طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

شکل آشپزخانه لوکس در طراحی داخلی منزل

شکل آشپزخانه لوکس در دکوراسیون خانه های کوچک
 

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.


ترکیب بندی زیبا و منحصربفرد کمد تاثیر زیادی در منظم و مرتب بودن منزل دارد و مرتب کردن کمد لباس ها نقش مهمی را در دکوراسیون زیبای منزل بر عهده دارد.


اگر هر روز صبح هنگام آماده شدن برای رفتن به محل کار، با دیدن کمد لباس نامرتب خود تصمیم می گیرید شب آن را تمیز و مرتب کنید اما هرگز این اتفاق نمی افتد، شاید این روزها و نزدیک شدن به سال نو بهانه ی خوبی برای نو کردن کمد تان نیز باشد. این نو کردن می تواند شامل افزودن نظم دهنده های جدید به کمد یا رنگ آمیزی آن به رنگی برجسته و چشم گیر باشد. با ایده های ما همراه باشید تا کمد لباس تان را به عنصری تبدیل کنیم که نه تنها دیگر لباس های تلنبار شده را در آن نخواهید دید، بلکه از دیدن چنین عنصر برجسته ای در دکوراسیون منزل تان بسی لذت نیز خواهید برد.

مخزن مخفی
پشت لباسهای آویزان، ته کمد( در جایی از کمد که بلا استفاده است) یک جا لباسی با قلاب‌های جفت دار می‌‌توانید نصب کنید تا محلی برای آویزان کردن کمربندها، شال‌ها باشد.
 
یک کمدشیک که به راحتی می‌‌توان جلوی آن قدم زد
اگر می‌‌خواهید تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را نمی خواهید با قدم زدن در جلوی این کمدها در محدوده‌های 5/2 متریاین سوال‌ها از خود بپرسید: آیا این اندازه است؟ آیا این را می‌‌پوشی؟ آیا با این خوش قواره به نظر می‌‌آیی؟
اگر جواب شما به هرکدام از این سوال‌ها نه بود حالا به این فکر کنید که چه طوری از دست آن خلاص شوید.




طراحی بسیار شیک و اساسی
با حذف در‌ یکی از طبقه‌های کمد شخصی تان آن را به حالت روباز تغییر دهید . ویک آیینه کوچک رابه دیوا ر تکیه دهید و یک سری از وسایل و یادگاری‌هایتان را مقابل آن بگذارید.
همچنین بهترین جا برای نگه داشتن عطرها و ادکلن‌هایتان می‌‌باشد. برای اینکه کمدها معمولاَ تاریک و سرد هستند و شما می‌‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید وقتی که لباس می‌‌پوشید.

چوب لباسی های هم شکل و هم رنگ در کمد لباس
انتخاب چوب لباسی های یک شکل و یک رنگ به چشمان شما کمک می کند که فقط بر روی لباس ها تمرکز کنند.

ارتفاع های متفاوت برای طبقه های کمد لباس
برای اینکه بتوانید کمد تان را برای همه ی کالاها آماده کنید، بهتر است ارتفاع طبقات آن را متنوع در نظر بگیرید. چپاندن همه چیز در فضاهای خیلی کوچک باعث می شود کمد تان تنگ به نظر می رسد و این شما را عصبی می کند.

نظم دهنده زیورآلات در کمد لباس
وقتی همه ی زیورآلات در یک تقسیم بندی واضح قرار گیرند، انتخاب متناسب ترین ست برای لباس تان بسیار آسان تر و جذاب تر خواهد بود.

برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.