طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

محافظت از پوست با کرم های ضدآفتاب

مراقبت و زیبایی ناخن ها

استفاده از تزریق ژل و بوتاکس از مهمترین جراحی های زیبایی در دنیا به شمار می رود و آشنایی با نکات مفید درباره تزریق ژل و بوتاکس در این زمینه به شما کمک میکند. هم اکنون بوتاکس در آمریکا روشی است که بیشترین استفاده را از نظر زیباسازی صورت دارد و هنرپیشه های هالیوودی بیشترین مصرف کنندگان این ماده هستند. در طول جلسه مشاوره، جراح زیبایی وضعیت نواحی پوست بیمار را بررسی کرده و سابقه پزشکی وی را دریافت می کند. با توجه به خطرات مربوط به استفاده از ژل ، لازم است شما درباره سوابق پزشکی خود قبل از درمان با فرد معالج صحبت کنید. برای مثال در این زمینه می توان از مشکلات آلرژیک، شرایط پوست و عصب، یا داروهایی که می توانند ایمنی یا نتایج درمان را به خطر اندازند، نام برد. به این ترتیب لازم است با جراح درباره مصرف داروهای ضد التهاب غیر استروئید (همچون آسپیرین، ایبو پروفن، ناپروکسین) یا رقیق کننده های خون صحبت شود، زیرا این شرایط می تواند احتمال ایجاد کبودی در پوست را پس از درمان را افزایش دهد.

دوره پس از درمان با تزریق ژل

افراد متقاضی می توانند به صورت مکرر از این روش درمانی استفاده نمایند. بلافاصله پس از درمان، بیمار ممکن است با قرمز شدن، ورم و گاهی اوقات خونریزی خفیف در محل تزریق مواجه شود، اما توجه داشته باشید که این عوارض جانبی موقت هستند و به سرعت از بین می روند.

نتایج درمان تقریباً بلافاصله در فرد قابل مشاهده است. برای حفظ نتایج ایجاد شده، ممکن است به بیمار پیشنهاد شود از جلسات درمانی مجدد استفاده نماید. در این حالت فرد معالج معمولاً تاریخ جلسه درمانی بعدی را در دفتر خود ثبت نموده و با شما هماهنگ می کند.

ترکیبات پُرکننده ؛ که با پرکردن شیارها باعث پرشدن چروک ها مثل پرکردن خط خنده، رفع لاغری دست و صورت، گودی زیر چشم ها، افزایش حجم لب، گونه، چانه و نیز اندام (سینه و…) می شوند و این ترکیبات حتی برای پر کردن فرورفتگی های ضایعاتی چون سالک و… و نیز تغییرات محدود در حالت بینی کاربرد دارند. ترکیبات پُرکننده به دو نوع موقت و دائم تقسیم می شوند.
البته نوع ژل دائم ( پلی اکریل آمید ) خود دارای انواع مختلفی می باشد و مطالعات و تحقیقات متعدد بر روی برخی انواع آن در اروپا طی سی سال گذشته نشان داده که نه تنها هیچ گونه حساسیت، سرطان زایی، مسمومیت و… با آن وجود ندارد، بلکه غیرقابل جذب و تجزیه بودن، تطابق کامل با بافت پیوندی بدن و یکنواختی کامل آن نیز به اثبات رسیده است.

عوارض بوتاکس به طور معمول، جز ضعف عضلات ناحیه اطراف محل تزریق، جدی نمی باشد. البته در صورتی که تزریق توسط پزشک متخصص انجام شود، هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت، ولی بیمارانی که بیماری های عصبی و عضلانی دارند و یا عمل لیزر ناحیه صورت را به تازگی انجام داده باشند، نبایستی از آمپول بوتاکس استفاده کنند، اگرچه دیده شده تزریق بوتاکس باعث فروکش کردن سردردهای میگرنی در بسیاری از افراد می شود، اما گاهی ممکن است سردرد به صورت موقت برای مدت چند روز اتفاق افتد و یا علایمی مانند سرماخوردگی و حتی کهیر ایجاد شود که آن هم موقتی و گذراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.