طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

شکل های نوشتن محتوای نو پارت 3

تهیه موبایل و عکس گرفتن به صورت آنلاین
با یک تلفن همراه ساده به راحتی می توانید مطلب منحصر فردی برای سایت خود تولید کنید مثلا اگر در زمینه آرایشگری و گریم فعالیت می کنید می توانید از مدل های مختلف با کسب اجازه عکس گرفته و در پایگاه خود منتشر کنید ، این دوربین را باید همه جا با خود همراه داشته باشید و عکس های مختلفی در روز تهیه کنید. همچنین استفاده از تصاویر خودتان باعث میشود طراحی سایت ارزان تری داشته باشید زیرا استفاده نمودن از تصاویر خود علاوه بر اینکه به به بهینه سازی سایت کمک فراوانی میکند ، باعث میشود هزینه طراحی نیز کاهش یابد زیرا دیگر نیازی به طراحی تصاویر اختصاصی نخواهید داشت.

تهیه کتابچه الکترونیکی
میتوانید با تهیه یک فایل الکترونیکی قدرتمند ، کاربران زیادی را به سایت خود سرازیر نمایید زیرا کاربران همواره به دنبال کسب اطلاعات به روز هستند . اگر توانایی تهیه یک کتاب جدید را ندارید می توانید با خواندن چند کتاب خلاصه ای از آن ها تهیه کنید و به صورت یک فایل pde  در بیاورید ، به یاد داشته باشید که ذکر منبع اصلی این کتاب ها کاربران را به پایگاه شما بسیار خوشبین می نماید .

تهیه متن کوتاه اما سودمند
گوگل به تازگی اعلام کرده است که مقاله های کم حتی کمتر از 300 کلمه هم می تواند در رتبه بندی یک سایت موثر باشد، شما با یک مقاله کوتاه می توانید به گوگل خود را اثبات کنید، فقط کافیست که از کلمات و جملاتی استفاده نمائید که گوگل متوجه شود که مقاله شما مرتبط با سایت شما و کلمات کلیدی باشد.

منبع : روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.