طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت responsive برای موبایل بخش اول

ساخت سایت واکنش گرا برای موبایل پارت اول

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه اصلی استراتژی های شما به منظور بازاریابی آنلاین است ، داشتن یک وب سایت که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار پسندیده میباشد . امروزه مقدار فروش موبایل در قیاس با فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 میزان اتصال به اینترنت توسط تلفن های همراه نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافته است.

به همین علت دارا بودن وب سایت که به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و نقصی در موبایل قابل دیدن باشد بسیار کار پسندیده ای خواهد بود . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی تعداد بازدید از وب سایت شما از طریق تلفن های همراه برابر با تعداد بازدیدهای سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق سیستم های شخصی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این است که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت متصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق بازدیدکنندگان دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و ایراد در تلفن های همراه داشته و به دنبال ایجاد وب سایتی هستند که در هنگام نمایش در تلفن های همراه هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین ترتیب میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود نیز ، کمک فراوانی کنیم ، همچنین میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.