارد ترم 2 و بعضی افراد وارد سال دوم دانشگاه می شوند. و شما بعد از گذراندن این دوره می توانید از اسکالرشیپ استفاده نمایید. میزان معدل و دانش شما مشخص می کند که شما در چه حدی از این دانشگاه ها می توانید اسکالرشیپ را دریافت کنید.

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.