طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

آشنایی با عمل زیبایی و انواع آن و دلیلها انجام جراحی های زیبایی

در دهه اخير نگرش مخصوصی به موضوع‌های پزشکی در شکل جامعه شناسی پزشکی شده است، گونه ای از اين مورد پر اهمیت، خوش چهرگی به وسیله جراحی جراحی زیبایی است. از جایی که در اجتماع امروز به علل متنوع و تأکيد بر برخی استانداردهای زيبايی(خواه درست و خواه نادرست)، وضع ظاهر از اهميت فوق العاده ای برخوردار شده است.نتايج يافته ها نشان می دهد که بين متغيرهای سن ، وضعيت تأهل، سرمايه فرهنگی ، باورهای دينی و گرايش به جراحی پلاستيک رابطه معنی داری وجود دارد. همچنين، در مجموع، متغيرهای مورد استفاده؛ يعنی سرمايه فرهنگی ، سرمايه اجتماعی و باور دينی توانسته اند 22 درصد تغييرات متغير وابسته(جراحی پلاستيک) را تبيين نمايند.مدرنیته، رشد سالمندی، فرد گرایی و افزایش تکنلوژی شرایطی را ایجاد کرده است که به قول جامعه شناسان امروز دیگر “بدن طبیعی” جای خود را به “بدن اجتماعی” داده است. اکثر افراد به ظاهر خود اهمیت می دهند و نتایج تحقیقات متعدد نشان داده است که زیبایی و ظاهر آراسته رابطه تنگاتنگی با اعتماد به نفس افراد در جامعه دارد.از طرف دیگر علم پزشکی به یافته های زیادی رسیده است، رسانه های جمعی افراد را با شرایطی روبرو کرده است که قبلا امکان رویارویی با آن نبوده است. همه اینها باعث شده است که تمایل به جراحی زیبایی در دنیا افزایش قابل توجهی داشته باشد.

جراحی زیبایی, به عمل های پزشکی می‌گویند که برای دگرگونی و جمال یا از بین بردن آسیب‌های ظاهری قسمتی از صورت یا جسم انجام می‌شود. این نوع عمل دربردارنده موردها فراوانی از جمله موردهای زیر است:
عمل بینی, جراحی زیبایی پستان, برجسته سازی گونه, برجسته سازی لب ها, رفع افتادگی پلکها, افزایش قد, کاشت مو

به طور کل و خیلی ریز تر می‌توان جراحی زیبایی (پلاستیک و لیزر) را به گروه های پایین تقسیم کرد: زیبایی صورت, زیبایی غبغب و گردن, زیبایی شکم - پهلو و پشت, زیبایی سینه, زیبایی بازو و ران‌ها

منبع:آشنایی با جراحی زیبایی و چگونگی آن و انواع جراحی های زیبایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.