طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

جزییات برگزاری مراسم عروسی در زمستان و پاییز

عنوان: نحوه انتخاب کت و شلوار برای داماد چاق

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد

سوالاتی برای شناخت بهتر خواستگار به شما کمک میکند تا قبل از برگزاری مراسم عروسی در مورد نامزد خود و شریک آینده زندگی خود بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید. دوران نامزدی بهترین دوران برای شناخت شریک زندگی است و به شما کمک میکند تا همسر آینده خود را بهتر بشناسید.
دراولین ملاقات ها و برخوردها ظاهر ما بیشترین جاذبه و دافعه را می تواند در فرد مقابلمان ایجاد کند،شما به عنوان یک عروس خانم در اولین نشست ها و مهمانی هایی که برای آشنایی بیشتر خانواده ها ترتیب داده شده است حتما آراسته و کمی رسمی حاضر می شوید و بدون شک خانم های خانواده آقای داماد هم رسمی تر از همیشه در این دیدارها لباس میپوشند،اما شما باید به جزئیات دقت کنید ،مهم برند و قیمت لباس افراد خانواده نامزدتان نیست،مهم تر این است که هم سلیقه باشید البته که به معنای مطلق نمی شود هم سلیقه باشید ،در واقع شما میتوانید از نوع پوشش آن خانواده به طور نسبی با سلیقه و روحیاتشان آشنا شویید.


مثلا به کفش هایشان دقت کنید،به زیور آلاتی که استفاده میکنند،حتی به میزان آرایش چهره شان …
مجلسی و خانومانه یا ساده و اسپرت پوش ،شما با این خانواده از لحاظ ظاهری چقدر اشتراک دارید ؟دقت کنید.

اساسی ترین سؤالات خواستگاری
1- چه توقعاتی از زندگی آینده خود دارید؟
2- چه توقعاتی از همسر آینده خود دارید؟
3- آرزوهای بزرگ شما چیست؟
4- مشکلات را چگونه و تا چه حد تحمل می کنید؟



برخی سؤالات نیز هست که بهتر است به صورت غیر مستقیم پرسیده شوند، مثلاً در مورد اطلاع از وجود بیماری خاص در طرف مقابل بگویید:
" من از نظر سلامتی روحی و جسمی مشکلی ندارم، شما چطور؟ "

نکته مهم دیگر آنکه اگر نسبت به نوع خاصی از گرایشات سیاسی یا فکری و عقیدتی و یا حتی شخص خاصی حساسیت مثبت یا منفی دارید، حتماً آن را به صورت کامل بیان نموده و نظر طرف مقابل را در مورد آن بدون تعارف و ملاحضه بخواهید.

در اینگونه جلسات بدون تعارف و یا رو دربایستی و با آرامش کامل و با  وقت کافی به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و از عجله کردن به شدت بپرهیزید.بعد از پایان جلسه، در منزل خود به نتیجه گیری و پردازش آنچه میان شما و طرف مقابل مطرح شده پرداخته و نتیجه گیری کنید.


از حس های زنانه تان کمک بگیرید و زیرک باشید، هوشیاری و دقیق بودن همیشه میتونه بهترین راهنمای شما باشه،مثلا به طرز نگاهشان دقت کنید، کنجکاوانه نگاه میکنند ؟
می خواهند شمارا بیشتر بشناسند یا به دنبال عیب در شما میگردند؟
نگاه آدم ها از حرفهایشان صادقانه تر است، نوع نگاهشان را تشخیص دهید تا از حس درونی شان مطلع شوید.


زیرک باشید و کشف کنید از کجا خرید میکنند،اگر در این امر مشترک بودید که عالیست،اما اگر سلیقه تان در خرید متفاوت بود،باید محترمانه برخورد کنید،چه از شما بالاتر باشند چه شما در سطح بالاتری قرار داشته باشید،نباید اجازه بدهید که این موضوع شما را از خانواده آینده تان دور کند و در چشم آنها دختری اهل تفاخر و ظاهر بین جلوه کنید ،اگر هم برعکس،به نظر شما خانواده نامزدتان دقیقا این اخلاق را داشتند باید خودتان را آماده کنید تا با خانواده ای اهل پز زندگی کنید.
شما در مرحله آشنایی هستید و هنوز هیچ تعهدی در کار نیست،پس خوب ببینید و بشنوید و حس کنید تا بتوانید بزرگترین و درست ترین انتخاب را برای مابقی زندگی و خوشبخت شدن بگیرید.

شما چند نفر از آقایونی که در اطرافتان هستند را میشناسید که منظم و تمیز باشند و به تیپشان اهمیت بدهند؟
سلیقه و ظاهر مردها در ۹۰ درصد مواقع قبل از ازدواج در دستان مادرشان و بعد از ازدواج به لطف همسرانشان است ،پس ظاهر مردهای یک خانواده همان سلیقه زنهایشان است …

تمیزی کفش ها،خط اتو لباس ها،ست بودن رنگ پیراهن با کت و شلوار و حتی بوی عطرشان همه و همه در محاصره یک زن است،پس به مردها هم نگاه کنید و با روحیات همسرانشان بیشتر آشنا شوید…

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.