طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

عنوان : مطالبی برای دوخت لباس عروس

عنوان : ترفندهای زبایی درمجالس عروسی


مزایا و معایب دوخت لباس عروس شما را در نحوه صحیح انتخاب لباس عروس و اینکه آیا لباس عروس را برای مراسم عروسی خودتان بدوزید یا نه؟ راهنمایی میکند.

یکی از هیجان انگیز ترین بخش های برنامه ریزی عروسی ، تصمیم گیری درباره مدل لباس عروس و انتخاب آن می باشد. اگر شما هم مثل همه نوعروس های دیگر دوست دارید که در شب جشن خود ، زیباترین باشید، این چند نکته راهنما را مطالعه کنید تا به شما در انتخاب یک لباس عروس مناسب کمک کند:
برای انتخاب لباس عروس مناسب این نکات را بدانید، انتخاب و تهیه لباس عروس رؤیایی از خان های دشوار مراسم عروسی به شمار می رود.

اگر بدوزید؛ یکی از اختصاصی ترین روش های تهیه لباس عروس را انتخاب کرده اید. برای این کار حتما مزونی را انتخاب کنید که پیش از این کار لباس عروسش را دیده و پسندیده باشید.


چه مزایایی دارد؟
لباسی که برای شما و به تن شما دوخته شده احتمالا بهتر از هر لباس دیگری به شما می آید. شما می توانید هر طرح و نظری که برای لباس عروستان دارید پیاده کنید و نگرانی ای برای آسیب های سطحی لباستان نداشته باشید.

چه معایبی دارد؟
بدقولی بعضی خیاط ها نکته نگران کننده این روش است؛ اتفاقی که در برنامه های فشرده عروسی می تواند شما را تا مرز جنون ببرد. به این اتفاق اضافه کنید پرو های مقدماتی، میانه و پیشرفته لباس را که به اندازه چند دست لباس خریدن از شما وقت می برد. قاعدتا هزینه خرید لباس هم بیشتر از کرایه است اما نگران پرداخت خسارت نیستید.

به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
مدلی را انتخاب کنید که یقین داشته باشید به شما می آید. حتما به خیاط خود اعتماد کامل داشته باشید و مدل موردنظرتان را به تأیید او برسانید تا اگر نتیجه چندان مطلوب نبود نتواند تقصیر را متوجه خود شما و مدل انتخابی تان کند. مجبور نیستید یکی از مدل های ژورنال ها را انتخاب کنید، دست به خلاقیت بزنید و مثلا مدل بالاتنه یک لباس را به دامن لباس دیگری بدوزید.

 

دوخت لباس عروس و سپس فروش آن

این روش یکی از محبوب ترین روش های تهیه لباس عروس است. تا حدودی نیز اقتصادی تر از خرید لباس عروس است. شما می توانید لباس عروس خود را مطابق طرح دلخواه خود به یک خیاط یا مزون سفارش دهید. مزون ها لباس را با سایز شما و طرح دلخواه شما خواهند دوخت. اما قبل از اقدام به معامله ، با مزون مربوطه به توافق می رسید که بعد از عروسی ، لباس عروس را با قیمتی مناسب از شما خریداری کند. مزون ها معمولا این لباس ها را برای اجاره به دیگر عروس خانم ها ، از شما خریداری میکنند. به این ترتیب شما با یک تیر دو نشان زده اید: هم یک لباس عروس دسته اول متناسب با طرح و سایز دلخواه خود تهیه کرده اید و هم بخشی از هزینه را صرفه جویی کرده اید.


 آتلیه عروس- مراسم عروسی- مراسم عروسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.