طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان|طراحی وب سایت ایفانت|طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان| طراحی وب سایت حرفه ای

خرید پشم سنگ به شکل غیر حضوری

از کدام فروشگاه پشم سنگ بی واسطه بخریم؟

 

امروزه افراد مختلف به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود دارند علاقه دارند تا وظایف شخصی را اینترنتی انجام دهند. خرید های که در حالی که از جای مطمئن باشد می تواند در زمان و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که شاید هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید خرید پشم سنگ به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش قیمت پشم سنگ یکی از خریدهایی است که به شکل اینترنتی هم می توانید انجام دهید .

 

پشم سنگ تخته‌ای (فنوپنل)

این نوع پشم سنگ بیشتر به عنوان عایق صوتی و حرارتی در صنعت ساختمان استفاده می‌شود. کاربرد اصلی این عایق در دیوارهای ساختمان و زیر سقف است. پشم سنگ تخته‌ای از ضخامت 25 میلیمتر تا 100 میلیمتر و در دانسیته‌های 80 تا 300 کیلوگرم بر متر مکعب تولید می‌شود. پشم سنگ تخته‌ای با یک طرف یا دو طرف فویل آلومینیوم نیز قابل تولید است.

پشم سنگ لوله‌ای (ایزوپایپ)

این نوع پشم سنگ به صورت پیش ساخته بوده و در سایزهای 1/2 اینچ تا 16 اینچ و ضخامت‌های 25 میلیمتر تا 100 میلیمتر تولید می‌شود. کاربرد اصلی آن به عنوان عایق صوتی و حرارتی لوله‌ها در صنعت ساختمان و صنایع و پتروشیمی است. این نوع عایق به صورت ساده و دارای فویل آلومینیوم 60 میکرون قابل تولید است.

پشم سنگ پتویی (ایزوبلانکت)

کاربرد اصلی این نوع پشم سنگ در صنایع و پتروشیمی به عنوان عایق دور مخازن حرارت بالا است. این نوع پشم سنگ فقط به عنوان عایق حرارتی استفاده می‌شود نه عایق صوتی. پشم سنگ پتویی دارای توری مرغی گالوانیزه در یک طرف بوده و به صورت سفارشی می‌توان در همان طرف فویل آلومینیوم نیز نصب کرد.

پشم سنگ لحافی (فنوفلت)

این نوع پشم سنگ دارای یک طرف فویل آلومینیوم 60 میکرون بوده و کاربرد اصلی آن به عنوان عایق حرارتی در زیر سقف سوله‌ها و شیروانی‌ها است. پشم سنگ لحافی به ضخامت 50 میلی‌متر و در دانسیته‌های 30 و 50 کیلوگرم بر متر مکعب قابل تولید است.

به سبب معرفی می توانید به کلیک دنبال کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.