طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

مبلمان سلطنتی در دکوراسیون داخلی بسیار مدرن

عنوان: طراحی دکوراسیون اتاق خواب

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون منزل به آن شادابی و طراوت میبخشد به همین دلیل بهتر است از مبلمان چوبی در طراحی دکوراسیون بسیار زیبا استفاده کنیم. هیچ مواد و مصالحی مانند چوب نمی تواند طبیعت را به تار و پود زندگی ما وارد کند و آن سرزندگی و طراوت را در خانه مهمان کند. لوازم دکوری و مبلمان های چوبی همیشه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی جایگاهی خاص داشته و دارند.
ایجاد فضایی جذاب با قطعات چوبی مختلف , بهره گیری از رنگ های مختلف چوب در ان فضا است .مثلا اگر تمایل به  استفاده از چوب هایی با با رنگ های مختلف دارید باید سعی کنید این رنگ ها را در سراسر فضای اتاق پخش کنید.
مبلمان با چوب تیره از لحاظ بصیری سنگین تر از مبلمان با رنگ روشن هستن بنابر این بهتر است قسمت اصلی مبلمان را با تناژ  مبلمان قسمت دیگر ترکیب کنید .

با ترکیب های مختلف رنگ طبیعی چوبی در قطعات مختلف مبلمان می توان فضای خانه را به سبکهای مختلف نزدیک یا دور کرد. برای مثال برای دکوراسیون منزل خود  به سبک سنتی باید  از چوب هایی با تناژ های هم خانواده استفاده کرد .

برای فضای شیک و رسمی از چوب هایی  با رنگ های تیره مانند ماهگونی و گردو  ودر کنار مبلمانی با رنگ چوب خام کمک  بگیرید و برای روشن و باز کردن چنین فضایی از چوبهای روشن مانند افرا و بامبو در کنار مبلمان با تناژ متوسط استفاده کرد .

راش چوبی نسبتا سنگین و رنگ کرم مایل به قرمز دارد. این درخت در مناطق کوهستانی به خوبی رشد میکند و در گیلان و مازندران به وفور یافت میشود. این چوب در برابر انواع حشرات و قارچ ها مقاومت خوبی دارد. مرغوب ترین راش، راش ایرانی است که در صنعت مبلمان سازی و تهیه ذغال استفاده میشود.

در سبکهای کلاسیک نباید از ترکیب رنگ های بسیار روشن و تیره در کنار هم استفاده کنید .

برای ایجاد سبک های روستایی , چوب ها را به حالت خود رها کنید . اگر در این حالت ترک هایی ناشی از خشک شدن چوب در سطح  کار پدید امد ان را به حالت خود رها کنید تا حالت طبیعی را به فضا بدهد و چوب های با روکش طبیعی  برای تکه هایی از مبلمان در نطر بگیرید .

دراین مقاله اشاره ای به  دکوراسیون اتاق کودک شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.